Volledige versie bekijken : Foto´s KCM
Zagaha
25 juli 2005, 20:01
Hallo allemaal,
Ik heb een verzoek aan diegene die op de KCM foto´s gemaakt hebben.
Wij hebben nogal wat foto´s gemaakt, maar helaas zijn niet alle foto´s goed gelukt en kon ik maar op 1 plaats tegelijk zijn. Nu heb ik het idee opgevat om de foto´s in een diashow te verwerken. Wie zou mij foto´s ter beschikking willen stellen? Uiteraard wil ik er ook een vergoeding voor geven.
Vast bedankt
Wat een geweldig idee om een diashow te maken van de KCM , Helaas kan ik je niet helpen aan foto's , maar ik kijk uit naar de door jullie gemaakte diashow.
Groetjes en ik hoop dat er vele foto's jou kant opkomen
Sis
Zagaha
26 juli 2005, 11:39
Hoi Carin bedankt voor je support, heb de foto´s inmiddels ontvangen en ik ga er iets moois van maken, voor elke Bouvierliefhebber
graag gedaan Zagaha
groetjes Carin
Zagaha
27 juli 2005, 23:20
Het idee is neemt vastere vormen aan.
ALS we de diashow compleet krijgen willen we deze aan de man proberen te brengen. Dan kan er van elke DVD een deel van de opbrengst aan een goed doel geschonken worden. Wij hebben gekozen voor de senioren opvang van honden van de hondenbescherming.
Dus bij deze nogmaals de oproep
Heeft u foto´s van de KCM, stuur ze naar mij op!!!
Zagaha
1 augustus 2005, 21:09
Inmiddels hebben wij zeer veel foto´s van diverse mensen ontvangen.
BEDANKT!!
Maar helaas hebben we nog niet van iedere hond een foto. Wie helpt????
Marianne
1 augustus 2005, 22:54
hoi joke.
als je er nu bijzet van welke honden je nog foto's nodig hebt, zou het wat makkelijker zoeken zijn he.
groetjes leon.
Zagaha
2 augustus 2005, 08:49
ja das waar. Op dit moment heb ik zeker nog foto´s nodig van de Teven veteranenklasse en de puppyklas teven!
Zagaha
10 augustus 2005, 22:39
Zo, we zijn al een heel eind op de goede weg, dankzij de medewerking van vele.
Het komt er nu zo op neer dat we van alle honden die geshowd zijn, nog 10 foto´s missen.
Dit zijn de namen van de desbetreffende honden.
Cyron Easter van de Nevelhoeve nr 30
Korporaal Kjarkur Kaillou von der Eysa nr 31
Rohan Demi v ´t Goverwelleland nr 41
Sweet Pea Jezebell v Caya´s Home nrnr 81
Annabella Suzy de la Bruyere Blanche nr 87
Essi Larissa van de Nevelhoeve nr 108
Romy Rocca van Dortwijk nr 113
Lotte Amber van de Dambaernhoeve nr 114
Black Betty Kiwi van de Duca Vallei nr 125
Jade Rachel van Jos-Co-sal nr 127
Dus heeft u foto´s gemaakt van een bepaalde groep. kijk ze eens voor ons na of een van bovenstaande honden er toevallig opstaat.
Het is even werk...............maar het is voor een goed doel..........
SENIORENOPVANG VAN DE HONDENBESCHERMING
Zagaha
13 augustus 2005, 12:02
Oeps zit een foutje in....ben niet meer op zoek naar nr. 127. Die was absent op de show.
Lotte Amber van de Dambaernhoeve nr 114
Black Betty Kiwi van de Duca Vallei nr 125
daar zijn de foto´s inmiddels van in ons bezit.
Ik wacht weer af!!!!!!!!!!!!
Zagaha
16 augustus 2005, 23:42
Nog drie foto´s te gaan..............
Rohan Demi v ´t Goverwelleland nr 41
Sweet Pea Jezebell v Caya´s Home nrnr 81
Essi Larissa van de Nevelhoeve nr 108
Binnekort is deze DVD te bestellen.
Harold
26 augustus 2005, 20:50
Ik wil niet zeuren of een discussie aan de gang brengen hoor Zagaha.
Maar ik lees jouw emailtje die je naar fokkers hebt gestuurd en vraag mij af of je wel weet dat je nu echt in het vaarwater van bouvierkennel.nl gaat zitten.
