PDA

Volledige versie bekijken : Wandelen in Midden-Limburg/Duitsland

Kiertje
14 maart 2010, 10:12
Hoi allemaal,:)

Eindelijk een datum geprikt om na de vorige gezellige boevenwandelingen een vervolg te organiseren. We denken aan zondag 30 mei 2010, starten rond 12.00 uur, verzamelen op ons huisadres: Am Nordhang 47 Selfkant-Schalbruch (ongeveer 10km noordelijk vanaf Sittard).

De wandeling zal in de buurt van Susteren en Schalbruch plaatsvinden, in een bosrijke omgeving. Mensen die korter met hun boefke(s) willen wandelen kunnen halverwege afhaken omdat het hapje en drankje bij ons thuis wordt verzorgd. Ook handig bij bar-slechte weersomstandigheden, waar we niet vanuit gaan.

Hopelijk op weer een grote gezellige opkomst met veel boefkes! :)$:)$:)$:)$:)$:)$

Graag bericht van deelname hier op het forum of pb.

Groetjes,

Sam en Marie-José
Kyra en Sangha:)$:)$

MaraJade
14 maart 2010, 10:26
Hoi Marie-Jose

Ik had er al meteen zin in toen ik het las, alleen toen ik de datum zag werd ik erg verdrietig. Aangezien voor ons het wedstrijdseizoen weer begonnen is kan ik helaas niet meer elke zondag. Was heel graag mee gegaan maar ik heb die zondag helaas een wedstrijd, en die gaan momenteel voor. Baal er echt wel van, want zo vaak zie ik jullie niet en was natuurlijk leuk geweest om jullie weer te zien. Als het nu een weekje eerder was geweest, dan had het wel gekund. Ik wens iedereen veel plezier!

Jammer maar helaas.

Een balende Mara en nog erger balende Beau.

Ans-m
14 maart 2010, 10:40
Ook wij moeten helaas verstek laten gaan , ivm vakantie ,jammer want de winterwandeling was geweldig leuk .
We wensen degene die wel meegaan net zo'n fijne dag toe als wij gehad hebben op 3jan.

Groetjes Menno en Ans en de boefkes

loraine
14 maart 2010, 11:58
Haha, maar Loraine en Rodan hebben nog niets op de kalender. Zal kijken of Peter dan niet moet werken....anders kom ik gewoon alleen.

Tot dan

MaraJade
14 maart 2010, 12:02
Kijk, dat bedoel ik nu, kan ik jou ook weer niet zien Loraine. :(

loraine
14 maart 2010, 12:02
Ja dat is wel jammer....moeten er meer wandelingen zijn, haha.

MaraJade
14 maart 2010, 12:04
Volgende wandeling in Maasbracht dan? Anders maken we er een privé wandeling van. ;)

loraine
14 maart 2010, 12:09
Ja, helaas is hier niet echt iets leuks om te wandelen. Weiland, dijk, ben je snel klaar. Niet gezellig.

MaraJade
14 maart 2010, 12:10
Ja, helaas is hier niet echt iets leuks om te wandelen. Weiland, dijk, ben je snel klaar. Niet gezellig.

Haha, hier is het niet veel beter. Of je moet tussen de Galloway runderen willen wandelen....ik niet in elk geval...

Lahaye075
14 maart 2010, 13:40
Hoi Sam en Marie-jose,
Wat leuk ,weer een wandeling,gezellig.Wij zijn dan wel een weekje op vakantie.
Maar zitten volgens mij toch niet zover weg(Sevenum) geen idee hoever.Moet ik eens na kijken.
Gaan de eerste keer met een caravan,zijn al eens benieuwd hoe dit gaat bevallen.
Dus wij zijn dan misschien van de partij.

loraine
14 maart 2010, 13:44
Moet te doen zijn naar Marie-José. Denk net zover als alle andere wandelingen.....Ach kom toch!!! Maakt het camperen extra gezellig

Lahaye075
14 maart 2010, 13:50
Tja Loraine, Het lijkt ons ook erg gezellig jullie weer eens te zien,dus.........
Wij hebben dan de hele week toch om bij te komen.
Ben echt benieuwd hoe dit zal gaan met die 2 monsters.(Caravan).Misschien de eerste en laatste keer,heb dan een sleurhut in de aanbieding.

loraine
14 maart 2010, 15:02
haha, wij hebben er al 1, dus nemen hem niet over. zal wel goed komen.

