Volledige versie bekijken : Tegen hoge korting hondenspelletjes bij de Welkoop
Pakkie
2 oktober 2009, 16:29
Van 28 t/m 10 oktober zijn de Dogpyramid en de Dogtornado in de aanbieding bij de Welkoop.
Ik heb gelijk drie piramides en een tornado aangeschaft.
Veel goedkoper zijn ze denk ik niet te vinden:D
http://www.welkoop.nl/actie/acties.aspx?ItemId=3308
(advertentie staat op pagina 2. Voor een vergroting klikken op het gewenste artikel)
MaraJade
4 oktober 2009, 15:54
Hoi Carmen
Ik heb de DogPyramid gekocht voor Beau en ze is er helemaal wild van. Gisteren had ze zoiets van, nee, wat moet ik daar mee maar na vandaag....
Wat voor koekjes gebruik jij voor de Pyramid? Ik heb er nu puppybrokjes inzitten.
Groetjes
Mara
Pakkie
4 oktober 2009, 17:12
Ik had er Cavom in gedaan, maar dat is voor het mooie te groot. Daarna heb ik die kleine pensbeloninkjes door midden gebroken en erin gedaan, maar die zijn weer te zacht...
Ik zal ook eens kijken bij de Welkoop of ze ook iets van Henne verkopen. Dat zijn hele kleine brokjes en stinkt enorm. Vinden ze vast lekker.
Die Tornado is ook heel leuk. Ze proberen nog wel om de onderkant te liften zodat alles omkukelt, maar met een beetje begeleiding spelen ze het spel zoals het hoort:D
Leuk dat Beau het ook zo geinig vindt. Het zijn leuke spelletjes die je makkelijk binnen kunt doen als het buiten te slecht weer is.
MaraJade
4 oktober 2009, 17:18
Hey Carmen
Ik had eerst van die trainingsbotjes, die pasten wel maar ging toch niet helemaal goed. Had nog een zak puppybrokken staan, die heb ik er in gedaan en Beau vond het geweldig.
Ja, het is echt een spel om samen te doen, ook de Pyramid. Hier bij de BoerenBond waren ze ook in de aanbieding en er stond er nog maar eentje. De baas was verbaasd dat het zo'n bekend speelgoed was.
Groetjes
Mara
Pakkie
4 oktober 2009, 17:30
Dan heeft hij zelf zeker geen honden;)
MaraJade
4 oktober 2009, 17:33
Hahahaha....dat weet ik niet, hij is wel gek van honden voor zover ik weet.
Ik heb trouwens wat leuks voor je gevonden Carmen.
http://www.youtube.com/watch?v=rod6zmMgOYE
Groetjes
Mara
loraine
4 oktober 2009, 17:47
Dit filmpje staat ook bij het onderwerp over houten speelgoed. Wanneer je daarop zoekt, krijg ook al die leuke spelletjes.
Wat is die Welkoop voor een winkel? Nooit van gehoord. Had nu een eenvoudige spel gevonden in Belgie. Moet zeggen dat onze snuggere het snel doorhad. Af en toe eens lekker spelen. Wanner hij het leuk gaat vinden, kunnen we duurder gaan doen.
MaraJade
4 oktober 2009, 17:50
Hoi Loraine
De Welkoop is hetzelfde als de BoerenBond bij ons in Limburg.
Ja, het filmpje is al eerder geplaatst maar vond het evengoed nog een leuk filmpje.
Wat ik wel jammer vond was dat bij de Welkoop/ Boerenbond het een kunststof Tornado was en niet de houten.
Groetjes
Mara
loraine
4 oktober 2009, 18:05
Moet ik eens bij onze boerenbond kijken, die heeft alleen niet zoveel. Werkt niet samen nl met andere boerenbonds. Dus.............
MaraJade
4 oktober 2009, 18:13
ALs je wilt, kan ik wel bij die op de Reuver kijken, die heeft wel veel en ik heb hier de laatste Pyramid meegenomen.
loraine
4 oktober 2009, 18:47
Moet eerst hier kijken, maar ja, deze week is toch anders, dussssssss. Ben vanaf woensdag tijdelijk uitgeschakeld. Zal proberen, anders mail ik je nog.
OK????? Bedankt voor aanbod alvast :p
Pakkie
5 oktober 2009, 12:57
Wat blijft die hond braaf zitten zeg. Ik ben allang blij als ik het spel op de grond kan zetten vóór het de lucht in vliegt...hahaha...
Ik heb gelijk ook veel andere filmpjes gekeken, er zitten toch leuke spellen tussen:D
Heleenstorm
5 oktober 2009, 18:16
Ik heb een tijdje geleden voor Storm de dog twister gekocht, dat is ook hartstikke geinig, voor boef en baas.
MaraJade
5 oktober 2009, 18:20
Moet eerst hier kijken, maar ja, deze week is toch anders, dussssssss. Ben vanaf woensdag tijdelijk uitgeschakeld. Zal proberen, anders mail ik je nog.
OK????? Bedankt voor aanbod alvast :p
Is prima Loraine, ik hoor het wel van je!!!!
En alvast heel veel sterkte gewenst voor woensdag!
Chanel
5 oktober 2009, 20:06
Ik heb een tijdje geleden voor Storm de dog twister gekocht, dat is ook hartstikke geinig, voor boef en baas.
Wat is een "twister"?
MaraJade
5 oktober 2009, 20:07
HOi Chanel
Bijgevoegd een filmpje van de twister.
http://www.youtube.com/watch?v=vohfjsUa1gs
Groetjes
Mara
Heleenstorm
6 oktober 2009, 13:28
Storm doet het wel veel fanatieker dan op de filmpjes, af en toe wil ze er nog wel es onder kijken en dan vliegt ie door de kamer.
Ik zal ook es proberen een filmpie te maken!
MaraJade
6 oktober 2009, 17:07
Hey Heleen
Dat zou wel leuk zijn, ik ben benieuwd.
Groetjes
Mara
Chanel
6 oktober 2009, 22:30
Wat een leuk speeltje die twister; nog nooit gezien.