PDA

Volledige versie bekijken : veel drinken(wat is veel?)

Nathalie
7 juni 2005, 07:30
Hoi

Donna nu 10 maand drinkt vanaf het weekend veel water en heeft 2 x haar plas laten lopen,ook is ze niet echt happig op haar eten(terwijl normaall!!!;) )Ze heeft vanaf vrijdag iets tegen oorontsteking gekregen van de DA kan dit in verband staan met elkaar,heeft iemand hier meer van gehoord?
Ik heb haar zaterdag ontwormd ik had expres pillen gekocht omdat ze de vorige keer zo aan de diaree raakte van de pastavorm nu niet aan de diaree maar heeft ze(alleen zaterdag) een paar keer overgegeven.Ze oogt wel "normaal" iemand hier ervaring mee?
groetjes Nathalie

djerba
7 juni 2005, 09:52
hoi nathalie
konden de wormpillen wel samen met het medicijn voor donna haar oorontsteking? het is maar een tip zou het anders ook niet weten gr en een pootje van djerba

bella
7 juni 2005, 11:28
hoi nathalie,
oorontsteking is uiterst pijnlijk en ontwormingspillen kunnen ze ziek van worden. Ik heb zelf van de da andere pillen gehad omdat mijn boef uiterst belabbert werd van de vorige. Het vele drinken weet ik ook niet dus voor alle zekerheid zou ik de da eens bellen voor advies. Niet te lang aankijken boeffies zijn uiterst taaie honden en als je merkt dat ze niet lekker zijn, dan zijn ze eigenlijk al hondsberoerd.
groetjes,Bella

Wilma
7 juni 2005, 20:31
Hoi Nathalie,
Veel plassen kan ook een blaasontsteking zijn.
Meet haar temapratuur even op en kijk of ze verhoging heeft.
Andere symtonen die kunnen wijzen naar een blaasontsteking zijn blijven doorplassen terwijl er niets meer uitkomt.
Als je naar de dierenarts gaat neem dan wat ochtend urine van haar mee.
Dan kan de dierenarts de diagnose gelijk vaststellen.
Bij de apotheek kun je een handig opvangflesje kopen. ( 90 eurocent)
Groeten.
Wilma