Volledige versie bekijken : Inhoud verenigingsblad Boe4 jaargang 5 nummer 3
Beheerder
28 juni 2010, 20:37
Het verenigingsblad Boe4 jaargang 5 nummer 3 is naar de leden verzonden.
http://www.bouvierforum.nl/vbuploads/voorkant27.jpg
Inhoudsopgave:
Voorwoord
Hondenschool Lucky (verhaal/informatie)
De Boef meenemen of thuislaten tijdens onze vakantie? (informatie)
Vlooienbestrijding (informatie)
Samyrah"s Zonen (verhaal)
Ons Cootje aan de ringen! (verhaal)
Een tevreden herplaatser (verhaal)
Zoek de 7 verschillen (puzzel)
Boe4 strip
Hoi ik heet Fin (verhaal)
Hartekiekjes (elke maand in kleur!)
Mini kleurenposter Bo en Janneke
Hondenhoroscoop (astrologie))
De Buxus bouvier geplant in 2007 (creatief)
Oudjes in het zonnetje (senioren)
Xayenna en haar vriendjes (verhaal)
Narcose/Anesthesie bij uw huisdier (medisch)
Veilige omgang tussen kind en hond (informatie)
Op visite bij.......Max (Reportage)
Massage: Bodywork voor honden en Paarden (informatie)
Bouviers aan het werk (Appel)
In de schijnwerpers (asiels)
Colofon
Voor altijd in ons hart (memory)
Boe4 is de leukste, goedkoopste en gezelligste bouviervereniging van Nederland.
Sluit je aan (http://www.boe4.nl/index.php?option=com_proforms&jid=1&cid=-1&Itemid=161)als lid van Boe4 en kies voor een vereniging waar jouw bouvier op de eerste plaats komt
Boe4 kost slechts 21 euro per jaar en kent geen inschrijfgeld.
Meer informatie over Boe4 kun je vinden op de website (http://www.boe4.nl) van Boe4.
loraine
28 juni 2010, 20:51
Dit keer kwam ie mooi op tijd, was net een dag uit ziekenhuis. Heb hem eerst zelf kunnen lezen, is nogal moeilijk met onze meiden.
Vond Samyrah's zonen dit keer aangrijpend en toch mooi.....Andere verhalen ook, maar er is er maar 1 die je kan grijpen en dat was dit dus.
Begreep ik nu goed dat Diesel dan bij de buren was of was het maar tijdelijk....? Daar ben ik nog niet uit.(ben donkerbruin van mezelf:confused:)
Chanel
29 juni 2010, 09:13
Dit keer kwam ie mooi op tijd, was net een dag uit ziekenhuis. Heb hem eerst zelf kunnen lezen, is nogal moeilijk met onze meiden.
Vond Samyrah's zonen dit keer aangrijpend en toch mooi.....Andere verhalen ook, maar er is er maar 1 die je kan grijpen en dat was dit dus.
Begreep ik nu goed dat Diesel dan bij de buren was of was het maar tijdelijk....? Daar ben ik nog niet uit.(ben donkerbruin van mezelf:confused:)
Hoi Loraine,
Bedankt voor het mooie compliment!:o
Ben ook niet blond, maar is dit het antwoord op je vraag?
Diesel kwam van een vriendin, hij zou bij ons blijven wonen, maar Sam werd loops (da's niet te doen een intacte reu met een loopse teef onder één dak......). Onze buren hebben toen voorgesteld hem tijdens deze periode een paar dagen te verzorgen....... tja, en "zo is ut gekome".
loraine
29 juni 2010, 09:18
Zeker niet moeder en zoon!!!
"Helpt" Diesel hun een beetje, om over het verdriet van Nigel te komen. Of lijken ze qua karakter niet zo op mekaar? Dacht qua uiterlijk wel, het zwarte en koppie.
Chanel
29 juni 2010, 14:31
Ik zal ze zelf vragen hier een reactie te plaatsen (ze zijn member).
Wat is het toch een mooi en bijzonder blad.
Leuke verhalen maar er staat ook veel nuttige informatie in.
Complimenten voor de redactie
loraine
29 juni 2010, 14:56
Ik zal ze zelf vragen hier een reactie te plaatsen (ze zijn member).
Klopt ja, ze hadden toen een foto geplaatst van hem. Vond Nigel nogal op Rodan lijken.....
Zou leuk zijn, wanneer ze dat doen.
Het is weer een geweldig leuk nummer!!:)
Ingeborg
1 juli 2010, 15:04
Hallo liebe Bouvierfreunde.
So ist es gewesen. Diesel ist nun wenige Wochen bei uns, und wir sind sehr glücklich. Er hat uns sehr geholfen, den Schmerz über Nigels Tod zu ertragen. Er ist zwar in einigen Sachen anders als Nigel, aber so wie er ist, lieben wir ihn. Er ist sehr lieb und clever zugleich. Er wußte sehr schnell, wie er uns um den Finger (die Pfote) wickeln konnte. Kurz gesagt, wir sind froh diesen fröhlichen Hund bei uns zu haben.
Mayanne, danke nochmals für den schönen Artikel. Ich werde Bilder in der Bouviegalerij einstellen.
Nochmals Güsse an Euch alle. Ingeborg
loraine
1 juli 2010, 15:11
Das ist gut, das Diesel sie geholfen hatte.......Das er anders is wie Nigel, tja, sind auch 2 andere Hunden.....Das had so sein musste.
Nigel - Diesel....selbe Zeit.
Ich wonsche dich viel Gluck und Liebe mit Diesel. Das war so schön in boe4, Marianne mit das Verhal ......sorry mein Deutsch schreiben ist nich so gut...
Ingeborg
1 juli 2010, 15:46
Danke loraine,
Dein Deutsch ist auf jeden Fall wesentlich besser als mein Niederländisch.
Grüsse von Ingeborg und Dieter und ein Pfötchen von Diesel
loraine
1 juli 2010, 15:52
Danke loraine,
Dein Deutsch ist auf jeden Fall wesentlich besser als mein Niederländisch.
Grüsse von Ingeborg und Dieter und ein Pfötchen von Diesel
Ja da stimmt genau!!!!!!!!!
Het nieuwe nummer van Boef4 was weer in een zucht uit de inhoud was weer zeer waardevol met prachtige foto,s en leerzame informatie
weer bedankt voor deze geweldige inzethttp://bouvierforum.nl/smilie/smilies/happy0147.gifhttp://bouvierforum.nl/smilie/smilies/happy0144.gif
Ruben en Loes
1 juli 2010, 23:00
Bedankt voor de lieve reacties, wij van de redactie van Boe4 worden zo blij als mensen spontaan een verhaal naar ons toe sturen.... kijk maar eens naar het verhaal van Chanel (Marian), en niet te vergeten Demy en Shamira die al vanaf het begin af in Boe4 schrijft. En Anita die een prachtig verhaal voor ons heeft geschreven... kijk met elkaar maken we er toch maar mooi een leuk blad van! Wij.... de gehele redactie van Boe4 genieten bij elk verhaal dat we binnen krijgen.... dus ik zou zeggen..... lieve bouviermensen laat ons eens uit ons dakkie gaan en klim eens in de pen voor Boe4 en schrijf eens een heerlijk ondeugend, vertederen of ontroerend verhaal en stuur die dan naar onze redactie ...hier het e-mailadres redactie@boe4.nl doen hoor!!
Groetjes van hele team van Boe4