PDA

Volledige versie bekijken : Status verhuizing bouvierforum

Beheerder
12 augustus 2010, 19:53
Zoals veel vast forumgebruikers al hebben gezien is het oude forum weer volledig in gebruik.
De eerste twee pogingen om de nieuwe server in gebruik te nemen zijn mislukt.
De migratie van de oude server naar de nieuwe server is te complex waardoor het enorm veel tijd en uitzoek werk kost.
Door het switchen van de DNS adressen zijn er tevens bij enkele forumgebruikers problemen opgetreden om het bouvierforum te bezoeken.
Normaal dienen DNS adressen (dit is het adres op het internet van de server) binnen 24 uur te zijn ververst.
Veel Tele2 gebruikers hebben nu naar 4 dagen nog steeds niet het oude forum in beeld en zitten op het bouvierforum op de nieuwe server.
Zo werden daar berichten geplaatst om later op het werk er achter te komen dat het bericht verwijderd was.
Het bericht is echter niet verwijderd maar staat op de nieuwe server die momenteel geen DNS verwijzing meer heeft.

Er wordt momenteel keihard gewerkt om de nieuwe server in gebruik te nemen.
Uiteraard wordt de oude server pas uit gebruik genomen als gebleken is dat de nieuwe server de taken volledig over kan nemen.
Dit is eerder een kwestie van dagen dan van weken.

wordt vervolgt

Dazzle
14 augustus 2010, 08:19
Ja, weer toegankelijk....
Mijn internet gebruik loopt idd via Tele2 en kon al dagen niet op het forum, althans na één bericht op 9 augustus.... geen verversingen meer en zeer beperkt beschikbaar.
Dacht dat iedereen hier last van had.........
Zo te lezen een giga onderneming deze overzetting van het bouvierforum, succes en sterkte hiermee!!

Froukje
16 augustus 2010, 20:11
Jeetje, nu pas weer op het forum waar ik niet alleen ben.
Ik begreep er al geen sikepit van.
Ik hoop dat het de volgende keer goed gaat want het is toch afzien als het forum het niet doet.
:( Ik heb ook Tele2

loraine
16 augustus 2010, 20:19
Haha, hoezo verslaafd?????:D