PDA

Volledige versie bekijken : Floris heet mijn bouvier

Floris
7 juni 2005, 15:39
Mijn echte naam is Remco en ik ben net al veel andere liefhebbers schrijven een echte fan van de websites van het cupresocieparis hof
Uren kan ik er zoet op zijn en ik heb echt al heel veel gebruik gemaakt van de stukjes die op dit forum staan.
Ik heet hier Floris wat is afgeleid van mijn bouvierreu die 5 jaar is.
Ik ben 48 jaar getrouwd en bezit 3 kinderen.
Echt burgelijk dus.
Ik heb zelf de indruk dat ik als man in de minderheid ben op dit forum maar misschien komt dat ook wel omdat mannen niet zo snel schrijven of ergens op reageren.
Met mijn bijdrage aan het forum hoop ik daar verandering in gebracht te hebben.
Je kunt mij altijd een email sturen of een reactie plaatsen.
Ik ben dagelijks wel een keer op het forum aanwezig.

the champ
8 juni 2005, 15:48
hallo (remco) floris

welkom bij de club van de bouvier gekken

veel plezier hier enne..... leuk hoor een man

kom ook eens kijken op de chat ook erg gezelli

doei the champ

djerba
11 juni 2005, 07:57
hoi remco ik ben ook een man en heet eigenlijk dennis maar ja djerba is mijn bouvier en ik denk dat er toch ook wel mannen zijn alleen ik moet de computer delen met mijn vrouw dus zitten wij samen uren op t forum maar ja iedere gek zijn gebrek zeggen ze weleens veel plezier nog en groetjes en een pootje van djerba

bella
11 juni 2005, 12:00
wel mannen, het maakt hiier niets uit hoor. We zijn hier voor onze "grote liefde" de bouvier. En wat maken die paar centimeter dan uit!!!
groetjes,Bella

inko2000
12 juni 2005, 21:58
Hoi Remco,

Welkom op dit forum en jawel welkom geheten door een vrouw die ook burgelijk is. Ik ben 50 jaar, getrouwd, twee zoons. twee schoondochters, twee honden, een kat en twee landschildpadden.

Groetjes Ina.

leon13
16 juni 2005, 19:49
Hallo allemaal,

Ook ik ben een man. Een van de jongere(27) hier geloof ik, maar inderdaad, op dit soort sites kan ik ook uren doorbrengen! Wij krijgen ons boefje over 7 weken, ze is net 13 dagen oud. En ik kan vertellen: We kunnen niet wachten!!!

Groeten weer

Leon (en de nog hard groeiende Qaisa!)

bella
16 juni 2005, 19:59
Hoi leon,
spannend!!!!! je houdt ons wel op de hoogte he??? enne foto van de kleine???? groetjes,bella en heeeeeel veeeeel plezier met de kleine.

larenshof
16 juni 2005, 20:51
Wij zijn man en vrouw samen dus en ook verslaafd aan dit forum.
Hebben inmiddels 2 computers die allebei op het forum kunnen.
Maar man of vrouw maakt niet veel uit hier.
Het gaat toch om de bouvier en daarvoor komen wij samen hier.
Wat wij samen als probleem hebben is slaap tekort.
Voor wij het zelf door hebben is het weer nacht.
Maar wij zijn toch niet de enige nemen we aan???

Demy
18 juni 2005, 22:41
:) je bent niet de enigste ik zit ook bijna(elke) dag op de boefie site ik neem me wel eens voor van NU EVEN NIET! maar op het moment dat ik dat denk zit ik er weer achter de p.c toch even kijken. groetjes en de knuffels van Demy

djerba
22 juni 2005, 18:32
hallo wij zijn ook man en vrouw,mijn man zit er net zo veel op als ik ( ook iedere dag)dus er zijn wel meer mannen online en mijn man vind het ook erg leuk.het is wel erg verslavend hoor gr en een pootje van djerba

leon13
23 juli 2005, 20:45
Hoi leon,
spannend!!!!! je houdt ons wel op de hoogte he??? enne foto van de kleine???? groetjes,bella en heeeeeel veeeeel plezier met de kleine.

Hoi allen,

UIteraard houden we jullie op de hoogte. Vanmiddag weer wezen kijken, alleen de tijd duurt zooooo lang voordat we haar mogen ophalen!!!(nog 1,5week, maar goed!?) Zoals iedereen hier kan beamen lijkt het enorm veel langer. Zeker als je haar elke week bezoekt, ziet en knuffelt.........

Even volhouden nog voor ons, we houden contact!!

Gr. Leon, Maretta en Qaisa