PDA

Volledige versie bekijken : Wat kost het plaatsen van een foto?

Carmen
13 mei 2005, 14:02
Ik zou het heel leuk vinden om ook een foto van noma op de bouviergalerij te plaatsen maar ik kan nergens vinden wat de kosten ervan zijn.
Is ergens te vinden wat de kosten zijn en hoe het met betalen gaat?
Excuses als ik een domme vraag stel maar ik kan het echt nergens vinden.
Poot en knuffel van Noma en groetjes van mij.(Carmen)

Jan en Anja
13 mei 2005, 14:35
Hallo Carmen,

Het plaatsen van een foto op de bouviergalerij is gratis tot op zekere hoogte. Als je een bepaalde hoeveelheid ruimte hebt benut, dan moet je gaan betalen.
Je kunt hier een en ander over lezen op de Bouviergalerij.
Aan de rechterkant krijg je een kolom Bouviergalerij en daaronder staat Hulp en uitleg.

Succes ermee!!

Groetjes, Anja

Reberta
8 oktober 2005, 19:27
Weer misschien een domme vraag van mij maar hoe kan het gratis?
En zit er geen addertje onder het gras dat ik straks toch moet betalen of lid moet worden van een club of?
Niet dat ik het erg vindt of zo maar je hoort tegenwoordig dat je heel voorzichtig moet zijn op het internet.

Carin
8 oktober 2005, 21:05
hoi Reberta

Het is hier echt waar helemaal gratis!!!! geen addertjes onder het gras, geen valkuilen of iets dergelijks, alleen een hele gezellige site waar je terecht kan met al je vragen.....

dus vuur je vragen maar af......

de enige die we hiervoor mogen bedanken zijn de eigenaren van Bouvierkennel v.h. Cupressocyparis hof die deze site mogelijk maken en het allemaal draaiend houden.

groetjes Carin Gouma

Harold
9 oktober 2005, 14:27
Weer misschien een domme vraag van mij maar hoe kan het gratis?
En zit er geen addertje onder het gras dat ik straks toch moet betalen of lid moet worden van een club of?
Niet dat ik het erg vindt of zo maar je hoort tegenwoordig dat je heel voorzichtig moet zijn op het internet.
Net als Caris schrijft geen adders en geen lidmaatschap.
En wat ik zelf heel mooi vindt aan de website is ook geen reclame.
De vraag is hoe het dan toch allemaal mogelijk is wat deze kennel voor elkaar brengt op het internet zonder daar kosten voor te berekenen.
Ergens moet het toch van betaald worden?