PDA

Volledige versie bekijken : Oproep

Jan en Anja
31 oktober 2009, 17:34
http://www.bouvierforum.nl/picture.php?albumid=100&pictureid=2576 (http://www.bouvierforum.nl/picture.php?albumid=100&pictureid=2576)

Hanneke
31 oktober 2009, 17:38
Kunt u er ook een leesbrilletje bijleveren? Ik heb de letters al groter gezet,maar het lukt me niet om het te lezen

annebasco
31 oktober 2009, 17:46
Ik kan het wel lezen hoor, het is een heel leuk idee maar Basco hoort nog niet thuis in deze categorie!

Catootje
31 oktober 2009, 17:58
Mijn lieve Bolle komt wél in aanmerking, maarreee, mag ik als redactie-lid mijn "oudje" eigenlijk wel aanmelden?
Ik vind namelijk wel dat ze in het zonnetje gezet mag worden :D.

Jan en Anja
31 oktober 2009, 20:54
http://www.bouvierforum.nl/picture.php?albumid=100&pictureid=2577
OPROEP ´OUDJES IN HET ZONNETJE´

Hierbij een oproep voor iedereen die een (kruising)bouvier heeft van 8 jaar of ouder en mee wil werken aan onze rubriek ‘Oudjes in het zonnetje’. In deze rubriek willen we verhaaltjes schrijven over de oudere hondjes onder ons, over zijn/haar lieve, leuke, grappige, ondeugende streken, aanhankelijkheid, wat u er al mee beleefd heeft etcetra.
Geef u op door een berichtje te sturen naar redactie@boe4.nl (redactie@boe4.nl) of te bellen met de redactie tel. 0115 – 460414, onder vermelding van de naam van de hond, leeftijd, naam van het baasje en een telefoonnummer of emailadres waar wij u kunnen bereiken. Foto’s meesturen mag natuurlijk ook altijd al, want die willen we graag bij het verhaal plaatsen.
Voor de eerste 8 aanmeldingen hebben we nog een leuke attentie.
Dus ……… reageer snel.

Hanneke
1 november 2009, 07:48
Bedankt Anja , je hebt me weer een bezoekje Hans Anders uitbespaard:D

Leuk idee om de oudjes in het zonnetje te zetten, heb zelf een jonge blom,maar heb erg van mijn oudjes mogen genieten en vooral van hun ondeugden. Want het spreekwoord hoe ouder hoe gekker,ging bij die van mij vaak op .

Zo ging mijn tante Mien nog op 16 jarige leeftijd achter de kerels aan , en ze vielen ook nog eens als een blok voor haar (l) ze was echt manziek en bekeek ook als eerste het watermerk,was het een teef dan liet ze haar teleurstelling goed blijken middels een hevige blafpartij en was het een of andere jonge god dan gooide ze al haar charmes in de strijd en gooide en huppelde ze als een jonge hinde om zo'n beest heen.

Sorry ik dwaalde geloof ik af

loraine
1 november 2009, 08:14
Bedankt Anja , je hebt me weer een bezoekje Hans Anders uitbespaard:D

Leuk idee om de oudjes in het zonnetje te zetten, heb zelf een jonge blom,maar heb erg van mijn oudjes mogen genieten en vooral van hun ondeugden. Want het spreekwoord hoe ouder hoe gekker,ging bij die van mij vaak op .

Zo ging mijn tante Mien nog op 16 jarige leeftijd achter de kerels aan , en ze vielen ook nog eens als een blok voor haar (l) ze was echt manziek en bekeek ook als eerste het watermerk,was het een teef dan liet ze haar teleurstelling goed blijken middels een hevige blafpartij en was het een of andere jonge god dan gooide ze al haar charmes in de strijd en gooide en huppelde ze als een jonge hinde om zo'n beest heen.

Sorry ik dwaalde geloof ik af

Is normaal hier, dat afdwalen:D

Hanneke
1 november 2009, 08:19
Is normaal hier, dat afdwalen:D

Ik had mijn Tom Tom niet ingesteld:p

loraine
1 november 2009, 12:35
Ik had mijn Tom Tom niet ingesteld:p

Mijn Peet Peet staat meestal uit, wanneer ik hier bezig ben
(Peter is mijn naviligatiestysteem!!!)

samaurai
1 november 2009, 13:52
wat een leuke rubriek, er zijn vast genoeg honden die er in kunnen stralen
Onze honden van nu zijn zover nog niet..
Al hoop ik wel dat ze heel lang 8+ mogen worden en zijn in de toekomst
Iets wat met Samaurai niet zo mocht zijn

loraine
1 november 2009, 13:54
Wel leuk al die "ouwetjes".
Die van ons is nog veeeeeeeel te jong, 1 jaar en 4 mnd. Duurdt nog wel even voordat ie mee mag doen.:)b