Lars wordt al jaren financieel onderhouden door Petra en Anton.
Kijk maar op http://www.bouvierkennel.nl/hondenbescherming/adoptiehond.htm
Weten zij dat je dit doet en heb je toestemming?
Zagaha
26 augustus 2005, 21:56
Hallo
Wij zijn in contact met de hondenbescherming en zij hebben ons toegezegd dat wij Lars kunnen adopteren. Dat Petra en Anton ook Lars geadopteerd hebben, daar wisten wij niets van. Ik weet echter wel dat Petra en Anton de seniorenopvang steunen.
Dus de kink zit in de kabel, als je dat zo wilt zeggen, bij de hondenbescherming.
We steunen het doel uiteindelijk en niet zo zeer 1 hond, want het zou kort door de bocht gedacht zijn, dat de kosten per maand voor 1 hond niet hoger zouden zijn dan 4,50. Maar als jij over toestemming begint, denk ik niet dat het zo werkt, zoals jij probeert te doen voorkomen. Want als we over toestemming praten wordt die verleend door de hondenbescherming.
Ik denk dat iedereen er zo over denkt. Bovendien kan ik zeggen dat de DVD inmiddels klaar is en m.b.v. Anton en Petra en nog veel anderen tot stand gekomen is. Misschien dat je dit "gerust stelt". Dus de verhoudingen liggen niet zo gespannen als iedereen denkt.
corry van veen
27 augustus 2005, 07:14
helemaal mee eens Joke voor 4,50 kan je geen hond onderhouden. en zijn er meerdere mensen die een hond adopteren. maar je mag ook meer geven daar ben je geheel vrij in.
en wat maakt het uit voor welke hond je betaald als je de seniorenclub maar ondersteund.
ze doen heel goed werk en de ouwetjes hebben het er onwijs naar hun zin. hier in Wassenaar zit er ook een seniorenclub waar ik een hondje help en als er dan een dood gaat krijg je een ander hondje toegewezen of mag je er een komen uitzoeken.
je mag ook op bezoek gaan en met het hondje gaan wandelen.
groetjes Corry
Willem
27 augustus 2005, 12:13
Maar waarom dan weer precies hetzelfde kiezen als Petra en Anton?????
Er zijn veel meer goede doelen en er wordt weer nageaapt.
Anders zie ik het ook niet
Zagaha
27 augustus 2005, 15:13
Fijn dat je zo´n positieve instelling hebt.
We willen het doel steunen, dat is het belangrijkste.
Dorinda
27 augustus 2005, 18:16
hoi,
ik wilde toch even reageren over dat na-apen. Ik zou het niet zozeer zo willen noemen. Zie het als een goede vorm van reclame. Als jij van je buren hoort dat een bepaald merk voer goed is, probeer je dat niet uit dan als je huidige voer niet zou bevallen? Dan noem je dat ook niet na-apen.
Ik zie niet in waarom dit wel zo is. Naar mijn idee is het geweldig dat mensen als Anton en Petra zo veel anderen inspireren een hond te adopteren. Daar moet je blij voor zijn. Elk dier verdient zulke goede reclame.
groetjes dorinda en een pootje van Amber
Petra en Anton
27 augustus 2005, 18:31
Om verdere discussie op deze plaats te voorkomen het volgende:
Zoals Zagaha al aangeeft is er overleg geweest over het uitbrengen van de DVD.
Ook hebben wij net als andere fokkers / bezoekers ons materiaal beschikbaar gesteld voor het uitbrengen van de DVD.
Over het steunen van de hondenbescherming:
Lars is slechts 1 van de vele honden die financieel ondersteunt wordt door ons maar ook door andere liefhebbers.
Geld is er nooit genoeg en het geld wat overblijft als er toch teveel mensen Lars adopteren wordt gebruikt voor de andere honden.
Elk idee om de seniorenclub te ondersteunen kunnen wij alleen maar toejuigen.
Dat Lars de gelukkige is lijkt ons de logische keus, het is immers een bouvier.
Daarmee blijkt dat zowel bouvierpagina.com als bouvierkennel.nl samen dit project ondersteunen
Of zoals Zagaha schrijft: de verhoudingen liggen niet zo gespannen als iedereen denkt.
Wij willen daar aan toevoegen dat wij dit volledig onderstrepen.
Petra en Anton v.d.Berg