PDA

Volledige versie bekijken : Hallo allemaal, weer even een berichtje van jullie forumkindje Kaya

jean92
21 juni 2010, 20:25
Hoi, hoi,
ik heb het weekend van mijn leven gehad, tenminste tot nu toe, wie weet wat ik nog allemaal mag beleven. Het gaat me hier goed, ik heb alles wat een hond nodig heeft, drinken (mag wel eens wat meer zijn, maar ja vrouwtje let er heel erg op want anders verlies ik weer plas), goed eten, lekkertjes en heeel veel knuffeltjes.
Nu terug naar het laatste weekend. Ik lag weer eens lekker op de bank te snurken, toen ik hoorde dat vrouwtje en baasje naar huis kwamen, dus ik snel naar de deur. Toen de deur open ging wist ik niet wat mijn overkwam naast bij baasjes stonden Piet en Elly voor de deur. Jeetje ik was helemaal door de dolle heen, was weer lekker ouderwets knuffelen, springen, kussen (l-). gewoon heerlijk, had ik toch bijna vergeten mijn baasjes te begroeten, heb ik maar snel gedaan. Wij zijn de hele dag samen gebleven ik mocht overal mee naartoe. Ik had zelf het idee dat ze speciaal voor mijn kwamen, voelt geweldig. Tegen de avond waren ze opeens weg, Ik snapte er niks van. Toen zondag de bel ging sprong ik zoals gewoonlijk weer naar de deur en ja daar waren ze weer. Dus weer begroeten als of ik ze heel lang niet gezien had.
Heerlijk zo een hondenleven. Ik heb ook nog een leuk cadeau van hun gekregen een lichtgevende hesje, nu zit mijn ook iedereen in het donker. Ik vind het jasje heel blits en zal het altijd dragen als ik in het donker naar buiten ga.
Ik heb genoten van dit weekend, ben nu wel heel erg moe was allemaal heel spannend. Ik heb vandaag wel mijn baasjes laten merken dat ik hun heel erg dankbaar ben en ik het hier heerlijk naar mijn zin heb maar Piet en Elly hebben een speciale plek in mijn hart.

Groetjes en een dikke knuffel aan iedereen
Kaya uit Limburg :)$

kenter
22 juni 2010, 00:29
Hoi lieve Kaya en baasjes..ook ons weekend kon niet stuk..
Eerst lekker ontbijten met Johan en Elly en toen het boefke gaan begroeten..ze was zo enthousiast, geweldig! piet was de favoriet, altijd al geweest haha..
Verder lekker de dag doorgebracht en heerlijk gegeten samen..top!
De volgende dag nog even koffie en toen alweer richting huis..afkicken van alle knuffels van ons knuffelkind..want dat kan ze nog steeds als de beste!!
Hieronder een fotootje van Piet en Kaya..lief he..

http://photobyelly.nl/IMG_0838.JPG

anitaheijnen
22 juni 2010, 06:42
Wat lief he,en dan hoe Kaya kijkt super.

annebasco
22 juni 2010, 16:06
Wat fijn om te lezen dat jullie zo hebben genoten dit weekend, heerlijk voor Kaya al haar baasjes bij elkaar!

loraine
22 juni 2010, 17:51
Leuke foto van jou met je ex-baassie. Begrijp dat het een leuk weekend was geweest.
Maarruu, die baasjes kunnen zich niet gedragen, gezien de foto op de galerij. Tis wat met al die baasjes.
Fijn dat het je zo goed gaat in Limburg, Kaya.

Viola
22 juni 2010, 22:00
Wat zijn dit toch mooie verhalen om te lezen.
Zo zie je maar dat alles een reden heeft.
Mooie foto en idd wat Loraine zegt die baasjes kunnen maar niet gedragen (hahahaha)

Catootje
23 juni 2010, 18:17
Ik ben het helemaal met Viola eens, heerlijk om zulke verhalen te lezen! Blije mensen, blije honden, toppie!

Ebonoss
23 juni 2010, 21:11
Hoi Kaya,

Ik ben ontzettend blij voor je dat je zo'n fijn huisje hebt gevonden met mensen die écht om je geven, en dat alles voor jou toch nog goed is gekomen!
Fijn dat je zo van je vakantie met de 2 Elly's, Piet en Johan hebt genoten

(l-)Lieve Limbo, we zullen je nooit vergeten en ik hoop je zo hier en daar nog eens te ontmoeten!!!

Knufs van de Brabo's.

Anita
23 juni 2010, 21:58
Wat een ontzettende lieve fotohttp://bouvierforum.nl/smilie/smilies/love0014.gif