PDA

Volledige versie bekijken : Uitlaatservice

Karin de Leeuw
17 mei 2005, 19:25
Omdat het kantoor waar ik nu werk gaat verhuizen naar een andere plaats kan ik tussen de middag niet meer naar huis om mijn boef uit te laten.
Ik werk 3 dagen van 6 uurtjes en tussen de middag was ik altijd een uurtje bij mijn boef.
Straks is het niet meer mogelijk om tussen de middag naar huis te gaan want mijn werk is niet meer om de hoek van de straat.
Nu heb ik een advertentie gezien van een hondenuitlaatservice bij ons in de gemeente.
Ik zou graag willen weten of er onder jullie iemand is die ervaring met zo'n service heeft en wat ik ervan mag verwachten.
Is dit een goede oplossing denken jullie of weten jullie voor mij een andere oplossing?
Mijn boef wil i kvoor geen goud missen maar 8 uur alleen vindt ik iets te lang.

bella
18 mei 2005, 09:39
Hoi Karin,
Ik denk dat het ervan afhangt hoe de uitlaatservice is. Sommige honden vinden het geweldig. Ik zou contact met ze opnemen en vragen hoeveel honden er mee gaan, kunnen de honden het onderling met elkaar vinden, hoe lang zijn ze buiten en waar. Ook kan je vragen of je met je eigen hond een keertje mee mag, dan zie je hetzelf en weet je ook hoe je eigen hond reageert.
Succes,Bella

arie
18 mei 2005, 14:23
Hoi karin

Heb je ooit aan een pension gedacht, bij ons komen meerdere honden gewoon een dagje in de week s'morgens gebracht en tegen de avond weer gehaald.
Is mischien ook een optie dagopvang.
Groetjes uit Sauwerd
Arie.

bella
18 mei 2005, 19:20
Hoi Arie,
waar is Sauward?????
groetjes,Bella