MaraJade
14 maart 2010, 16:36
Hey Ans

Kun je een avond naar Beau en mijn training kijken, dan zit je namelijk (vermoed ik) dichtbij mijn trainingscomplex. En anders kunnen we mss eens wat afspreken als je dan toch in Sevenum zit.

Maar wel veel foto's maken he! Dan kan ik misschien nog een beetje genieten terwijl ik er niet was. IK BAAL.

Mara

Lahaye075
14 maart 2010, 18:31
Hoi Mara,
Lijkt me ook leuk om dan te komen kijken.Weet wel niet of dat zo goed met Dodge gaat maar dat zien we dan wel.
We hebben het er nog over als het zover is.
En als Joy geen kunstjes meer uit haalt, dat was ik toen met die actie van haar,helemaal van schrik vergeten,zal ik foto's maken.

P@aulus
16 maart 2010, 21:15
Hey Sam en Marie-José,

30 mei hebben we als het goed is nog niks gepland, nog even nog de agenda's naast elkaar leggen en wie weet zijn we erbij! Lijkt me leuk en het schijnt heel mooi te zijn daar bij jullie, TOP!
Ik laat snel iets weten of we van de partij zijn.

groetjes uit Weert,
Paul, Miriam en de Boefkes

Kiertje
22 maart 2010, 17:06
Hoi allemaal,

Een aantal baasjes heeft inmiddels gereageerd, maar ik stuur dit berichtje als herinnering nogmaals even het forum op. We hopen op een zo groot mogelijke opkomst, dus plan het in je agenda en laat even iets weten.

Bijna de hele wandeling kunnen de honden los lopen en dat is, zo is gebleken tijdens vorige wandelingen, dolle pret voor de boefkes en de baasjes natuurlijk.

Groetjes en graag tot ziens 30 mei a.s.

Sam en Marie-José
baasjes van Kyra en Sangha

Jan en Anja
22 maart 2010, 20:25
Ik ga ook eens kijken of het bij ons gaat lukken dit keer. Heb er wel zin in.
Ik laat nog even wat horen. Dus ... wordt vervolgd.

Kiertje
24 maart 2010, 06:48
Ik ga ook eens kijken of het bij ons gaat lukken dit keer. Heb er wel zin in.
Ik laat nog even wat horen. Dus ... wordt vervolgd.

Hoi Jan en Anja,

Zou leuk zijn als jullie erbij kunnen zijn. Hoe meer boefkes en baasjes, hoe meer vreugd.

Groetjes,

Marie-José

Viola
26 maart 2010, 16:36
Ik had graag meegegaan maar de afstand is meer dan 200 km en dat vind ik te ver om te gaan meewandelen.

Kiertje
26 maart 2010, 19:56
Ja, jammer, dat horen we vaker.

Dat komt er van als je in het zuidelijke (of noordelijke) staartje van Nederland woont. Omgedraaid is dat natuurlijk ook zo. Wij rijden ook niet zo maar 200 km voor een, waarschijnlijk hele leuke, boevenwandeling.

Of we plakken er een paar dagen aan vast, maar dat kan ook niet altijd.

ruudenjosien
28 maart 2010, 21:45
Hallo Schalbruchenaren,

ook wij moeten verstek laten gaan helaas.... Hebben kaartjes voor PINKpop en dat kunnen we niet verzetten.
Hoop dat jullie heel veel plezier hebben maar dat zal wel lukken, gezien onze laatste ervaringen met de wandelingen.

Heel veel groetjes,
Ruud, Josien en Thalys

Kiertje
1 april 2010, 15:44
Hoi allemaal,

Wat jammer dat 30 mei blijkbaar toch een ongelukkig gekozen datum is. Om zoveel mogelijk boeven en baasjes bij elkaar te krijgen gooi ik er nog eens 3 data tegenaan. Datum met de meeste aanmeldingen wordt definitief.

