PDA

Volledige versie bekijken : lidia samen met bonnie

Lidia
24 juni 2005, 10:08
hoi, eindelijk durf ik dan lid te worden.
ik heb geen bouvier met een stamboom en ik wist eigenlijk niet of ik dan wel lid mag worden.
mijn bouvier is een kruising golden retriever-bouvier en ik ben helemaal gesmolte toen ik haar op de bouvierkennel site zag.
ze heeft 3 maanden in het asiel gezeten
ze is niet heel mooi want als ik jullie bouviers bewonder op de galerij dan kan zij daar niet tegenop.
maar ze is reuze lief!
Nou ik hoop dat ik welkom ben bij jullie mooie club en dat ik gebruik mag maken van jullie kennis.
als jullie het leuk vinden wil ik graag mijn bouvier aan jullie laten zien op de galerij.
ik weet alleen nog niet hoe ik haar daar kan plaatsen maar dat vraag ik dan wel aan mijn vriend.
doei! lidia&bonnie

Clausie
24 juni 2005, 10:55
Hoi hoi,

Ik denk dat iedere hondenliefhebber hier welkom is. Iedereen kan en mag gebruik maken van alle kennis die hier te vinden is. Maakt toch niet uit of je een pracht boef met stamboom hebt of een geweldig "asbakkie". Gaat toch om onze gezamelijke liefde voor de hond. Dus ... van harte welkom en show maar lekker met je lieverd. Een foto plaatsen is niet zo moeilijk. Het wijst zich eigenlijk vanzelf. Veel plezier !!

Groetjes Claudia

corrien
24 juni 2005, 11:59
:) Hoi welkom bij de club bouviergekken.
Natuurlijk ben je welkom met Bonnie en dan maakt het helemaal niet uit of je bouvier een stamboom heeft of niet.
We zijn er tenslotte om elkaar te helpen op deze plek.
en je foto kun je gewoon plaatsen schoonheid is maar betrekkelijk.
Het gaat om het karakter en dat zit bij jullie samen wel goed lees ik

Saron
24 juni 2005, 14:17
Welkom op dit forum en ik ben het met Clausie eens dat elke hond hier welkom is.
Hier maakt het niet uit hoe je bouvier of hond eruit ziet.
Op dit forum zijn wij allemaal gelijk

bella
24 juni 2005, 19:32
inderdaad alle honden zijn welkom dus een een "halve bouvier". Als hij maar lief is daar gaat het om.
heel veel plezier en ...welkom
Bella

Wilma
24 juni 2005, 21:14
Nou Lia ook namens mij welkom op het forum en iedereen heeft het al geschreven iedereen is hier welkom.
Ik wil je wel waarschuwen want dit forum is een verslaving.
Teminste ik heb er geen last van maar mijn man heeft er soms wel een probleem mee:)

Lidia
27 juni 2005, 16:47
Allemaal bedankt voor jullie hartverwarmende welkom.
Dat had ik niet verwacht ik ben blij dat ik welkom ben.
Ik ga zeker dankbaar gebruik maken van jullie kennis.
doei! lidia&bonnie