PDA

Volledige versie bekijken : trimsalon in zwolle

Nathalie
9 mei 2005, 11:28
Hoi allemaal

Wie oh wie weet er een goed adres van een trimsalon in Zwolle?
En weet iemand of je een antiklitspray/cremespoeling e.d voor honden ergens bij een dierenwinkel kan aanschaffen of hebben ze zoiets alleen maar bij een trimsalon?
Donna(teefje van 9 mnd)zit werkelijk ondanks dat we haar goed bijhouden onder de klitten vooral onder haar buik!:(

Alvast bedankt,

groetjes Nathalie

the champ
9 mei 2005, 17:14
hai nathalie
ik weet niet of je het er voor over hebt maar als je een half uurtje zou willen rijden kan ik je hond wel trimmen,
en voor de antiklit zou je kunnen kijken in een dierenwinkel anders kan ik je daar ook wel helpen
stuur maar even een privemailtje dan hoor ik het wel
doei the champ

Nathalie
9 mei 2005, 18:03
Hoi

In ieder geval bedankt voor je aanbod!Waar woon je dan?Ik kan je prive niet mailen want dat wordt geweigerd?!
Ik heb inmiddels wel iets gezien in Zwolle.Die mevr. doet het sinds kort thuis en vraagt 52€ voor een bouvier.(trimsalon Hondje Zwolle)Ik heb geen flauw benul of dat veel is en er staat ook niet bij of de hond dan geplukt wordt.
Maar goed er is duidelijk dat er wat gedaan moet worden aan Donna de stakker is door mijn vriend(goedbedoeld uiteraard)met een klittenkam onder handen genomen en ze ziet er echt niet meer uit...rare sprietharen op haar rug!!!
Ook heeft ze een aantal klitten met name aan de zijkant en bij haar buik.Heb nu vanmiddag haar ene kant onder handen genomen en die is aardig klitvrij maar ja ik ben een echte leek op dit gebied(had eerder een oudduitse herder)Heb dus ook echt het gevoel dat ze een keer "goed"onder handen moet worden genomen en dat ik haar dan zelf wil proberen? bij te houden.Probeer anders mij te mailen misschien dat dat wel lukt?

groetjes Nathalie

the champ
9 mei 2005, 20:23
hai nathalie
ik heb je een mail gestuurd als het niet is aangekomen laat het even weten dan
the champ

Nathalie
9 mei 2005, 20:49
Hoi Champ

Ik kreeg wel wat binnen maar kon het niet openen ivm een blokkering?Mijn gewone mail is nathaliereimerink@home.nl hoop dat het je dan wel lukt.

groetjes Nathalie

the champ
9 mei 2005, 21:11
je moet nu een mail hebben gehad hoor het wel doei
the champ