PDA

Volledige versie bekijken : 16 Mei Breitensportwedstrijd Almere

MaraJade
12 mei 2010, 13:55
Voor de geïnteresseerden, op 16 mei (komende zondag) is er een breitensportwedstrijd op het terrein van KC Pampus in Almere. Ik zal met Beau ook deelnemen, dus als iemand wilt zien hoe een Bouvier doet Breitensporten, jullie zijn van harte welkom om te komen kijken!!!! Ik zou het leuk vinden om misschien enkele van jullie te zien.

Gr.
mara

Ans-m
12 mei 2010, 14:13
Ik kan er niet bij zijn ,maar jullie twee heel veel succes ,zet hem op !

Groet Ans

MaraJade
18 mei 2010, 17:54
Beau en ik hebben de 6de plaats behaald, jammer genoeg niemand gezien met boeffies maar we hebben een leuke dag gehad. Heel mooi weer en als Beau het laatste gedeelte foutloos gelopen had, hadden we nu in de VK 1 gezeten. Maar ik ben nog blij dat we even in de aspiranten klasse blijven.

roofvogelcentrum-hades
18 mei 2010, 19:22
Van harte met de 6de plaats... Meteen iedereen van het veld af jagen is nooit goed hoor Mara.. Voor je het weet willen ze dan allemaal een boef in de Breitensport... Nu ben je nog een unikum... de VK1 zal je van zelf wel halen...
En tuurlijk Beau jij een dikke knuffel met je mooie prestatie.

Groeten natasja en matthew

Rob
20 mei 2010, 20:34
Hoi zijn er nog mooie actiefoto's gemaakt van de boef aan het werk in de breitensport

MaraJade
5 juni 2010, 18:19
http://i766.photobucket.com/albums/xx308/Breitensportliefhebber/Breitensportwedstrijd%20Almere%2016-05-2010/IMG_6506.jpg

Dazzle
5 juni 2010, 18:30
Zo jij dacht, ik zal eens een foto plaatsen, haha..... (lekker groot)
Maar een leuke actie foto van jullie!

MaraJade
5 juni 2010, 18:44
Zo jij dacht, ik zal eens een foto plaatsen, haha..... (lekker groot)
Maar een leuke actie foto van jullie!

Ja, moet wel met het behaalde resultaat he! :)