PDA

Volledige versie bekijken : Naturis?

Joani
29 april 2010, 07:36
op de sportvereniging verkopen ze naturis, shadow krijgt nu cavom en ik vraag me af of jullie ervaringen hebben met de naturis brokken?

Pakkie
29 april 2010, 13:57
Ik heb er eerlijk gezegt nog nooit van gehoord.

Catootje
29 april 2010, 14:45
Ik ken alleen het vlees van Naturis, dat wordt bij ons in de winkel ontzettend veel verkocht.
Met de brokken heb ik geen ervaring, als het geperste brokken zijn zou het best wel eens veel op Cavom kunnen lijken.

John
1 mei 2010, 19:30
De brok (en het voer) is afkomstig uit Belgie waar het al een tijdje verkrijgbaar is.
In Nederland is het sinds een jaartje op de markt maar de brok is niet makkelijk verkrijgbaar
Op de website http://naturis.be kun je alles lezen over deze voeding.
Ik zou niet teveel afgaan wat de website weergeeft.
Het doet voorkomen als een puur natuur voeding maar een echte goede omschrijving wat er in de voeding zit is niet te vinden.
Wel reacties van gebruikers maar het zal niemand varbazen dat dit alleen maar positief is.

Joani
1 mei 2010, 20:06
jammer, ja van het diepvries vlees hoor ik veel positieve dingen, maarrr ik wil ook gewoon brok geven...:confused:

Elly de Roos
1 mei 2010, 20:24
jammer, ja van het diepvries vlees hoor ik veel positieve dingen, maarrr ik wil ook gewoon brok geven...:confused:

Hoi joani, wil je alleen van voer gaan veranderen doordat ze op de vereniging dit geven? Of ben je over je eigen voer niet tevreden. Als ze het er goed op doet, zou ik het zo laten. Want van al die veranderingen kan ze ook darmproblemen krijgen, of ze worden kieskeurig doordat ze elke keer een ander smaakje willen. Ik zelf zou het niet doen als het alleen maar is dat ze op de vereniging zoiets geven. Maar dat is mijn mening. W.b.t. mijn voorganger over het lezen op de website...........sorry ik vind het flut wat eventuele mensen er op schrijven. Je kan niet eens wat de samenstelling of iets dergelijks is.

Elly de Roos
1 mei 2010, 20:39
vergat nog te schrijven dat als je op die website staat en je scrolt naar Contact, dan naar bestellen en verkoop punten en dan klikken op Zuidholland, dan kan je zo zien welke winkels het verkopen. Er zijn er genoeg in Zoetermeer. Even bellen of mailen en weet genoeg.

peter-jolanda
2 mei 2010, 12:51
Hey Joani, ben het met Elly eens dat als Shadow het goed doet op de brokken van Cavom je ze daar op moet laten staan. Elke keer verandering van voer is niet echt bevordelijk.
Je moet alleen ander voer geven als ze met het andere problemen heeft zoniet laat haar dan op de brokken staan die ze al krijgt.
En niet meegaan met anderen omdat ze op de vereniging dat voer geven. Het kan ook zijn dat Shadow die andere brokken helemaal niet wil eten of er slecht op reageert en dan heb je een probleem want dan moet je weer teruggaan naar Cavom.

Joani
2 mei 2010, 19:28
ja ik twijfelde ook wel, en tja ze doet het gewoon prima op cavom.. maarja je bent altijd op zoek naar iets beters he,,(d) maar ik vond het ook al zo raar dat je nergens echt duidelijk iets kan vinden over het voer, het zegt mij al genoeg dat veel mensen het niet eens kennen.