Volledige versie bekijken : vakantie
Catootje
15 mei 2010, 21:52
De zomer komt eraan, nog 2,5 maand en dan ga ik met de meiden weer voor een dikke week naar Noord-Limburg om te wandelen en bij te tanken.
Hebben jullie al plannen gemaakt?
Waar ga je naar toe, gaan jullie met of zonder hond(en)? (d)
Blijf je lekker thuis en dan dagies weg?
Vertel! :)
Groetjes, Carin en een poot van Jazz en Yunishka.
:)$:)$
Hanneke
16 mei 2010, 06:47
Aagje:)
Zoals altijd reizen we af naar Zuid -Limburg(Mechelen, erg hondvriendelijk) om vandaaruit dagtochtjes te maken.
loraine
16 mei 2010, 09:05
bonjour, wij gaan eind Juli met onze eigen sleurhut naar Frankrijk, vlakbij het viaduct Millau (hoger dan de Eiffeltoren). Peter, Fabiënne, Daisy, ik en......Rodan natuurlijk. Zonder hond ga ik niet.
Zijn in 1998 ooit zonder Donar (bouvier voor Rodan) gegaan, nou, Peter werd gek van me.......conclusie, hond mee op vakantie.
Camping ligt aan rivier, dus waterpret met zijn allen. Moeten onze verdere vakantie nog uitstippelen, wat er te doen is.
Vakantievrienden van ons uit 2008, komen daar ook met hun kinderen en bouvier. Ze staan 2 plaatsen verder bij ons vandaan.
Zucht.....krijg al zin in de vakantie.
Au revoir.....
Lahaye075
16 mei 2010, 10:31
Wij zijn altijd naar Oostenrijk op vakantie geweest. Joy ging dan naar een pension,is altijd goed gegaan. Maar toen we Dodge kregen,moesten ze eerst samen gaan proberen en toen heeft
Joy zich wat te beschermend opgesteld voor haar broertje,en toen mochten ze niet meer komen.Zijn ze ergens anders geweest en dat is toen gesloten wegens ............... vanalles.
Toen hebben we besloten om ze mee te nemen en niet meer ergens naar toe te brengen. Dus wij hebben nu een sleurhut gekocht(nog nooit gekampeerd) en nemen ze lekker mee.
Gaan de eerste keer niet zo ver,29 mei gaan we naar Sevenum ergens.En in de zomer ietjes verder naar Duitsland, en dan volgend jaar willen we toch weer naar ons favoriet plek. De honden gaan dan natuurlijk mee.Hoop dat het allemaal een beetje goed verloopt. Ik verheug me er in ieder geval wel op.
Groetjes
.
roofvogelcentrum-hades
16 mei 2010, 10:37
Wij zijn nu op zoek naar een vouwwagen... dan kunnen de honden mee als we weggaan.. verders zullen we niet ver van huis te vinden zijn... Dit omdat we ook nog andere dieren hebben... Nu is oppas zo geregeld maar toch... wij houden het voorlopig gewoon op het rondje zutphen....
Groetjes natasja en matthew
Linda & Kenneth
16 mei 2010, 18:00
Wij gingen (bijna) ieder jaar naar het zelfde vakantiepark in Zeeland.
En inderdaad met onze grote vriend.
Heerlijk om iedere dag lekker met hem en met de rest van het gezin langs de zee te wandelen.
Op z'n oude dag werd het wat lastig voor hem en toen hij 14 jaar was wist ik dat wordt onze laatste vakantie,
en zo was het ook................
Gelukkig hebben we super mooie herinneringen.
Ondanks het vaak slechte weer heb ik er geen spijt van.
Misschien dat we met onze nieuwe aanwinst (die nog in de planning ligt) wat verder willen gaan.
Naar Oostenrijk of France, zoals ik van jullie lees moet dat wel lukken!
Groetjes van Linda uit het zuiden des lands
Wij blijven thuis, door teveel kosten aan de auto en dierenarts niet haalbaar.
Wel is de planning om een volgende keer met de honden met de sleurhut op stap te gaan.
Dit zal met Kitt geen problemen geven, ging vroeger zelfs mee in de tent, maar heb m'n twijfels met Dazzle.
Aan de riem is hij fanatiek... , dus als je dan op een speciaal hondenveld ofzo moet staan met allemaal van die keffende honden om hem heen, heb vraagtekens hierbij en als ik bijv. even zou gaan douchen, denk dat hij de hele camping bij elkaar "zingt".
Tegen die tijd maar eens met een weekendje beginnen om het uit te proberen.
Jolanda S.
17 mei 2010, 08:49
Wij gaan naar Griekenland, veel te heet voor de honden, zij gaan 12 dagen naar pension. Afgelopen week drie dagen op proef geweest dat ging heel goed ze hebben goed voor ons oudje gezorgd en Duco vond alles heel interressant was steeds benieuwd wat ze gingen doen als ze bij de kennel kwamen.
We wonen in Zeeland dus de rest van de zomer zijn we (vaak met honden) veel bij het water te vinden.
Veel voorpret voor iedereen!
