PDA

Volledige versie bekijken : Goya Luna van Nomacasso en Bibi Cheryline van de Kuststrook

vera
28 januari 2010, 07:25
http://www.youtube.com/watch?v=GuvEzloRLJY

Toevallige ontmoeting van Goya en Bibi aan het Valkenburgsmeer!

Wat een plezier....!!!!

Meer filmpjes www.goyasplace.nl (http://www.goyasplace.nl)

loraine
28 januari 2010, 08:08
Leuk filmpje, heerlijk als honden zo kunnen "spelen" toch.

Dazzle
28 januari 2010, 08:21
Dit is geen filmpje meer maar een echte film, hihi...... heerlijk om al dat (boeffen) plezier te zien!

Hanneke
28 januari 2010, 08:38
Leuk filmpje en Bibi had de feestneus ook al op zag ik:)b

Zulke leuke ontmoetingen heeft Babs nu nooit,die komt hooguit een aangelijnd hert of van die kleine gillende keukenmeiden tegen:-#

loraine
28 januari 2010, 08:44
Hier ook weinig boefjes ontmoetingen en die wat er zijn, zijn nu pas 5 mnd jong. Nix voor onze ADHD'er.

Hanneke
28 januari 2010, 08:47
Ik heb er in een straal van 500 meter 8 wonen,maar het zijn allemaal van die ongezellige types ,op een na zijn ze alles behalve sociaal.

annebasco
28 januari 2010, 10:53
Prachtig filmpje, wat een speelpret hebben die 2!

branka
28 januari 2010, 14:29
leuke film ,bibi is de mama van milly ,en ze is echt een heele groote liefert,nou ik hoef jullie niet te vertellen dat ik nooit een bouv ontmoet hier ......ja het is niet holland .....en bouviers zie je heel zelden...

vera
28 januari 2010, 14:59
[QUOTE=Hanneke;76510]Leuk filmpje en Bibi had de feestneus ook al op zag ik:)b

Hihi, ja Hanneke,die feestneus van Bibi was om de konijntjes te beschermen ....waar zij vandaan kwamen, wemelt het van de konijnen.

Ja Branka, Bibi is idd een lieverd.Het was een leuke ontmoeting, zowel voor de boefjes als voor de baasjes....je hebt dat wel eens...het klikte perfect!!
Goya en Bibi zouden broer en zus kunnen zijn, zo lijken zij op elkaar....lopen het zelfde en de zelfde bouw....alle 2 waterratten.

Milly vind ik ook op Goya lijken als pup(l).....heel veel geluk met haar

branka
29 januari 2010, 18:26
vera
dankje wel hoor ,en als ik het zo kan beoordeelen (ik heb ze pas een week,daar durf ik nog niet echt te oordeelen) dan is milly precies zo lief als bibi .....