Waar gaat voorkeur naar uit????

Hemelvaart 13 mei a.s.
Zondag 16 mei a.s.
Pinkstermaandag 24 mei a.s.

of toch 30 mei a.s.?

Graag z.s.m. en zoveel mogelijk reacties!

Groetjes,

Sam en Marie-José
Kyra en Sangha

loraine
1 april 2010, 16:00
Ik pas me helemaal aan, heb nix op die data. Vind het gewoon gezellig om mekaar weer te zien!!!!:)

anitaheijnen
1 april 2010, 18:33
Hoi Sam en Marie-jose
Wij gaan ook graag mee op 30 mei.
Groetjes Wil en Anita en een knuffel van Roxy.

MaraJade
1 april 2010, 18:45
Hoi Marie-Jose

De drie data die jij geeft heb ik nog vrij staan. Geen wedstrijden of iets dergelijks. Dus dan zou ik wel meekunnen.

Groetjes

mara

Lahaye075
1 april 2010, 22:36
Hoi Mariejose,
Wij kunnen eigenlijk alle data's,dus wij passen ons ook aan.
:D:cool:;)

loraine
14 april 2010, 08:43
Niemand meer???? Waar zijn al die Limbo's nu? Andere datum voorstellen, of wacht iedereen de feestdagen af:confused: Of zijn ze ingedut door die lange winterperiode????:p
3 iig die qua datum kunnen en zich eventueel aanpassen

Jan en Anja
14 april 2010, 16:17
30 mei is voor ons ook een prima datum. De nieuwe 3 data kunnen wij niet. Dus ik wacht af wanneer het wordt. Hoop eigenlijk de 30e :)

Kiertje
14 april 2010, 17:21
Hoi allemaal,

Er ontbreken volgens mij nog een paar reacties om tot een definitieve datum te komen.

Voor 30 mei waren aangemeld: Loraine, Paulus, Anita, Lahaye en Jan en Anja.

Verhinderd waren: Marajada, Ruud en Josien en Ans.

Voor overige data waren aangemeld: Loraine, Mara, Lahaye, Anita (Paulus???? Ruud en Josien????? Ans?????? Ruud??????) misschien Joyce en Theo??????

Meeste stemmen gelden is tot nu toe nog steeds 30 mei a.s. Is dit nog steeds zo?

Graag zsm reactie.

Groetjes,

Sam en Marie-José

loraine
14 april 2010, 17:24
Dacht dat Ans die 30 mei ook konden, die waren toch in een caravan in Sevenum!!!! Of zit ik nu fout?

Kiertje
14 april 2010, 19:02
Dacht dat Ans die 30 mei ook konden, die waren toch in een caravan in Sevenum!!!! Of zit ik nu fout?

Volgens mij bedoel jij Ans Lahaye (caravan Sevenum), Ik bedoel Ans-m (boefke in rugzak)

loraine
14 april 2010, 19:36
Ja idd, allebei een andere Ans in gedachten, haha

Kiertje
22 april 2010, 09:52
Hoi allemaal,

Wij zijn volgende week ergens de zon opzoeken (misschien hoeven we niet ver te gaan en blijven we in Nederland). Daarom wil ik hierbij even bevestigen dat we 30 mei laten staan voor de wandeling. Jammer voor degene die dan verhinderd zijn, maar we zouden kiezen voor de meeste aanmeldingen. Zien we elkaar vast bij een volgende bouvenwandeling.

Aanmelden kan nog steeds, ik zal einde week 21 het definitieve aantal deelnemers hier melden. Sommigen weten waarschijnlijk dat we ook 5 katten hebben, maar dat zal geen problemen opleveren. Die sluit ik veilig achter slot en grendel, die zullen de bouven niet zien, is wel zo rustig voor ons en iedereen. No panic!!!

Verzamelen rond 12.00 uur bij ons in Schalbruch:
Sam en Marie-José Hendrix
Am Nordhang 47
52538 Selfkant-Schalbruch

Nederlandse mobiel: 06-30433483

Groetjes, tot ziens 30 mei a.s.

