Volledige versie bekijken : sasha's blend
snuffel
16 juli 2005, 21:38
Hallo allemaal,
Met mijn oude dame, Winnie, 15 jaar en 5 maanden gaat het de laatste dagen niet zo goed. Ze was al redelijk stram en stijf, maar dat word erger.
Van een kennis kregen we de tip om Sasha's Blend te proberen. Daar zijn we nu zo'n twee weken mee bezig.
Maar het gaat nu slechter. Onze kennis had ons daar ook op gewezen.
Ze zakt door haar achterpoten, wil niet lopen. Ze is ook redelijk onstabiel.
Wie heeft ervaring met Sasha's Blend??
Ik hoor graag de goede en de slechte ervaringen.
Alvast heel erg bedankt!!!!!
Groetjes Snuffel en Winnie.
Ps. met Wammes gaat het helemaal top!!!!
Lijkt wel een jonge hond, helemaal de oude.
Beste Snuffel
Ik begrijp dat je alles wilt proberen om je oude dame weer wat meer plezier te geven in haar leven.
Jammer genoeg is Sasha's Blend niet veel anders dan een lapmiddel waarvan niet bewezen is dat het ook echt helpt.
Vroeger had je voor HD HOKAMIX poeder wat ook wonderen zou verrichten.
Helaas komt er voor iedereen een moment dat afscheid nemen van je bouvier in zicht komt.
Jouw bouvier is 15 jaar oud en ik wil niet tegen te zeggen dat het dan over is met je bouvier maar de gewrichtsproblemen die je ziet bij je bouvier heeft eerder te maken met slijtage dan met een gewrichtprobleem.
Sasha's Blend is een middel wat volgens de fabrikant helpt bij gewrichtproblemen en niet bij slijtage.
Ik vindt het super dat je alles probeert om je oude dame er weer bovenop te krijgen en ik hoop echt voor je dat je dat gaat lukken.
Vergeet alleen niet dat je bouvier een bouvier moet blijven en het niet verdient pijn en leed in haar laatste maanden te moeten dragen.
Sterkte,
Wilma
Hoi,
Waarom ga je niet met haar zwemmen? dat is heel goed voor spieren en botten. Er is zelfs ergens een verwarmd bad voor honden. Waar weet ik niet maar dit is musschien op het internet te zoeken.
groetjes,Bella
snuffel
19 juli 2005, 00:07
Hoi Wilma,
Bedankt voor je reactie.
Ik ben gestopt met Sasha's Blend. Ik heb het idee dat ze er eerder slechter dan beter van wordt.
Ben vandaag met haar naar de dierenarts geweest omdat ze ook bloed in haar urine heeft.
Bloedonderzoek wees uit dat ze een lichte ontsteking heeft en dat haar lever en nieren goed functioneren.
Ze heeft antibiotica gekregen, conditie spuit en fortecor, een hart versterkend middel.
Dit moet uiterlijk donderdag verbetering brengen.
Pijn heeft ze niet, voor zover ik kan beoordelen, ze eet en drinkt goed. Maar ze is echt een beetje op.
Heb besloten dat ik het weekend nog met haar doorbreng en als ze dan niet een stuk beter is..............dan laat ik haar waardig inslapen.
Ze heeft een mooi leven gehad en is voor mij een tophond.
Ik heb er erg veel moeite mee om een beslissing te nemen, maar ik zal haar nooit onnodig laten lijden omdat ik er zoveel verdriet van zal hebben.
Ze is mij 15 jaar en ruim 5 maanden trouw geweest. Ze verdient een vredig einde.
groetjes Snuffel