Volledige versie bekijken : Inhoud verenigingsblad Boe4 jaargang 4 nummer 6
Beheerder
10 december 2009, 21:38
Het verenigingsblad Boe4 jaargang 4 nummer 6 wordt volgende week naar de leden verstuurd.
http://www.bouvierforum.nl/vbuploads/voorkant24.jpg
Inhoudsopgave:
Voorwoord
Hondenschool Lucky (verhaal/informatie)
Akasha in de bakfiets (verhaal)
Het gebit van de hond (medisch)
Hai met Chica (verhaal)
De blonde bouvier (informatie)
Demy en Shamira (verhaal)
Gezond de winter door (informatie)
Zoek de 7 verschillen (puzzel)
Boe4 strip
Hartekiekjes (natuurlijk in kleur!)
Mini kleurenposter
Zomaar een daggie (verhaal)
Kersthapjes(creatief)
Veteraantje Jazz (verhaal)
Xayenna en haar vriendjes (verhaal)
Verzorgingtips (verzorging)
Van Boeffie tot Boef (verhaal)
Op visite bij....... (Reportage)
Wist je dat? (informatie)
Angst voor vuurwerk (informatie)
In de schijnwerpers (asiels)
Colofon
EXTRA
Gratis een presentje voor het volgend jaar!
Kerstfotowedstrijd
Tijdens de gezellige feestdagen maken we de mooiste en leukste foto's om
deze mooie momenten vast te leggen.
Voor de redactie reden om daaraan een wedstrijd te koppelen waar weer leuke prijsje mee gewonnen kunnen worden.
Begin het jaar 2010 als lid van de leukste en gezelligste bouviervereniging van Nederland en meld je aan (http://www.boe4.nl/index.php?option=com_proforms&jid=1&cid=-1&Itemid=161)als lid van Boe4.
Een leuk kerstcadeau?
Geef een lidmaatschap weg van Boe4 als cadeau.(zonder verlengingsverplichting!)
Boe4 kost slechts 21 euro per jaar en kent geen inschrijfgeld.
Meer informatie over Boe4 kun je vinden op de website (http://www.boe4.nl) van Boe4.
loraine
10 december 2009, 21:42
Ooooo, en dan duurt wachten nog lang:D;)
MaraJade
11 december 2009, 12:51
Ow, wanneer komt de nieuwe Boe4, ik heb hem nog niet. :snik:
annebasco
11 december 2009, 12:57
Het verenigingsblad Boe4 jaargang 4 nummer 6 wordt volgende week naar de leden verstuurd.
loraine
11 december 2009, 12:59
Denk dat ze vol verwachting dat over het hoofd heeft gezien, haha:D
MaraJade
11 december 2009, 13:00
Hoi Anneke
Inderdaad over het hoofd gezien want ik zit al een week te wachten, hihi. :-#
MaraJade
19 december 2009, 19:33
De Boe4 is vandaag in de bus gevallen. Weer erg leuk en de kleurplaat is erg leuk voor mijn petekindje.
Weer super gedaan!
Mara
mirjam25
19 december 2009, 19:57
vandaag gehad en weer genoten al heb ik t nog niet helemaal uitgelezen de magneet kalender was weer erg:super: welkom ben ik weer erg blij mee en die hangt al weer mooi op de ijskast, mijn complimenten weer voor weer een jaar lang mooie foto's verhalen en alles in en om het blad heen weer bedankt en we gaan weer op naar boe4 blad jaar 2010:kerstmandier:
loraine
19 december 2009, 21:43
Jaaaaaaa, ontvangen!!!! Moet hem nog wel lezen, wel vast doorgebladerd. Chica gezien met baasje, Beautje als ukkie enz.
Die 7 verschillen gaan we weer zoeken!!!!! Net als de laatste keer :D;)
Kalender hadden de dametjes (papa en mama waren rodan uitlaten dat de post kwam) al aan koelkast gehangen bij thuiskomst.(l)
Wie is er dus blij mee:)b
Hanneke
20 december 2009, 07:40
En nu ga je de zeven verschillen zelf maar uitzoeken hoor,kan je niet helpen ,heb hem nog niet binnen
Lahaye075
20 december 2009, 12:26
Gisteren geen tijd gehad om te lezen,dus vanmorgen lekker op de bank
liggen,en tot mijn verrassing staan die twee monsters van ons er in.
Heel erg leuk.
Bedankt voor de magneetkalender en voor de mooie verhalen en foto's.
Hele fijne dagen en een gezond 2010.
wilma walthuis
20 december 2009, 13:28
Eindelijk viel ie gisteren in de bus....mijn eerste BOE4!!! Ik heb er met smart op gewacht!!! Heb daaaagenlang voor de brievenbus gelegen in afwachting van. 'K geef toe, is wat overdreven hihihi, maar ik ben zó blij dat ie er is! Lekker boevenieuws lezen!!
