PDA

Volledige versie bekijken : goed nieuws

kevin
30 juli 2005, 20:59
hi iedereen
ik zopas terug van anita en ignace uit sinaai
en heb zopas een reutje van gekocht
dus mijn eerste boef komt er ook van
en nu krijgt ze een broertje erbij
half augtus mag het gaan halen

moet aleen nog een leuke naam vinden met de letter E en die pas bij cosie

groetjes kevin
poot van cosie

Clausie
31 juli 2005, 08:16
Hoi kevin,

Gefeliciteerd met jullie nieuwe huisgenoot. Geniet straks maar lekker van dat kleine ding. Zal nu wel lang duren tot het half augustus is, he? Enne wat vind je van ... Elwin en Cosie ?

Groetjes Claudia
Poot van Jarkko en Black

Elly de Roos
31 juli 2005, 14:41
hoi Kevin,

gefeliciteeerd, maar w.b.t. een naam voor je hond, op deze site is ook een link van hondenamen. Ff de letter aanklikken en je vind ze. Misschien kan je van andere namen bij elkaar een naam maken voor jou hond.

Groetjes Elly en knuffs Bica

inko2000
31 juli 2005, 19:36
Hoi Kevin,

HARTELIJK GEFELICITEERD ALVAST MET JE NIEUWE AANWINST. Ik ben erg benieuwd naar hem. je plaatst wel even foto's hè?

kevin
31 juli 2005, 21:20
natuurlijk dak foto's gaan plaatsen , want heb nu ongever een half jaar een digi nu
dus dan kan ik de 2 boefjes op foto trekken
het duurt te lang voor het half augustus is :D

groetjes kevin
poot van cosie

inko2000
31 juli 2005, 21:24
Hoi Kevin,

Het duurt inderdaad nog erg lang, voor het half augustus is. Wij moesten wachten, voordat we Yassar uit het asiel mochten halen en dat duurde voor ons HEEL ERG LANG.

Marja
7 augustus 2005, 20:24
hi iedereen
ik zopas terug van anita en ignace uit sinaai
en heb zopas een reutje van gekocht
dus mijn eerste boef komt er ook van
en nu krijgt ze een broertje erbij
half augtus mag het gaan halen

moet aleen nog een leuke naam vinden met de letter E en die pas bij cosie

groetjes kevin
poot van cosie

Wat dacht je van Enjoy ?????
Betekent letterlijk plezier maken en het past goed bij cosie

Dorinda
17 augustus 2005, 21:28
Hallo allemaal,
Ik wilde jullie even laten weten dat we Amber een uurtje geleden hebben gehaald bij de fokker. Ze zit nu te besluiten of ze met de katjes wil spelen, of dat ze dat nog niet durft.
Lucy ligt al languit op de grond zo van wie maakt mij wat, terwijl truffel een heel eind uit de buurt voorzichtig om hoekjes gluurt. Ze zijn allemaal vrij rustig en alles is goed verlopen. Amber loopt alleen als wij ook lopen, dan gaat ze "stoer"op onderzoek uit. Ze is een schat en niet echt bang uitgevallen. ze deinst even terug bij nieuwe dingen, om vervolgens weer verder te gaan met waar ze mee bezig was.
Ze is werkelijk een dotje. Ik zal zo snel mogelijk een foto gaan plaatsen.
Groetjes dorinda
pootje van Amber Lucy en truffel

Wilma
18 augustus 2005, 09:10
Hoi Dorinda,
Ik wil je even feliciteren met je pup Amber en ik hoop dat jullie samen een mooie tijd tegemoet gaan.

Francine
18 augustus 2005, 09:16
Hoi Dorinda,

Gefeliciteerd met Amber - een mooie naam. Wij wensen jullie heel veel plezier met elkaar en wachten op een foto van haar.
Groetjes, Francine en een lebber van Eros

kevin
18 augustus 2005, 17:15
hoi dorinda ,
gefliciteerd met de niuwe pup
mag je er vee liefde en vriendschap en plezier van krijgen enzo ...
ik zit nog te wachten op telefoon wanner ik mijn nieuw pup mag halen
groetjes van kevin en poot van cosie

Demy
18 augustus 2005, 19:44
:) gefeliciteerd met jullie Amber en dat jullie een heleboel boefiejaartjes aan haar zullen beleven!!!! woeffies en een knuf Demy

Dorinda
21 augustus 2005, 11:34
bedankt allemaal.
Amber is nu een paar daagjes bij ons en het gaat redelijk goed.
De katten komen stiekem al eens kijken en Amber sjeesd ze achterna. ! nadeel ze wil niet in de bench zeker niet wanneer die dichtzit. en als we haar alleen in de woonkamer laten blijft ze maar janken. Toch zal ze hier aan moeten wennen want ze moet toch af en toe alleen zijn.Heeft iemand tips over hoe we dit het beste kunnen doen? Ik heb zelf ook wel wat iedeen maar je wweet nooit waar je op uit kunt komen met zijn allen. Alvast bedankt.
Groetjes dorinda en een flinke kus van Amber

kevin
6 september 2005, 21:12
hi iedereen
ik ben pas thuis met de niuewe pup ( naam is eros )
de weg naar huis heeft eros heel rustig gelegen in de wagen
en thuis was het eventjes moeilijk tussen eros en cosie ( mijn eerste bouef)
teros is nu 7 weken en ik ga zien of mijn digi werkt zodat ik foto's ervan plaatsen van mijn 2 boefen

weet iemand dat het normaal is dat cosie oudste boef wat naar eros gromt enzo ???
of is dat gewoon om te zeggen dat zoij baas is ??
groetjes van kevin
pootjes van cosie en eros