PDA

Volledige versie bekijken : ervaring met de oprolbare hondenmand?

Michella
22 juli 2010, 19:33
Op internet vond ik deze een oprolbare hondenmand.
4825
Heeft iemand ervaring hiermee?
Ik zou het zonde vinden van het geld als het niks is.
33 euro is toch een hoop geld voor mij

Chanel
23 juli 2010, 18:41
Ik ken het niet. Zo te zien is het gewoon een plat ding, dus niet echt een mand?
Wij hebben hier normale kunststof hondenmanden met daarin een gekleurd dekbed die ik opvouw zodat ze in de mand passen. Daar heb ik er een aantal van zodat ik ze regelmatig in de wasmachine kan gooien. Wanneer wij logeren neem ik alleen die dekbedden mee. Ik weet niet (is maar een heel klein pakketje). Wat die dekbedden in NL kosten, hier zijn ze ongeveer E 10,- p.st.

loraine
23 juli 2010, 18:54
Wanneer we op vakantie gaan, ligt Rodan graag op een boxkleed....kwamen we per toeval achter. De meiden speelden in de voortent op dat kleed, die hadden even later weinig plek doordat Rodan er gezellig bij kwam.
Ligt dat kleed in de tuin om te spelen, ligt hij er de hele tijd op. Is nu dus zijn kleed. Mand gaat zondag in caravan en hij mag achterin op .....boxkleed. Mag ie in voortent 's nachts kijken waar ie ligt. Keus genoeg.
Zo zie je maar, de eenvoudige dingen volstaan, dekbed, boxkleden, kunstof manden enz.

ellyE
24 juli 2010, 21:56
onze honden hadden vroeger nooit een mand, maar lagen gewoon op een plaid tegen de muur aan. ze lagen altijd wel graag ergens tegen aan. toen we opnieuw gingen behangen, hebben we manden voor ze gekocht, omdat het behang dus wel vies wordt van 2 van die smeer honden die graag door de modder banjeren!

Anita
24 juli 2010, 22:22
Onze vorige bouviers lagen ook heel graag gewoon op de grond en inderdaad altijd tegen de muur het schijnt lekker koel te zijn
wij hebben dat destijds opgelost door stroken glasfolie over het behang te plakken het is maar net een gedeelte wat de rug bedekt
het is vrijwel onzichtbaar en goed schoon te houden ook kan je het voor een gedeelte in de blanke vernis zetten wat ook goed af te nemen is.
Merel ligt nu graag in de gang en daar hebben we tegels op de muur dus dat scheelt weer een stuk en ligt ze daar niet neemt ze de veel te
krappe mand van teckel Cato in beslag:-))))))

Linda & Kenneth
27 juli 2010, 09:44
Onze Boef lag op het babydekbed van de kinderen.
Toen ze te groot waren voor een babydekbedje was het al snel eigendom van Boefje.
Bij Ikea een paar overtrekken gekocht voor te wisselen als er gewassen moest worden en Boefje voelde zich als een koning in Limburg!

kenter
28 juli 2010, 20:48
Als wij opn vakantie gaan met de honden hebben we voor Rowan een uitvouwbare bench mee..van een soort nylon., de stokken erin en klaar is hij..
We hebben een kleinere voor Brista maar die lag in zwitserland gewoon op bed..:-# kregen we een speciale hondendeken voor..
Op de foto ( oude foto) zie je hem in de rechterslaapcabine staan..
http://www.wendrich.info/~ellyk/2004/37.jpg

Dazzle
29 juli 2010, 19:42
Ken het niet, maar het lijkt mij het geld niet waard eerlijk gezegd, zoals Chanel ook al aangaf, ziet er niet als een mand uit, maar gewoon een plat iets!
En daar is echt wel een goedkopere alternatief/oplossing voor te vinden!
Als idee...lijkt nl zo op de foto, dat de onderkant van kunstof is... heb laatst zelf bij Kruidvat in de uitverkoop een picknickkleed gekocht, (ook kunstof onderkant tegen vocht) en kostte mij ca 6 euro en is ook nog eens een stuk groter qua omvang in gebruik, maar ook als klein tasje op te vouwen voor vervoer.
Heb zelf dit vaak achter in de auto liggen voor de hond, maar is natuurlijk overal te gebruiken.

Johan
30 juli 2010, 21:44
Bij ons op de camping had iemand zo'n mand op een rol.
Het is niet meer dan een dik fleechkleed.
De onderkant is van vinyl om het waterafstotend te maken.
Als je naar het kruidvat gaat en je koopt een picknic kleed (nog geen 10 euro) dan heb je hetzelfde voor veel minder geld.

Wilma
1 augustus 2010, 11:37
Daar zat ik ook aan te denken 33 euro is een hoop geld voor een mat.