Veel leesplezier iedereen!
boevegroetjes Wilma
annebasco
20 december 2009, 17:07
Het is weer een prachtig boekwerkje geworden om in een keer uit te lezen. Ik heb weer genoten van alle boevennieuws, de prachtige foto's en de magneetkalender natuurlijk.
Ga zo door in het nieuwe jaar en ook van ons heel fijne Kerstdagen en een Gelukkig en vooral Gezond 2010!
kenter
21 december 2009, 12:30
Ik ben hem nu in de pauze op mijn werk aan het lezen maar het verhaal van Jazz houdt ineens op !!!! Klopt dat of gaat het ergens anders verder? Kan het niet vinden...jammer...
Ga weer verder lezen thuis, pauze is weer voorbij helaas.. :)
anitaheijnen
21 december 2009, 13:51
Geweldig ik heb het net uitgelezen.
Leuke fotos en verhalen,en natuurlijk leuk dat onze Roxy er instaat.
Magneetkalender hangt al aan de ijskast.
Super bedankt fijne feestdagen en een gezond 2010,wensen jullie Roxy en haar baasjes.
Ruben en Loes
21 december 2009, 13:58
Ik ben hem nu in de pauze op mijn werk aan het lezen maar het verhaal van Jazz houdt ineens op !!!! Klopt dat of gaat het ergens anders verder? Kan het niet vinden...jammer...
Ga weer verder lezen thuis, pauze is weer voorbij helaas.. :)
Hoi Elly, en allemaal
Sorry Elly je hebt helemaal gelijk, foutje van mijn kant...het einde van het verhaal heb ik hier nog staan hihihi...ik beloof je dat je het einde in de volgende Boe4 van Februari alsnog kan lezen. Ik ga lekker het oude jaar uit he hihihi
Nogmaals sorry (ook voor Catootje)
Groetjes Loes
kenter
21 december 2009, 14:43
Omdat de rest zo prachtig is vergeven we het jou hoor haha en hebben we wat om naar uit te kijken toch? ..
Mischien een idee, een vervolgverhaal..:dancing:
Catootje
21 december 2009, 15:05
Nou Loes, het is je vergeven hoor, maar Jazz is er tóch een beetje verdrietig om.
Ze laat weten dat je het goed kunt maken met een portie gehaktballetjes :D.
Geniet van de Feestdagen en tot volgend jaar!
Groetjes, Carin en een dikke knuffel van de meiden :knuffel:.
Ruben en Loes
22 december 2009, 00:13
Omdat de rest zo prachtig is vergeven we het jou hoor haha en hebben we wat om naar uit te kijken toch? ..
Mischien een idee, een vervolgverhaal..:dancing:
Hoi Elly,
1000 maal dank hihihi en ja wie weet is dat wel leuk zo'n vervolg verhaal.... dus gelijk een oproep..wie heeft een vervolg verhaal dat in 6 keer uit is..... 2 bladzijdes per keer...jij Ely??
Groetjes Loes
Ruben en Loes
22 december 2009, 00:13
Nou Loes, het is je vergeven hoor, maar Jazz is er tóch een beetje verdrietig om.
Ze laat weten dat je het goed kunt maken met een portie gehaktballetjes :D.
Geniet van de Feestdagen en tot volgend jaar!
Groetjes, Carin en een dikke knuffel van de meiden :knuffel:.
Lieve lieve Jazz...die gehaktballetjes krijg je zeker!!!
dikke knuffel
Loes
kenter
22 december 2009, 12:35
Hoi Elly,
1000 maal dank hihihi en ja wie weet is dat wel leuk zo'n vervolg verhaal.... dus gelijk een oproep..wie heeft een vervolg verhaal dat in 6 keer uit is..... 2 bladzijdes per keer...jij Ely??
Groetjes Loes
Oeps, moet ik over nadenken...wie weet komen mijn grijze hersencellen tot iets..
Ton
22 december 2009, 20:44
Ok, vooruit dan maar ik ben normaal niet zo leesachtig maar moet nu bekennen dat boe4 niet alleen een goed bestuur heeft maar ook een uitstekende redactie.
Alles bij elkaar het ideaal wat bouvierliefhebbers willen..
Mijn oprechte complimenten.
Hanneke
23 december 2009, 09:52
Oeps, moet ik over nadenken...wie weet komen mijn grijze hersencellen tot iets..
Vol verwachting klopt mijn hart
kenter
23 december 2009, 12:02
Vol verwachting klopt mijn hart
Hou dat maar even vol, ben nu niet zo crea..:laptop: moet daar rust in mijn donder voor hebben..:o