PDA

Volledige versie bekijken : Lonneke

Lonneke
2 augustus 2005, 09:48
Ik kom al wat langer op dit forum en heb zelfs al wat berichten geplaatst.
Tijd voor mij om mij aan jullie voor te stellen.
Ik ben dus Lonneke en ik heb een jonge dame die Sita heet.
Ja inderdaad genoemt naar de popzangeres Sita maar dat komt door mijn 2 kinderen die fan van haar zijn en dan heb je als moeder maar weinig keuze in de naam.
Verder ben ik overdag parttime werkzaam als overblijfmoeder.
Hobby is natuurlijk mijn lieve Sita en fitness.
Dan ben ik alweer 11 jaar getrouwd met Ben die door zijn werk ( vrachtauto) vaak van huis is.
Zo heb ik in de avond tijd om lekker op dit forum te kijken en de berichten te lezen.
Ik vindt het schitterend dat er een plaats is waar je berichten kunt lezen en plaatsen waar iedereen dezelfde interesse heeft.
Binnenkort ben ik jarig en ik hoop dat ik van Ben een digitale camara krijg die al lang op mijn verlanglijstje staat.
Dan kan ik iedereen laten zien hoe mijn Sita eruit ziet

the champ
2 augustus 2005, 10:38
hai lonneke

welkom hier en ik hoop dat je snel een digi krijgt
kunne we lekker gaan genieten van je hond
groetjes the champ

doeiiiiiiii

corry van veen
3 augustus 2005, 09:15
Hoi Lonneke
Van harte welkom op dit gezellige forum.
En dan maar hopen dat je een digi krijgt van Ben voor je verjaardag, kunnen wij jullie Sita ook zien en wij zijn gek op foto's kijken.......
groetjes Corry-Quinto-Vasha en Casanova en een dikke knuffel voor Sita

Elly de Roos
4 augustus 2005, 07:08
hoi Lonneke, Ook welkom op dit forum natuurlijk. Ja en het is heerlijk als je lekker kan genieten van de mensen die dezelfde interesse hebben als jij. Ben ook wel benieuwd hoe jou Sita er uitziet, dus maar hopen dat Ben het goede lijstje heeft bekeken en niet per ongeluk het boodschappenlijstje. Hihihihi,. Geintje hoor.

Groetjes en een knuff van mijn boef Bica

Elly

Lonneke
7 augustus 2005, 12:13
Allemaal bedankt voor jullie warme welkom van mij.
Ik ben er verlegen van geworden.
Ik ben bijna jarig.....hahahaha wel leuk ben.
Begrijpen jullie?

inko2000
7 augustus 2005, 22:30
Hoi Lonneke,

Ook namens mij HARTELIJK WELKOM HOOR. ik ben gek van dit forum. Ik vind het super hier. Ik zit ook op een ander forum, maar dat is niks.

Lonneke
8 augustus 2005, 20:52
Oef ik wordt verlegen van jullie warme welkom.
Bedankt allemaal!
Ik ga proberen mij steentje bij te dragen.
Nu wachten op mijn verjaardag en hopelijk krijg ik van Ben een digitale camera zodat jullie binnenkort mijn Sita kunnen zien