PDA

Volledige versie bekijken : Zo ziet Jerom er nu uit!

lowies
18 februari 2010, 20:24
42074206Zo ziet onze toverbal Jerom er nu uit. Hij is vorige week voor het eerst écht naar de trimsalon geweest. Hij is nog steeds prachtig! En heel lief én speels én hij luistert prima. Zit nu op de 2e cursus. Wij genieten met volle teugen van hem.
Hij is meer gestroomd dan blond geworden maar dat vinden we ook mooi! Het gaat tenslotte niet in de eerste plaats om schoonheid, het gaat om het karakter en dat is geweldig. Hij speelt met elke hond en geniet van het leven. Zijn beste vriend is een bull-mastiff.

Groet Lowies4205

nic
18 februari 2010, 20:38
Ik vind hem er prachtig uitzien!
Lijkt wel of hij erg hoog op de poten staat of niet, mooi groot hoor

lowies
18 februari 2010, 21:04
Ja, hij staat nu weer even hoog op de poten. Dat verandert steeds. Hij is pas 7 1/2 maand tenslotte. Hij was een tijdje terug mooi geblokt, daarna is hij langer en hoger geworden.Ben benieuwd hoe hij zich verder ontwikkelt.
Hij is heel gezond, zijn eetlust ook.

groet Lowies

kenter
18 februari 2010, 21:25
Eerste jaar omhoog, en dan de breedte in..en na 3 jaar klaar volgens mij , zijn ze ook volwassen al zal je dat van Kanjer niet zegggen hahaha
Maar hij is mooi hoor :-)

Roel
22 februari 2010, 11:00
Doet mij denken aan onze bouvier.
Die was als pup bijna blond, werd toen licht grijs en tegenwoordig is het echt gestroomt.
Gelukkig is het karakter niet veranderd maar je ziet dat de kleur in de loop van de jaren aardig kan veranderen.

annebasco
22 februari 2010, 11:12
Hoi Lowies, Jerom ziet er prachtig uit hoor, een echte slungel nog maar dat komt helemaal goed als hij is uitgegroeid.

Riet
1 maart 2010, 14:35
HOI BROER BEN JIJ NAAR DE KAPPER GEWEEST WAS JE ZO VUIL DAT JE NU ZO LICHT BEN GEWORDEN HIHIHIIHHIIIHIH
IK BEN GRIJS /ZWARTE /HIHIHI.. NET EEN PEPER EN ZOUT STELLETJE HIHIHIIHIH EN TJA MAAR IK VIND JE WEL MOOIE HOOR BROER
WE ZIEN MEKAAR VAST NOG WEL EENS JEROM POOT EN EEN LIK VAN MIJ ARIE HIHIIHIIIH BOMBARIE :cool: