Volledige versie bekijken : Van de kleine boschhoeve
celine
4 juli 2005, 22:26
Hier plaats ik ook maar mijn oproepje cq vraagje
16 jaar geleden was ik op zoek naar een pup ik kwam terecht bij een kennel in Oosterwolde erg aardige mensen en mooie boefs in de tijd dat ik daar kwam hadden ze een super boef zowel in karakter als schoonheid ODOR JOYCE vd kleine boschhoeve . Wat een pracht van een reu die je zelden meer ziet
Ik ben benieuwd waar deze fokkers zijn gebleven ze waren in mijn ogen echte liefhebbers die gingen voor het ras.
Mijn vraagje is puur uit belangstelling
Groetjes Hennie
Marianne
4 juli 2005, 22:31
hoi hennie.
das een goede vraag, ik heb ooit een pup van hun gehad.
forban joyce vd kleine bosch hoeve hij is 12,5 jaar geworden.
hun reu odor joyce was echt een mooie falco zoon.
ik ben benieuwd of iemand weet waar familie hagenbeek nu is, en of ze nog bouviers hebben.
groetjes leon.
harley
4 juli 2005, 22:37
Dat was de fam. Hagenbeek uit Oosterwolde. Die zijn vertrokken naar Belgie , vanwegen gezinds problemen , naar ik vernomen heb zijn ze weer ergens in friesland beland , maar bezitten geen honden meer.
celine
4 juli 2005, 22:38
Hagenbeek fokt volgens mij niet meer maar het is doodzonde dat we de ervaringen van goede fokkers uit die tijd niet kunnen delen daar we niet weten waar deze uit die tijd toppers fokten...........
Noem maar de naam DAYAN CLAUDIA van HAGENBEEK een bekende naam in vele stambomen ook in mijn bloedlijn helaas jammer dat we niet weten waar deze fokkers zijn gebleven
Gr Hennie
harley
4 juli 2005, 22:40
Djoerd Postma woond nog steeds in Zwaagwesteinde
celine
4 juli 2005, 22:43
Djoerd Postma wasd toch de eigenaar BASCO ??
heerlijk he !! de oude lijnen en leuk ook voor mij dat ik deze lijn in een van mijn stambomen heb ,,,,,,,,,,,,,,ja ja ook meedere die dit hebben maar jaren terug was het de top in de boefwereld en dan spreek ik over een jaar of 18 geleden
celine
4 juli 2005, 22:51
Heb ff mijn stambooom van mijn meissie berkeken en de Naam Basco Daysi van Hagenbeek komt er in voor .en heb een foto van deze reu en mooi was ie
harley
4 juli 2005, 22:54
Dat klopt , hij was de eigenaar van DAYAN CLAUDIA van HAGENBEEK en van Basco Daysie .
celine
4 juli 2005, 23:08
Ik bekijk net ff mijn oude stambomen van de pups die ik maar zeldzaam fok eens in de 5 a 10 jaar
Vele toppers uit de tijd van weleer komen er in voor nu helaas kunnen wij niet meer terug vallen op namen zoals Basco........Perro ...........Dayan Claudia.... Falco.. Darwin en ..........Zenith hasta vh grendarcohof maar laten we gebruik maken van de mensen die de kennis van bouviers hebben gebruiken en het ras mede groot hebben gemaakt
Hoi Hennie
de Familie Hagenbeek van Kennel van de Kleine Bosch Hoeve woont tegenwoordig in Stadskanaal, en ze zijn sinds kort weer in het bezit van een bouvier.
Groetjes Carin
anton hagenbeek
27 februari 2006, 22:12
Hier plaats ik ook maar mijn oproepje cq vraagje
16 jaar geleden was ik op zoek naar een pup ik kwam terecht bij een kennel in Oosterwolde erg aardige mensen en mooie boefs in de tijd dat ik daar kwam hadden ze een super boef zowel in karakter als schoonheid ODOR JOYCE vd kleine boschhoeve . Wat een pracht van een reu die je zelden meer ziet
Ik ben benieuwd waar deze fokkers zijn gebleven ze waren in mijn ogen echte liefhebbers die gingen voor het ras.