Sam en Marie-José

loraine
22 april 2010, 11:36
Zal het op mijn kalender schrijven, zal mijn boeffie heeeeeeeeeel leuk vinden.
Zie je zaterdag toch nog wel op cursus??

Leon en Jeanne
22 april 2010, 13:15
Hoi Sam en Marie-Jose,

Lang geleden maar we zijn graag van de partij op 30 mei met onze kanjers Boy en Dusty.
Eindelijk lente, daar moeten we van profiteren en zeker als het ook nog lekker dicht bij huis is (I) Asenray-Schalbruch!!!!
We zien ons dan!!!

Groetjes Jeanne, Leon,
Boy en Dusty :)$en wie weet komt Jeroen dan ook mee!!!:)

Ans-m
22 april 2010, 13:30
Volgens mij bedoel jij Ans Lahaye (caravan Sevenum), Ik bedoel Ans-m (boefke in rugzak)

Hoi Ans-m is 30mei aan het revalideren in het ziekenhuis .
Morgen de 23ste is de operatie .
Groetjes Ans

Kiertje
23 april 2010, 09:52
Hallo allemaal,

Ans, we wensen je heel veel sterkte met de operatie en een spoedig herstel.

Leon en Jeanne, leuk dat jullie ook van de partij zijn, ik zal jullie toevoegen aan ons lijstje.

Loraine, tuurlijk zaterdag weer gezellig naar de cursus. Misschien zijn ze dan ook weer een beetje loom van de zon! Is wel zo makkelijk voor ons, we hoeven die van ons niet op te peppen, doen ze zelf wel.

Groetjes,

Marie-José

loraine
23 april 2010, 11:38
Hallo allemaal,

Ans, we wensen je heel veel sterkte met de operatie en een spoedig herstel.

Leon en Jeanne, leuk dat jullie ook van de partij zijn, ik zal jullie toevoegen aan ons lijstje.

Loraine, tuurlijk zaterdag weer gezellig naar de cursus. Misschien zijn ze dan ook weer een beetje loom van de zon! Is wel zo makkelijk voor ons, we hoeven die van ons niet op te peppen, doen ze zelf wel.

Groetjes,

Marie-José

haha, ja, hoop dat de zon goed schijnt, is misschien een beetje rustig. Heb ik minder pijn aan de handen, van de riem vasthouden!!!

MaraJade
23 april 2010, 17:55
Helaas, ik heb dan wedstrijd, baal er wel giga van want had me verheugd om iedereen weer te zien.

loraine
24 april 2010, 18:23
He Ans, wilde je al sterkte wensen met operatie, maar zie dat je nu al weer druk met pc'en bezig bent.
Evengoed sterkte met herstel.

marvin87
9 mei 2010, 15:44
Hey allemaal... ik moet nog even mijn agenda raadplegen maar als ik niet hoef te werken wandel ik misschien ook wel mee met darko(zijn we wel de benjamins van de wandelaars schat ik zo).. Maar waar is dit wandelgebied precies eigelijk? is het niet dat bosgebied dat begint bij herkenbosch???

Groetjes

loraine
9 mei 2010, 16:06
Haha, ik ben ook nog wel een benjamin hoor...........Rodan moet volgende maand 2 jaar worden en ikzelf ben ook nog wel jong :)b

marvin87
10 mei 2010, 01:52
Darko die is nu 10 maanden.. Pubertje is het.. Als ie met n hond aant spelen is krijg ik hem met geen minjaar onder appel.. Ma het lijkt me geweldig om met n heele boevenbende te gaan wandelen.. Kan darko ze energie wat kwijt..

Grtjes

Kiertje
10 mei 2010, 11:04
Hey allemaal... ik moet nog even mijn agenda raadplegen maar als ik niet hoef te werken wandel ik misschien ook wel mee met darko(zijn we wel de benjamins van de wandelaars schat ik zo).. Maar waar is dit wandelgebied precies eigelijk? is het niet dat bosgebied dat begint bij herkenbosch???