Hier twijfelen we of we de bouvier mee zullen nemen naar Zuid-Frankrijk.
Je hoort de laatste jaren toch rare dingen uit die landen.
Maar het voornemen is om naar Zuid Frankrijk te gaan
loraine
18 mei 2010, 17:32
Hier twijfelen we of we de bouvier mee zullen nemen naar Zuid-Frankrijk.
Je hoort de laatste jaren toch rare dingen uit die landen.
Maar het voornemen is om naar Zuid Frankrijk te gaan
Ken een stel hier uit de buurt, ook met een bouvier, die gaan altijd naar Zuid Frankrijk met de hond. Nooit problemen gehad.....
MaraJade
18 mei 2010, 18:15
Ik blijf lekker thuis met Beau, ga nog wel wat dagjes uit denk ik maar vakantie geef ik persoonlijk niet zo heel veel om. Ik wens iedereen die gaat, fijne dagen toe.
@Ans van Joy en Dodge, als jullie in Sevenum zijn, laat het even weten, spreken we wat af.
@Carin, als je zin hebt om een bakkie koffie te komen doen bij Beau en mij, laat het me even weten. Je bent altijd welkom, en je dames ook.
Gr.
Mara
samaurai
21 mei 2010, 18:05
onze vakantie zit erop !! we zijn net een weekje terug
en helaas gaan we dit jaar niet meer weg
maar jah, ik heb dat ook wel de ultieme droom vakantie gehad (toch jumbojet ;) ... )
en...zonder de beestjes natuurlijk....
heerlijk genoten, veel moois gezien ,zon,zee, strand ,palmbomen en vooral dolfijnen !!
helemaal in love ....FLORIDA !!!
(voor iedereen die is toegevoegd op mijn H*yve*s ,de foto`s staan erop)
Ik ga niet echt weg.
Hoop voor die tijd mijn motorrijbewijs te hebben en veel te gaan toeren.
Soms een nachtje overblijven ergens dat wel.
Dus ik ben op zoek naar leuk pension voor Bowie waar hij af en toe eens kan logeren voor nachtje of paar nachtjes.
roofvogelcentrum-hades
22 mei 2010, 14:33
:)wij hebben zeer onverwachts dit weekend een sleurhut gekocht, dus als we nu gaan kunnen de honden mooi mee:)
En ver weg hoeft voor ons niet dus zal het wel lekker in de buurd zijn maar wel met z'n allen...
Hanneke
22 mei 2010, 17:23
helemaal in love ....FLORIDA !!!
(voor iedereen die is toegevoegd op mijn H*yve*s ,de foto`s staan erop)
En de rest heeft het nakijken:(
Monique W
23 mei 2010, 12:42
Voor mij dit jaar geen vakantie maar wel vrij want eind juni, begin juli mag ik mijn kleine meid gaan ophalen ben gisteren wezen kijken maar kon uit de 4 dames nog geen keuze maken, ze lijken allemaal op elkaar dat is ook niet zo gek ze zijn nog maar 3 weken
Catootje
24 mei 2010, 23:00
Voor mij dit jaar geen vakantie maar wel vrij want eind juni, begin juli mag ik mijn kleine meid gaan ophalen ben gisteren wezen kijken maar kon uit de 4 dames nog geen keuze maken, ze lijken allemaal op elkaar dat is ook niet zo gek ze zijn nog maar 3 weken
Meid, da's véél leuker dan op vakantie!!! Succes bij het uitkiezen van je meissie!
Hoi,
Ook wij hebben dit jaar geen vakantie gepland, wel lekker 3 weken vrij!
Die 1e week is hier feest in de stad. De 2e week krijgen we de keuken. En heel misschien de laatste week nog een paar daagjes weg.
De verbouwing hier neemt op dit moment alle tijd in beslag, want heb graag eind oktober de boel klaar.
Dan komt er namelijk een kleine nieuwe wereldburger bij :)%
Voor iedereen die wel gaat, een hele fijne vakantie!
loraine
25 mei 2010, 11:32
Proficiat met de a.s. nieuwe wereldburger!!!!!! Leuk vooruitzicht:)%
Monique W
25 mei 2010, 15:01
Meid, da's véél leuker dan op vakantie!!! Succes bij het uitkiezen van je meissie!
absoluut, tegen een mooie boeffepup kan geen vakantie op
Wij blijven lekker thuis met de meiden we gaan er wel geregeld op uit in eigen land want wij zijn geen vakantie mensen
ik krijg al heimwee op de hoek van de straathttp://bouvierforum.nl/smilie/smilies/sign0141.gif
Maar voor degene die wel bij gaan tanken wens ik een geweldige vakantie toe en het belangrijkste behouden weer terug.
Monster&Me
25 mei 2010, 17:36
Nicole GEFELICITEEEERD!!! :)% Heerlijk, een babytje.
Ons meisje is nu 7 maanden en het wordt dus onze eerste vakantie met z'n drietjes, plus de hond! We gaan ergens in Duitsland een huisje huren, alleen nog niks gepland. Spannend hoor!