PDA

Volledige versie bekijken : Kandidaten TV-programma gezocht

edith
18 juli 2005, 15:50
Hoe gaan inbrekers te werk? Hoe veilig is jouw huis? Hoe zijn inbrekers te stoppen? Daarover gaat het nieuwe televisieprogramma dat de Publieke Omroep vanaf september zal uitzenden.

In deze achtdelige serie worden bewoners geconfronteerd met de gebrekkige beveiliging van hun huis. Hoe? Door ze een echte inbraak te laten ervaren. Twee ex-inbrekers laten zien hoe snel en eenvoudig zij een woning binnen kunnen komen. Vanaf een andere lokatie kijken de bewoners toe hoe er in hun eigen huis wordt ingebroken. Wat neemt de inbreker mee en waarom? Vervolgens krijgt het huis een ‘inbraak preventie upgrade’. Binnen een maand zullen de inbrekers terugkomen. Zal het hen opnieuw lukken om in te breken?

Heb je belangstelling voor het programma? Wil je weten hoe goed jouw huis beveligd is? Mail dan naar: edith.verheul@palazzina.nl of bel 035-6259000.

bella
18 juli 2005, 18:12
wat heeft dit met honden te maken?????????
groetjes,Bella

Elly de Roos
18 juli 2005, 18:58
inderdaad Bella ik snap het eigenlijk ook niet waarom dit geplaatst is.

Maar laten we zo zeggen over onze boeven: ONS ALARM WERKT ALTIJD. Ja toch!!!. Althans bij mij wel.

Groetjes Elly

John
18 juli 2005, 21:54
Bouviers worden ook als beveiliging gehouden en daar is deze uitzending voor bedoeld.
Ze zoeken mensen die bouviers houden als bewaker

arie
18 juli 2005, 22:39
Nou van mij mogen ze komen hoor de heren van het dievengilde.Moeten ze eerst wel langs 7 bouviers en niet te vergeten,daisy onze jack russel. Groetjes uit Sauwerd. Arie

bella
18 juli 2005, 23:07
tja bij mij mogen ze het ook proberen al heb ik er maar 1. De boot van de buren ligt tot eind van de week voor de deur en niemand die er maar naar mag kijken hihihi. en mochten inbrekers nog twijfelen raad ik ze aan een smet de postbode te gaan praten.
groetjes,Bella

kevin
30 juli 2005, 20:48
bij mogen ze ok eens proberen binne te komen , zal also de achterlos laten voor als ze willen vluchten
want cosie is op gebied van een vreemde persoon niet te onterschatten
heb er is 1 laten aanvallen naar iemand die niet op mijn grond moest zijn , die persoon heeft kunne lopen en op laaste moment heb ik cosie terug geroepen
die heb ik nooit meer gezien :D

Kendra
26 november 2005, 10:52
Onze caravan is jaren geleden voor de deur weggehaald. En dat terwijl wij in een doodlopende straat woonden en 6 bouviers en 3 boerenfoxen in huis hadden!!!! En geen van allen zijn aangeslagen, terwijl ze normaal gesproken voor een mug al kabaal maken.
dus.. schiet mij maar lek, ik vertrouw niet echt meer op mijn honden qua bewaking.