Volledige versie bekijken : Geslaagd!!!
droesje2
19 december 2009, 18:54
hoihoi, :)
Vandaag zijn ik en jinxx geslaagd voor het gh 1 examen en dat is opmerkelijk want het meiske en ik hebben eigenlijk een ietwat moeizame relatie, daarbij was ze loops voor de eerste keer en dus niet helemaal zichzelf hihi,
Maar goed we hadden een megascore en dus stomen we door naar de volgende cursus. :D
Ans-m
19 december 2009, 19:10
Van harte gefeliciteerd ,top !! eerste keer loops, dus nog erg jong ,heel goed !!
ellyE
19 december 2009, 21:15
van harte gefeliciteerd!!
uit welke oefeningen bestond het examen ?
Catootje
19 december 2009, 21:30
Hee Hen,
dat hebben jullie supergoed gedaan, ondanks die moeizame relatie :D.
Gefeliciteerd meid!
Geef jinx, en vooral Izzy een dikke :knuffel:van me.
Groetjes en héle fijne dagen!
Carin, Jazz en Yunishka.
Pakkie
20 december 2009, 06:28
Gefeliciteerd!!
Dazzle
20 december 2009, 08:19
Van harte gefeliciteerd en gezien de omstandigheden,.. extra super!
loraine
20 december 2009, 09:29
Proficiat, en tja, ondanks de moeizame relatie en ook nog eens loops.......goed gedaan, jullie beiden(l):D
MaraJade
20 december 2009, 09:49
Wat een super resultaat, vooral als het niet zo makkelijk gaat!!
Gefeliciteerd.
droesje2
20 december 2009, 12:11
Hoihoi,
Ja het is idd zo dat vanaf dag een ik en mn prinsesje een ietwat typische relatie hebben, en ik echt serieus overwogen heb om dr te herplaatsen, aangezien dit mij nog nooit overkomen is en ik dus niet voor een gat te vangen ben dus stug doorgezet maar soms pffff.
Nu denk ik dat het ook met de omstandigheden te maken heeft gehad ben zelf beetje deprie geweest en vanaf juni al bezig mn eigen salon op te zetten gevolg minder tijd enzenz.
Jinxx werd dacht ik een beetje erg onzeker en bang voor vanalles en nog wat nu hoorde ik op de club dat er teefjes zijn die als ze tegen de loopsheid aan zitten zo kunnen reageren.
Ik dacht dus dat het aan mij lag en werd daar weer onzeker van een hond bang voor mij jeetje.
Maar goed stug volgehouden en ik begin wat verbetering te zien maar het blijft een teer zieltje nog hoor.
Heb vanaf dag een wel gesport met dr dus pup een en twee gedaan, ze bleek te rap voor de jonge honden cursus dus gelijk door voor eg en ook keurig gehaald 7mnd tussen de een jarigen dapper dus.
Eigenlijk zou het vervolg veg zijn maar op aanraden van trainer en onze op dat moment vreemde relatie werd aan geraden ff een wat relaxtere cursus te doen en dat is dus gh1 geworden.
De cursus is dus theorie voor de baas , eitje uiteraard hihi waarbij de hond id drukke kantine/restaurant naast je blijft liggen. Jinxx in coma no problem.
Dan een onderdeel auto dr in rustig blijven mama naar kantine, keurmeester met hond en andere afleiding dr langsheen in de pocket dus.
Onderdeel veld volgen zit blijf af en kennismaken met onbekenden hihi en voorkomen uit spel dus de hierkomen nou daar zijn dr wat op gezakt hoor SNEEUW veel leuker!!
Jinxx een comando in een rechte lijn de neus zowat in mn navel yes.
Onderdeel stad uitlaten negeren fietser en trimmer aan paal vastbinden en blijf zonder blaffen oeps.
Wachten aan de stoeprand, stuk fietsen en nog een keer komen.
Onderdeel dierenarts iets uit bek halen ,tanden kijken, oren nakijken , rustig op tafel staan, plat oeps, snuitband omdoen.
Op de grond liggen, borstelen, buikje kijken, en wachten bij de voerbak.
Onderdeel algemeen gedrag tav andere honden, gedrag tov de hond/derden.
Nogmaals in kantine/restaurant plaats leggen/houden wederom jinxx coma hihi.
Lang verhaal maar het was een super leuke cursus veel gelachen en hezelfde groepje stoomt door naar de veg.
gr henneke izzy jinxx en zazoe
ellyE
20 december 2009, 13:10
wat een leuke cursus!! veel leuke en afwisselende oefeningen en allemaal baas-hond gericht en vooral op vertrouwen!! goed dat je hiervoor bent geslaagd! nu heb je een basis om verder te werken!!
annebasco
20 december 2009, 16:03
Prachtige combinatie zijn jullie geworden, heerlijk om te lezen, Gefeliciteerd!