Mijn vraagje is puur uit belangstelling
Groetjes Hennie
hallo ik ben anton hagenbeek de jongste zoon van de familie hagenbeek van de kennel vd kleine bosch hoeve b voor vragen kunt u mij bellen op het nummer 0516-431392 groeten de boevjes
anton hagenbeek
27 februari 2006, 22:14
hoi hennie.
das een goede vraag, ik heb ooit een pup van hun gehad.
forban joyce vd kleine bosch hoeve hij is 12,5 jaar geworden.
hun reu odor joyce was echt een mooie falco zoon.
ik ben benieuwd of iemand weet waar familie hagenbeek nu is, en of ze nog bouviers hebben.
groetjes leon.
ik ben anton hagenbeek de zoon van kees en hanekke hagenbeek u kunt mij wel bellen voor info op 0516 431392
celine
27 februari 2006, 22:24
Nou dat vind ik nou erg leuk ..
aan het nummer te zien woon je vlakbij mij in de buurt.
Ben jaren jaren geleden bij jullie geweest en toen erg gastvrij ontvangen ..
Die odor was toch een topper hoor ,, das een boef waar ik nog vaak aan denk
Groetjes Hennie
Hagenbeek J.
28 februari 2006, 22:36
Gegroet allen.
Ook ik ben een zoon van Kees en Hanneke Hagenbeek.
Vanmiddag belde pa omtrent dit forum. Hij was er vol van en geraakt natuurlijk.
Het klopt dat ze indertijd naar België zijn verhuisd, ze fokken ook niet meer.
Ondertussen wonen ze weer in Friesland, Appelscha en ben er haast van overtuigd dat ze hun ervaringen en kennis willen delen. Want het blijft tenslotte een deel van hun leven, de boeven. Als papa en mama een beetje bekomen zijn van dit zullen ze wel gaan reageren, ze hebben immers ook een internetaansluiting.
Leuk om te lezen dat Odor nog steeds zo "bekend" is, Cindy, Astra .. de boeven waarmee ik groot geworden ben. Herinneringen! En mooie :)
Vriendelijk groeten
Hagenbeek Johan
celine
28 februari 2006, 22:41
Hoi !!
Vaak ben ik Appelscha ( mijn broer woont daar) ik zou het bijzonder leuk vinden om eens weer met jullie te spreken.
Veel goeds hebben je ouders nagelaten in de Bouvierwereld ,
Zelf heb ik nu 3 boefjes 2 van het Grendarcohof en eentje van net 4 maandjes die ik zelf heb gefokt
Groetjes ook aan je ouders
Hennie
Marianne
1 maart 2006, 14:38
hoi johan.
leuk om te vernemen dat jullie nog steeds intresse in ons ras hebben en dat het goed met jullie gaat.
is er van de kinderen hagenbeek niemand die verder gaat met het ras bouvier?.
of heeft iemand van jullie nog een kleineboschhoeve bouvier.
zou leuk zijn om te weten wel.
groetjes leon gruter bouvierkennel fromlooally.
ooit bezitter van een kleineboschhoeve bouver.
Elly de Roos
1 maart 2006, 18:29
Hallo, ik ben in het bezit van een kleinzoon van Nanda Flair v.d. Kleine Bosch hoeve. En deze hond is momenteel 10 jaar en heeft een energie als 1 van 3 jaar. Is gek op zwemmen, lekker rennen met een bal of tewel enorme rottigheid nog uithalen.
Groetjes Elly en knuffies van Bica
Hagenbeek J.
2 maart 2006, 05:00
Beste Leon,
De naam hebben mijn ouders nog. Fokken doen ze niet meer en ook heeft niemand van de kinderen verder een afstammeling ( best zonde). De laatste was Toya, is weer mee verhuisd naar Fryslân maar ze hebben haar helaas moeten laten inslapen.
Pa had het nog geprobeerd met een reutje, die werd overreden en vorig jaar nog hadden ze een mooie teef gevonden die herplaatst moest worden. Alleen kon ze niet alleen thuis zijn en zong ze dus hele opera's :mad: . Wat later begon ze lelijk te doen tegen mijn jongste broertje en diens vriendin dus tja ... .
En toch blijven de boeven in het bloed zitten! Ma en pa zitten dus nog steeds met de kriebels en dat zal altijd zo blijven.
Ikzelf ben in België blijven wonen, rijd internationaal, maar misschien .. ooit! :)
Elly, leuk om te lezen dat jij een kleinzoon van Nanda hebt!
Mvg
henkhoogenkamp
6 juli 2006, 14:33
Ik heb een bouvier reu van Cees en hanneke gehad Dobrov Shyrell van de kleine Boschhoeve. Een kanjer die zowel in IPO als op de show zijn mannetje heeft gestaan. Cees heeft hem nog eens als dekreu ingezet in zijn kennel.
Henk Hoogenkamp