PDA

Volledige versie bekijken : voeding versus infectie

bella
18 april 2005, 19:22
Hoi allemaal,
Mijn Boef is sinds een paar weken over op de farmfood. Nu is hij de afgelopen dagen doodziek geweest, zelfs zo dat ik in de nacht van zaterdag op zondag met hem in de spoedkliniek was. Heel sloom, niet eten drinken minimaal en hoge koorts. Hij heeft direct injecties gehad om de koorts naar beneden te krijgen wat deels is gelukt.Er is geconstateerd dat hij een virale infectie heeft. Hij knapt nu gelukkig weer een heel klein beetje op. Waar zo een infectie vandaan komt is niet vast te stellen maar ik vroeg mij toch af of er een link gelegt kan worden tussen de infectie met bijbehorende symptonen en de verandering van voer. Hebben jullie hier wel eens van gehoord???
groetjes, Bella en een zieke boef.

Coctail
18 april 2005, 20:21
Hoi , nee , van Farm Food is bekend dat je er probleemloos mee kan overschakelen van de ene op de andere dag , zonder gekke verschijnselen bij je hond hoor , ze hebben ook een erg goede site en vriendelijke mensen die je graag te woord staan bij dit soort vragen ...
Vraag maar naar Gerrit , hij is de man die het voer ontwikkelde , een echte honden man in hart en nieren en nu direkteur van Farm Food , maar geen hoge Ome ofzo , je kan goed met hem praten ..
Bel gerust en vraag alles aan hem , hij zal je eerlijk advies geven !!!
Daar ben ik van overtuigd hoor .... BETERSCHAP ...