Groetjes

Hoi allemaal,

Wij wonen in Schalbruch, dit dorpje ligt tussen Sittard en Susteren. We starten met wandelen in het bos op een paar honderd meter van ons huis. Het is een klein bos en regelmatig lopen we tussen de akkers waar de honden lekker kunnen rennen. Als de boeren net gezaaid hebben zullen zij daar niet zo blij mee zijn, moeten we wel rekening mee houden. Deze route kunnen we zo lang maken als we willen. Hebben we zin in koffie en broodjes gaan we richting ons huis.

Afhankelijk van het weer en hoeveel energie we nog hebben, (de benjamins kunnen hier ook stoppen, als het te vermoeiend zou zijn) wandelen we vanuit ons huis naar het IJzeren bos in Susteren. Dit is een route van ongeveer 1 tot 1,5 uur. Na aankomst in Schalbruch kunnen we hopelijk een gezellige boevenwandeling afsluiten met een kopje koffie of een ander drankje.

Groetjes, tot de 30e.

Sam en Marie-José
Kyra en Sangha

kenter
11 mei 2010, 11:23
Heb even de agenda geraadpleegt al is het een pokke eind rijden maar helaas...Piet heeft een fotoklus in Den Haag..en alleen is me te ver..zeker met alle 3 mee, dat wordt niks..andere keer..

Kiertje
11 mei 2010, 11:31
Jammer, zou wel leuk zijn jullie en de boefkes te ontmoeten. Ik ben de laatste tijd niet zo actief op het forum, maar lees wel iedere dag met belangstelling de nieuwe berichten.

Misschien een volgende wandeling kennismaken.

Groetjes,

Marie-José
Kyra en Sangha

Kiertje
20 mei 2010, 11:02
Hoi allemaal,

Er ontbreken volgens mij nog een paar reacties om tot een definitieve datum te komen.

Voor 30 mei waren aangemeld: Loraine, Paulus, Anita, Lahaye en Jan en Anja.

Verhinderd waren: Marajada, Ruud en Josien en Ans.

Voor overige data waren aangemeld: Loraine, Mara, Lahaye, Anita (Paulus???? Ruud en Josien????? Ans?????? Ruud??????) misschien Joyce en Theo??????

Meeste stemmen gelden is tot nu toe nog steeds 30 mei a.s. Is dit nog steeds zo?

Graag zsm reactie.

Groetjes,

Sam en Marie-José

Hoi allemaal,

Even een herinnering aan de geplande wandeling van 30 mei a.s.

I.v.m. broodjes en drank zou ik graag willen weten wie er nu definitief aanwezig zal zijn (aantal personen en boeven). Volgens weer.nl wordt het een droge half-bewolkte zonnige dag. Hopelijk blijft dat zo en is dat reden voor een grote gezellige opkomst.

Zie mijn berichtje van 22 april jl. voor verdere info.

Groetjes, tot ziens,

Sam en Marie-José

loraine
20 mei 2010, 17:59
Kom alleen. Peter zal zoals nu eruit ziet moeten asfalteren in Eindhoven, de beruchte bouwput A2. Waarschijnlijk de nacht.
Dochters komen zeker niet mee.
Rodan en ik dus.

Lahaye075
20 mei 2010, 18:38
Hoi Sam en Marie-jose,
Wij zijn ook van de partij,ons tweetjes en twee boeffies.
Wij verheugen ons er erg op.Leuk om mekaar weer eens te zien.
Tot de 30ste mei.
Doei.

loraine
26 mei 2010, 09:13
Nou, luitjes, zou zeggen tot zondag.....Ans, Anita, Anja(begreep dat je ook kwam).......met partners en boeffies. Hopelijk beter weer dan nu, wilde mezelf net deur uitdweilen om met Rodan te wandelen......heb maar koffie gezet. Komt met bakken naar beneden buiten, blh.

Heb je adres net in Tomtom gezet, Marie-José....kom nooit verder dan Echt en Roermond, haha.

Kiertje
26 mei 2010, 17:59
Hoi allemaal,

Tot nu toe heeft Anita zich afgemeld, moet helaas werken en Paul heeft Teun in de lappenmand, is nog niet zeker of hij komt.

Zou wel jammer zijn, nog steeds, hoe meer zielen, hoe meer vreugd en de honden maakt het niet of het regent of de zon schijnt.

Dus kom op, tot zondag! Maken we er een leuke dag van.

