PDA

Volledige versie bekijken : Het gemis is nog zo aanwezig

Anita
26 juli 2010, 23:26
Vandaag is onze zo geliefde Fleur een jaar niet meer tussen ons midden en wat doet het
nog vreselijk zeer we weten dat het niet anders kon maar zeker op een dag als deze huilt
ons hart en zit je nog steeds met de gedachten van hebben we de goede keus gedaan of
hadden we nog niet even kunnen wachten want tot op het laast was ze vrolijk maar haar
haar pijn was ondragelijk voor haar dat was aan alles te zien ze zat stijf onder de pijnbestrijding
maar waarom krijg je die gedachten heb ik het goed gedaan niet uit je hoofd gek wordt je ervan
want jij beslist uiteindelijk over een leven.
Gelukkig zal Merel ons troosten en afleiding geven en ons door deze moeilijke dag heen helpen.

anitaheijnen
27 juli 2010, 05:02
Hoi Anita,
Het gemis wordt er niet minder om.
Je moet maar denken ze heeft het nu goed,zonder pijn dat is ook veel waard.
Heel veel sterkte vandaag en geef Merel maar een extra dikke knuffel.

Dazzle
27 juli 2010, 09:12
Zo'n beslissing blijft altijd moeilijk, maar als het goed is ga je van je hond uit, wat is het beste voor haar/hem!
Je geeft zelf aan, dat haar pijn ondragelijk was..... dat dit aan alles was te zien.
Dus lijkt mij dat je alleen maar goed hebt gehandeld, je had eigenlijk geen andere keuze... voor haar!
Ook een DA zal deze beslissing niet nemen, als hij er niet achter staat en het evt. te vroeg zou hebben gevonden!
Ze is jullie juist dankbaar dat verder lijden is bespaard gebleven.
Dat ze tot het einde toe zo vrolijk is geweest, zie dat als een cadeautje!!!
Ze heeft tot het laatst genoten van haar leventje, dan heb je het toch super goed gedaan!!
Sterkte vandaag en laat je maar lekker afleiden door Merel.

annebasco
27 juli 2010, 11:50
Hoi Anita,

Ik wens je veel sterkte en Merel zal je extra verwennen want ook zij merkt natuurlijk dat er "iets" aan de hand is.
Op het moment dat je zo een beslissing moet nemen is het altijd zeer moeilijk, want inderdaad jij beslist over leven en dood, maar gelukkig is dat altijd de goede beslissing, omdat je maatje dan geen pijn meer heeft.
Je wilt niet dat je boefje moet lijden en gelukkig mogen wij daar dan iets aan doen.
Dikke troostknuf van Basco!

Viola
27 juli 2010, 12:48
Hoi Anita
Ik begrijp precies wat je voelt maar door je bericht kan ik alleen maar bevestigen wat de andere schrijven dat je de juiste beslissing hebt genomen.
Je bericht zit vol met liefde en emotie van Fleur.
Wat is er nu mooier dan zo met liefde terug te verlangen naar hetgeen je ooit zo lief was.
Natuurlijk Fleur heb je er niet mee terug maar Fleur heeft in haar leven een baas gehad met een hart van goud en omgekeert jij een hond van goud.
Koerster de momenten en wie weet ontmoeten jullie elkaar ooit weer aan de andere kant van de regenboog.
Veel liefs
Viola

Anita
28 juli 2010, 21:59
Bedankt voor de lieve reacties jullie zijn KANJERShttp://bouvierforum.nl/smilie/smilies/happy0144.gif

Chanel
29 juli 2010, 20:59
Heel herkenbaar.

Een beslissing te nemen is zo moeilijk. Je twijfelt dan weer of je het wel of niet goed hebt gedaan.
Of het niet te vroeg was, of juist weer te laat.
Die twijfel getuigt van onvoorwaardelijke liefde voor je maatje.

Die maatjes zullen altijd in ons hart blijven!

zet
29 juli 2010, 21:21
Het is altijd moeilijk je eigen boefje te laten inslapen. Helaas hebben wij dat ook al 2 keer moeten meemaken. Maar voor ons en volgens mij ook voor jullie, als ik het goed begrijp, was de pijn ondraaglijk het boefje zo te zijn lijden.
Zolang je deze beslissing uit liefde voor het beestje neemt omdat je de pijn niet meer kunt verdragen, omdat het boefje zo moet lijden. Dan ben ik ervan overtuigd dat het altijd de juiste beslissing is.
Wachten tot jouw hondje nog meer pijn krijgt is geen optie als je weet dat het einde nadert. Jullie hebben goed gedaan haar te laten inslapen.

Heel veel sterkte met het gemis! Maar geniet vooral ook van de lieve Merel!
groetjes Jozette en een knuffel van Nolan