Volledige versie bekijken : kennelhoest
oudprikbord
8 maart 2002, 18:52
hoi ik ben marielle.en mijn hond heeft kennelhoest.
zij spuugt wel 15x tot 20x speeksel met resjes eten er bij uit.wij hebben ook al hoestdrankjes er voor .maar het helpt niet !!!!!!
HELP!!!!!!!!!!!wie kan mij helpen!!!!!!!
HET IS ZEER SPOEDIG!!!!!!
oudprikbord
Op deze site staat er ook een link naar dierenartsen online. Als je hier op klikt vind je een heel verhaal over kennelhoest en wat te doen. Onze hond heeft vorige week kennelhoest gehad en is erg gebaat bij een kuurtje anti-biotica. Hopelijk is je hond er weer snel bovenop.
groetjes, francine
oudprikbord
Wim heeft gelijk.
Ga naar de dierenarts
Je Boef ktijgt dan Bisolfon (tegen keelklachten)
een injectie tegen... en een kuur
Onze Djenghis (zie foto-galerij) heeft het ook
Het is erg lastig, maar, zoala gezegd, niet fataal bij oudee honden
Kotsneigingen zijn normaal, maar dat hebben wij, als mens, ook, bij irritatie van de luchtwegen waarbij we hevig hoesten
Het gaat niet over in een paar dagen. Vermijdt contact met andere honden en laat hem niet snuffelen aan hondenpoepjes.
Groetjes
Lenhard en Djenhis Khan
oudprikbord
8 maart 2002, 18:53
ZSM naar de dierenarts !! en vertel erbij dat je hond vermoedelijk kennelhoest heeft.
Kennelhoest is zeer besmettelijk en daarvoor is een dierenarts bezoek noodzakelijk.
Bij een hond die volwassen is is het niet dodelijk,maar bij pups en oudere honden kan de ziekte fantaal zijn.
Zelf dokteren is hier niet aan te raden,want de honden in de omgeving worden aan risico's bloot gesteld om ook deze vervelende ziekte te krijgen.
oudprikbord
hoi bella.
het is wel kennel hoest want zij heeft in een honden pension gezeten er was van tervoren al gemeldt dat er kennelhoest was.er zat dus een hond met kennel hoest waarschijnlijk heeft een die het doorgegeven aan mij hond....oh ja nog bedankt voor de tip maar zulke pillen is het zelfde als hoest drankje.maar nog bedankt voor de moeite!!!!!!!!!mzzlvan marielle
oudprikbord
Heeft jou hond wel kennelhoest? want bij kennelhoest, het woord zegt het al, hoort hoesten. Mijn bouvier heeft het ook gehad en van de dierenarts kreeg hij pillen met een goed resultaat. Toen het over was heb ik hem laten inenten. Ga nog eens terug naar de dierenarts,
sterkte, groetjes Bella