PDA

Volledige versie bekijken : Geduld geduld geduld

Beheerder
11 januari 2010, 18:22
Zoals al vaak geschreven is het bouvierforum volledig in een nieuw jas gestoken.
Het updaten van het bouvierforum is niet zomaar gedaan, de generatie forums zoals het oude bouvierforum was, is aan het einde van zijn bestaan op software gebied.
Om de veiligheid maar vooral de nieuwe functies die er zijn en komen op internet te kunnen gaan brengen was deze update absoluut noodzakelijk
Alle rubriekenen en deels functies zijn daardoor anders geworden dan iedereen gewend is.
Voor mij als beheerder betekent het momenteel topdrukte door fouten te herstellen, templates te herschrijven en rubrieken terug online te krijgen.
Daar komen de vertalingen en honderden nieuwe icons nog bij die vervangen moeten worden doordat deze of niet meer passen in de huidige stijl of gewoon nieuwe icons omdat er functies zijn bijgekomen.
Ook de functies van de moderators moeten grotendeels nog allemaal werkzaam worden gemaakt.
Kortom op dit moment is geduld absoluut noodzakelijk.
Degene die goed hebben gelezen weten dat ik zelf verwacht 3 maanden nodig te hebben om alles op het oude niveau te krijgen.
Het maakt daarbij niet uit wanneer de update had plaats gevonden, daarvoor is het bouvierforum te groot geworden.

Toch zal iedereen er achter gaan komen dat het bouvierforum momenteel behoort tot de nieuwste generatie forums op het internet.
Steeds meer forums op het internet zullen overgaan op de technieken die het bouvierforum gebruikt.

Begrip AUB voor de noodzakelijk werkzaamheden die momenteel volop plaats vinden!

loraine
11 januari 2010, 18:56
We wachten geduldig af, het went al snel hoor, het nieuwe jasje;), wanneer je er maar vaak genoeg achter zit, haha:)b

Dazzle
12 januari 2010, 10:10
Sluit ik me helemaal bij aan! http://bouvierforum.nl/smilie/smilies/happy0062.gif