Volledige versie bekijken : WK Bouviers Africhting 2010
Rob
8 februari 2010, 19:36
Voor wie het nog niet wist.
Het WK africhting van de bouviers vindt dit jaar plaats van 1 t/m 3 oktober in Tjechie.
De website (http://www.bouvier.cz/ms/index.htm) is al in de lucht maar er staat momenteel nog geen informatie op.
Pakkie
9 februari 2010, 12:57
Wij wisten het natuurlijk al. Ik heb ook alvast een huisje gehuurd op ongeveer 30 km van Cesna Trebova, gaan we er lekker twee weken vakantie van maken.
raoul
13 februari 2010, 14:18
weet er iemand hoeveel nederlanders mee doen of van plan zijn mee te doen
Pakkie
13 februari 2010, 16:14
Het duurt nog even voor het zover is, dus er is nog van alles mogelijk.
Het aantal deelnemers van vorig jaar, zo'n 20, zal niet gehaald worden, maar er zullen nog steeds een behoorlijk aantal Nederlanders meedoen.
Van BD Almere zullen er vier proberen mee te doen.
Elly de Roos
13 februari 2010, 17:01
Ik vind het altijd wel leuk om te kijken, maar helaas zal ik nu zeker niet komen. Het is mij iets te ver.
Groetjes Elly en Keiko
Pakkie
13 februari 2010, 17:18
Ik vind het altijd wel leuk om te kijken, maar helaas zal ik nu zeker niet komen. Het is mij iets te ver.
Groetjes Elly en Keiko
Dat kan ik me wel voorstellen, het is vanuit Utrecht zo'n 1000 km rijden.
Spanje probeert het WK in 2011 te organiseren. Dan ga ik zeker heen. Misschien doen we dan niet mee, onze honden zijn dan al 8 jaar, maar ik ben nog nooit in Spanje geweest en dat wordt een mooi excuus.
loraine
13 februari 2010, 18:19
Maak je er je vakantie van, ben er jaren geweest. Hadden met Donar, onze vorige boef, meer bekijks dan iemand met een sjieke sportwagen. Was wel aan de Costa Brava.
Wilma Noordzij
13 februari 2010, 18:32
Dat kan ik me wel voorstellen, het is vanuit Utrecht zo'n 1000 km rijden.
Spanje probeert het WK in 2011 te organiseren. Dan ga ik zeker heen. Misschien doen we dan niet mee, onze honden zijn dan al 8 jaar, maar ik ben nog nooit in Spanje geweest en dat wordt een mooi excuus.
Ja Carmen dit wordt een schot voor open doel hihihi Ik heb nog wel een leuke pup die kan je dan mooi klaar stomen voor 2011. Zeer bijdehand....... aardje naar moeder en nicht was het he???????????? Ga dan toch maar bedelen bij Freddy. Misschien als compensatie dat hij je uitgelachen heeft tijdens de "ijspret".
Pakkie
13 februari 2010, 18:55
Voorlopig heb ik mijn handen vol aan de drie de hier nu rondlopen... Had ik maar geen werk, dan zou ik er zeker over nadenken...
Welke is de moeder van Britt ook alweer? Is dat Tessa of Nora?
loraine
13 februari 2010, 19:45
Ach Carmen, wanneer je er 3 hebt, moet een 4e ook kunnen, vind ik. gaat vast goed komen.
Pakkie
13 februari 2010, 19:48
Ach Carmen, wanneer je er 3 hebt, moet een 4e ook kunnen, vind ik. gaat vast goed komen.
Zoveel tijd heb ik helemaal niet. Die moeten ook uitgelaten worden, gekamd, geborsteld, tanden poetsen, nagels vijlen, naar de dierenarts, noem maar op... Ik heb altijd erg veel bewondering voor mensen die dat altijd wel weten te organiseren.
loraine
13 februari 2010, 19:50
En.........over sloten springen......
Nou, doe eerst dan maar eens 2010, wie weet 2011.
Pakkie
13 februari 2010, 19:55
Ik heb hardstikke veel zin in Tjechië. Zo ver zijn we nog nooit geweest op vakantie met de honden. We hebben een huisje gehuurd waar wel 10 personen in kunnen, dus met z'n tweeën is het lekker ruim. Alle drie de honden mogen mee, dus ook dat wordt geen probleem. Twee weken lang, lekker wandelen, luieren, trainen, wandelen, luieren, wedstrijdje doen... weer wandelen en luieren... Misschien gaan we ook even over de grens kijken in Polen of Slovenië, dat ligt allebei om de hoek, dan zijn we daar ook eens geweest.
Als er dan ook nog heel veel Bouviers te bewonderen zijn... Mijn vakantie kan nu al niet meer stuk!
loraine
13 februari 2010, 19:58
Zo kom je nog eens ergens, zo'n WK.
Wij alleen vakantie met caravan en hond, natuurlijk. Bouviers kennen ze daar waarschijnlijk niet echt. Toch apart dat daar het WK is.
Wilma Noordzij
13 februari 2010, 20:28
Voorlopig heb ik mijn handen vol aan de drie de hier nu rondlopen... Had ik maar geen werk, dan zou ik er zeker over nadenken...
Welke is de moeder van Britt ook alweer? Is dat Tessa of Nora?
Xena oma is tessa
Pakkie
14 februari 2010, 07:05
Xena oma is tessa
Ik begin af te takelen... Ik had nooit meer aan Xena gedacht... stom zeg!!
Dat is de nestzus van Seven ja...
Zou leuk zijn: Shame heeft hier zijn dochter Chiara rondlopen. Dan is het leuk voor Seven om, bij gebrek aan eigen kinderen, een nichtje te hebben.
Maar NEE... echt niet... al zou ik het nog zo graag willen. We komen wel zeker een keertje kijken voor ze een nieuw baasje hebben gevonden.