PDA

Volledige versie bekijken : telkens op nieuw registeren

Elly de Roos
29 juli 2005, 20:00
hallo Anton,

Ik kreeg vanmiddag een melding dat iemand een reactie had gegeven op een foto van mij, maar toen ik de link aanklikte moest ik mij eerst registeren om bij de foto te kunnen komen. Ik deed mijn inlognaam en wachtwoord wat al bekend is bij julli invullen en kon toen verder, maar zo gauw ik afsluit en er weer op wil, krijg ik hetzelfde te zien. Ook als ik het vinkje weg haal, waar staat herinner mij. Hoe komt dit nu? Graag z.s.m. een antwoord.

Elly

Beheerder
30 juli 2005, 19:56
Er is een verschil tussen registreren en inloggen.
Je bedoeld inloggen op het forum,registreren doe je eenmalig om het forum optimaal te kunnen gebruiken (bouviergalerij en enkele forums die voor gasten niet zichtbaar zijn)
Vanuit een email een link aanklikken betekend heel vaak inderdaad op het forum inloggen.
Door de firewall en spyware programma's op een computer wordt automatisch inloggen bij websites vaak intern geblokkeerd.
Heel logisch als je begrijpt dat er ook allerlei 'vuile' emails op het internet zwerven.
Het is eigenlijk een bijkomstig nadeel bij de firewall en anti spyware programma's.
Zoals altijd de goede hebben last van de kwade
Maar helaas kun je tegenwoordig niet meer zonder firewall en anti spyware programma op het internet.
Daarom is het nodig dat je jezelf opnieuw aanmeld.
Verlaat je dan de website dan worden de sporen weer verwijderd.
Inderdaad dan moet je weer opnieuw inloggen