Groetjes,

Marie-José

P.S. Schalbruch lijkt het einde van de wereld maar Tomtom weet ons huisje toch te vinden

loraine
27 mei 2010, 11:04
Heb L1 text bekeken, de weersvoorspelling :-@:-# Mag de pret niet drukken!!

Anita
27 mei 2010, 15:07
Hier is het balen wij kunnen niet mee we komen net van de dierenarts vandaag Merel heeft haar tenen gekneusd vraag me niet hoe het kan
het is ons een raadsel ze loopt vanaf dinsdag te hinken met haar rechter voorpoot en aangezien ik geen verbetering zie ben ik net even naar
de arts geweest en die constateerde dat ze hele pijnlijke tenen had het kan ook nog zijn dat haar voet dubbel is geslagen of alleen haar
tenen dus met pijnstillers en een week volkomen rust de deur weer uit dus ook de wandeling valt in het water en daar zijn we alles behalve blij
mee maar het is nu eenmaal niet anders.
Dus ik wens die wel meegaan een heerlijke dag toe met heel veel boefjes plezier en ik kijk al uit naar de eventuele foto,s.

Lieve groet Anita en een knufffffff van een veel te wilde Merel.

Kiertje
28 mei 2010, 09:25
Hallo Anita,

Wat jammer dat Merel net nu loopt te hinken en rust moet nemen. Het zou heel leuk zijn geweest als jullie erbij konden zijn. Maar de genezing van Merel is nu het belangrijkste, net als de gezondheid van Teuntje, die ook al moest afhaken vanwege gezondheidsproblemen.

Een aantal fotografen van vorige wandelingen moeten we ook al missen. We zullen ons best doen om deze te vervangen zodat er toch nog leuke foto's op het forum terechtkomen. Zeker bij mooi weer en er is grote kans dat we het droog houden hier in de buurt van Schalbruch. (oeps, buienradar laat voor zondag wel heel veel regen zien, maar dat mag de pret niet drukken. Een beetje boef (+ eigenaren) is niet bang van een regenbui. Daar hebben we regenkleding voor).

Groetjes en snel herstel voor Merel,

Marie-José

Jan en Anja
28 mei 2010, 21:24
Hallo mensen,

Ik wist het nog niet zeker, maar helaas kunnen wij niet mee, want mijn moeder ligt in het ziekenhuis. Vind het heel jammer want had graag weer een aantal nieuwe mensen leren kennen en sommige mensen weer graag een keertje teruggezien en natuurlijk die boefjes.
Hoop een volgende keer wel mee te kunnen.

Heel veel plezier zondag en ik duim voor het zonnetje.

Kiertje
30 mei 2010, 07:06
Hallo Jan en Anja,

Jammer dat jullie er niet bij kunnen zijn. Beterschap gewenst voor je moeder, die is op dit moment uiteraard belangrijker.

Groetjes,

Marie-José

loraine
30 mei 2010, 07:53
Het is nog drooog, maar neem voor zekerheid de jas mee...

anitaheijnen
30 mei 2010, 08:17
Allemaal veel plezier met de wandeling.
Groetjes Anita en een dikke knuffel van Roxy.

Catootje
30 mei 2010, 12:11
Heel veel plezier allemaal!
Ik hoop dat het een beetje meevalt met het weer, hier miezert het al een héle tijd :(

loraine
30 mei 2010, 17:20
Jas bijna niet nodig gehad. Wat een mooie omgeving, heerlijk gewandeld. Lekkere vlaai, rosé.........wat hebben de boeffies weer heerlijk gerend/gewandeld en gespeeld. Voor herhaling vatbaar.
Weer is zo meegevallen, tja, buienradar, hè?????? 16.30 uur: Regen, waren we net klaar met wandelen, perfect dus.

Dazzle
31 mei 2010, 07:18
Goed gepland ;),... maar fijn dat het weer (de regen) zo mee viel.
Benieuwd naar foto's.

loraine
1 juni 2010, 05:43
Hé, Marie-José, waar blijven jouw foto's????? Zag dat jij toch ook nog aardig wat gemaakt had. Die van Ans moeten we even op wachten, zij is nl op de camping.