bouvje
29 november 2009, 19:56
Even nieuwsgierig hoe jullie over de uitslagen van vandaag op de winner denken.
Doorgestoken kaart of?????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kenter
29 november 2009, 20:07
Sorry, ben niet geweest dus weet geen uitslagen..:confused:@)
Elly de Roos
29 november 2009, 22:27
pfff ik wordt hier zo moe van. Ben je zelf er geweest? En wat is dan jou antwoord? Ik ben er wel geweest, ben zeer tevreden over mijn uitslag. Maar het voornaamste voor mij is......een goed keuringsrapport en een leuke dag, ondanks dat het duur is.
W.b.t. doorgestoken kaarten op shows??? Mensen die hier over klagen......zie ik vaak toch op show, dus ik begrijp dan niet wat ze er dan doen. Als het echt zo was geweest vandaag..........begrijp ik niet dat er 72 bouviers ingeschreven waren.
1 ding kunnen we deze discussie nu ook eens sluiten??? Is net als die topic over wel en niet couperen. Altijd het zelfde. Als je het doorgestoken kaart vind, schrijf dan niet in en als je een gecoupeerde mooier vind prima, maar er is al genoeg hierover opgelaaid, dat sommige mensen hierover, te grof zijn geweest met bepaalde antwoorde dat ze geband zijn. Dat bepaalde mensen altijd winnen, is ook wel loigisch, ze nemen niet hun aftanse, achterbakse lelijkste hond mee. Dus ik vind het wel logisch dat ze winnen. Ook ik weet wie meestal wint in mijn klasse, maar ik leg mij erbij neer. Als hij in de plaatsing staat of een losse U heeft, staat hij toch wel op de "kaart" voor fokkers die hem willen gebruiken.
Sorry ik moest dit ff kwijt.
kenter
30 november 2009, 07:43
Amen...don't say more..goed gesproken...doe inderdaad dan niet mee..