PDA

Volledige versie bekijken : 8 jaar alweer

Jose Aalst
3 februari 2010, 20:22
Ik weet niet of ik het hier moet plaatsen maar ons meissie is 8 geworden.
Van ondeugende pup inmiddels een rustige dame die het liefst heerlijk op de bank bij ons doorbrengt.
Haar haartjes zijn niet meer zo donker en rond haar bek beginnen de eerste grijze haartjes te komen.
Ik zat bij haar op de bank en ik keek haar aan.
Het was alsof ze wilde zeggen wat heb ik het toch goed bij jouw en ze kroop tegen mij aan
Zo'n moment wil ik het liefste inlijsten want ik geniet er intens van.
8 jaar alweer wat vliegt de tijd je beseft het niet maar voor je het weet is ze oud

Catootje
3 februari 2010, 21:18
Hoi,
ik weet precies wat je bedoelt en hoe het voelt (en velen hier op het forum met mij).
Hier ook een dame die zomaar opeens 10 wordt dit jaar (daar ga ik tenminste wel van uit).
Haar vacht wordt dunner en bruiner, ze wordt wat stijver, haar snoet wordt grijs......
Maar het heeft wel wat hé, zo'n oudere dame? Het lijkt wel of ik elke dag meer van haar ga houden (l)
Die "inlijst-momenten", het worden er steeds meer.

Pakkie
4 februari 2010, 10:48
Mijn boefjes zijn nog niet zo ver, ik hoop dat ik ze ook nog heel lang bij me mag houden.

Seven is ookal een poos grijs onder zijn kinnetje. Het staat wel chic. En zo past hij goed bij zijn baasje, Freddy was ook grijs voor z'n 30ste...

Champ
4 februari 2010, 18:10
Het is toch mooi als je het allemaal mee mag maken
Het is herkenbaar en het zegt eigenlijk wat over de tijd die voorbij vliegt.
Lekker genieten ook het ouder worden heeft mooie momenten zoals je gemerkt hebt.

annebasco
4 februari 2010, 19:27
Hoi Jose, geniet maar lekker hoor, en elke leeftijd heeft mooie dingen en de oudjes zijn zo heerlijk rustig en zoals je schirjft ze hebben het zo goed bij jou!

loraine
4 februari 2010, 19:32
Idd, elke leeftijd heeft zo zijn leuke dingen. Heb nog ong 6.1/2 jaar tegaan voordat ik weer zover ben met Rodan.
Zag het toen bij Donar, plukje grijs onder kin, steeds verder uitbreiden dat grijs. Strammer enz......maar het blijft altijd zo mooi...
Nu begin je weer opnieuw, maar wanneer deze rustiger wordt, dan zal het stil zijn in huis......mijnheertje is duidelijk aanwezig, behalve rond 20.00uur in avond. Dan ligt ie te snurken..

tiger-angel
5 februari 2010, 11:03
Gaya, onze boef wordt straks in juni 8.
ik weet nog goed toen ik hem als pup ophaalde in drenthe, hij erg lelijk was en een ondeugd.
inmiddels is hij uitgegroeid tot een hele mooie grote boef
en dat witte vlekje onder aan zijn kin is nog steeds wit
is nog erg speels en ondeugend

kelly, onze oudste tatra: we hopen dat ze een weekje na de verjaardag van Gaya, 12 jr wordt.
we kunnen aan alles merken dat ze oud is: haar achterpoten willen niet meer doen wat ze wil
ziet niet meer goed met 1 oog en is ook nog doof aan 1 oor
maar ze heeft nog duidelijk plezier in het leven

en valeska: onze jongste tatra: ons meisje wordt een dag voordat kelly jarig is, alweer 4 jr
van de fokker overgenomen toen ze 6 maanden was: helemaal opnieuw moeten opvoeden.
en nu is het een fantastische hond: zo lief en luisterd goed

ellym
24 februari 2010, 10:22
Onze Bo-ghy wordt in juni alweer 8 jaar. Is nog steeds heel speels en heeft op zijn oudere dag steeds meer kuren.
Hoort me wel roepen maar komt pas naar me toe als hij dat wilt
Hij is zo slim.
ja zijn vacht wordt dunner en hij eet iets minder Maar ik hoop dat we hem nog lang bij ons mogen houden.

magda
24 februari 2010, 10:29
Onze Hoscy wordt dit jaar al weer 10(zucht) Wij genieten nog elke dag en we hopen ook dat hij nog een paar jaartjes bij ons kan blijven.Hij is nog goed gezond,heeft ook nog een volle vacht.

jolandavanlook
25 februari 2010, 10:26
onze donna wordt in april 7 jaar.
Je merkt het wel aan haar maar het gaat nog prima.
Onze andere boef moesten nu al inlaten slapen ik hoop dat donna nog een tijdje bij ons blijft.

kenter
25 februari 2010, 11:10
Onze Brista wordt in maart alweer 9 jaar..haar broer Kendo is al niet meer maar onze dame gaat lekker..nog steeds ADHD :) en goed in haar vacht, alleen barst ze van de knobbels ons knobbelzwijntje..
Rowan is net 7 en Kanjer 5...:) loopt mooi af hé haha..

Ans-m
25 februari 2010, 14:53
Wat zijn dat voor knobbels ?