Volledige versie bekijken : Registreren met gratis emailadres
Beheerder
7 juli 2005, 18:46
Reeds vaak gemeld is het vanaf vandaag niet meer mogelijk om de volgende emailadressen te gebruiken voor registratie:
Hotmail - Freemail - MSN - Yahoo en Gmail
Belangrijk !!!!
Registreer je toch met deze emailaccounts dan is de totale toegang tot het forum vanaf de gebruikte computer geblokkeerd.
Rest dan alleen nog een verzoek in te dienen via de link die je in beeld krijgt voor toegang.
Het opheffen van de blokkade duurt minimaal 48 uur.
Het is helaas nodig om deze emailadressen te blokkeren omdat blijkt dat er met deze emailadressen veel misbruik wordt gemaakt op het forum.
Elly de Roos
21 juli 2005, 07:52
hoi Anton, als ik mijn nieuwe e-mailadres naar je toezend, moet ik mij dan ook opnieuw aanmelden? Maar dan vervallen al mijn tot nu opgebouwde "rechten".
Of kan jij dat zo voor mij doen. Ik sta volgens mij nu geregistreerd met een hotmail account, maar kan dus gewoon nog bereichten plaatsen e.d., alleen ik krijg geen reactie als ik iets op het forum geplaatst heb. Zou dat dan ook de mogenlijkheid zijn, dat vanwege die blokade op deze account ik geen reactie krijg via mijn e-mail. Mijn hotmail account is af en toe nog wel actief, maar voor de meeste dingen heb ik dus een ander account. Graag z.s.m. een antwoord.
Groetjes Elly
Beheerder
22 juli 2005, 22:10
Hoi Elly,
Het wijzigen van je emailadres kun je eenvoudig zelf.
Ga hiervoor naar Gebruiker CP.
Daar staat de link wijzig email & wachtwoord.
Aanklikken en je ziet vanzelf met welk emailadres je hebt geregistreerd.
Wijzigen kun je dan ook zoals je ziet.
Dan Hotmail.
Account met Hotmail die geen posts bevatten zijn / worden verwijderd ( na 6 maanden)
Accounts die wel posts hebben en die bekend zijn ( jij dus onder andere) blijven intact
Accounts die Goldmember zijn kunnen wel met gratis emailadressen werken ( zijn ook bekend)
Om emails te ontvangen op een onderwerp moet je jezelf abonneren.
Dat kan bij elke reactie op onderwerp wat je plaats ook automatisch gebeuren.
Maar dan moet je dat zelf activeren.
Om dit automatisch te doen op elke onderwerp of reactie die je plaats het volgende:
Weer naar Gebruiker CP.
Kies hier voor wijzig opties
Scroll naar Berichten en notificaties
Daar zie je de optie Standaard onderwerpen abonnement mode
Kies met het balkje wat je wilt.
Je kunt kiezen om bij elke reactie direct een email te ontvangen / dagelijks een email te ontvangen of 1 x per week een email te ontvangen.
Niet vergeten om naar beneden te scrollen en de voorkeur te bevestigen door op de button Aanpassingen bewaren te klikken
Om gelijk andere emails over dit onderwerp te beantwoorden.
Je kunt niet alleen een email ontvangen voor eigen geplaatste onderwerpen en reacties maar ook andere berichten die je wilt volgen.
Hiervoor doet je het volgende:
Om een bericht per email te volgen klik je boven het bericht op onderwerp opties
Een menu opent en je ziet al vanzelf staan: abonneer op dit onderwerp
Aanklikken en je krijgt een email bij reacties op dit onderwerp.
Je kunt het zelfde doen bij een de forumonderdelen.
Dat wil zeggen: stel je wilt alles volgen in de rubriek medisch.
Klik dan op medische
Je ziet dan bovenaan de link staan forum opties
Klik dan op abonneer op forum
Dan natuurlijk de vraag hoe kom je er weer vanaf?
Nou dat gaat precies hetzelfde als aanmelden.
Alleen staat er dan afmelden.
El nu moet jouw en de andere bezoekers die hierover hebben geschreven gaan lukken.
Succes en poot aan Bica
Elly de Roos
24 juli 2005, 16:07
dank je Anton heb het ff uitgeprint en ga het aanpassen.
Bedankt en knuffs voor de meiden op 4 benen en je eigen meissie de groetjes.
Elly en Bica