Volledige versie bekijken : Aanschaf Bouvier nu een Boomer
Nannie
13 juli 2005, 08:48
Hallo,
Wie kan mij raad geven???
wij hebben op dit moment een boomertje (reu) van 2 jaar.
Graag willen wij een bouvier erbij... nu wil ik heel graag weten of mensen hier al ervaring mee hebben???
Ook zouden wij graag een zwarte bouvier willen... hoe kan ik het best orienteren op waar we de boef gaan aanschaffen????
djerba
13 juli 2005, 10:04
hoi nannie
ik zelf heb ook ooit een boomer gehad en die was 5 jaar toen ik er een bouvier bij kocht het was een heel drukke bouvier als ik nu djerba bekijk maar dat heeft niet gewerkt want mijn boomertje had zoveel te lijden die werd door de lucht gegooid enz het was zo erg dat mijn boomerhondje stopte met eten toen hebben we moeten besluiten om de bouvierpup weg te doen met 5 maanden wat ons erg aan het hart ging maar wij hebben hem bij bekenden onder kunnen brengen en daar is het perfect met hem gegaan en nog steeds .Maar nu heb ik een boomertje en een bouvier van bijna dezelfde leeftijd er zit maar drie maanden tussen en dat gaat erg goed wel druk soms maar dat is ook wel weer gezellig je zal er zelf heel veel tijd in moeten steken en eerst uitproberen hoe je boomerhondje op grote honden reageert.Wij wensen je heel veel succes met je beslissing en als je een pup neemt kijk dan eerst hier eens goed rond op de site dan vind je vast wel een goed addres voor een lieve pup gr en een pootje van djerba.
Hoi,
Als je bang bent dat je boomer het niet prettig zal vinden zo een druktemaker erbij waarom ga je dan niet naar het asiel voor een wat oudere bouvier. Zeker in deze vakantietijd zijn er boeffies die smachtend wachten op een liefevol huis. Als bijkomend voordeel kan je nog uitzoeken ook of hij een beetje rustig is.
groetjes,Bella
Silvia Zuiderdijk
13 juli 2005, 16:03
Wij hebben een yorkie lopen en dat gaat voortreffelijk.
Ik weet wel dat als je een pup neemt je boef een hoop gaat overnemen.
Is je boomer erg druk dan loop je het risico dat je boef het ook wordt.
Maar je hoeft niet bang te zijn dat het niet gaat,een bouvier is een makkelijke hond die zich heel goed aan kan passen.
Succes met je beslissing
kathleen
14 juli 2005, 15:01
Hoi,
wij hebben thuis ook een bouvier en een york en dit gaat heel goed. De york heeft veel overgenomen van de bouvier en is nu ook heel rustig
Wij hebben een bouvier met een dwergpoedel en dat gaat heel goed samen.
Het gaat erom dat je beide honden evenveel aandacht en liefde geeft.
In het begin ook niet te voorzichtig zijn.
Je zult zien dat het dan prima samen kan gaan
Hallo,
Graag willen wij een bouvier erbij... nu wil ik heel graag weten of mensen hier al ervaring mee hebben???
Ook zouden wij graag een zwarte bouvier willen... hoe kan ik het best orienteren op waar we de boef gaan aanschaffen????
Een bouvier erbij is geen probleem en je bent al op dit forum op een plek waar je je heel goed kan orienteren waar je het beste een bouvier kunt aanschaffen.
Verder kun je op www.bouvierkennel.nl (http://www.bouvierkennel.nl) zoveel informatie hierover lezen dat je wel een paar dagen kunt uittrekken om dat allemaal te lezen.
antonis
27 september 2005, 14:56
hoi nannie ik kan je niet zoveel raad geven maar ik kan wel vertellen dat ik een malthezer heb van 13 jaar een kater van 15 jaar en nu een bouvier van 3 jaar samen hebben ze heel veel lol dus ik zou zeggen dat het wel kan allemaal als je ze maar rustig laat wennen. veel succes
Hallo,