Volledige versie bekijken : Dag lieve Samyrah
Chanel
7 november 2010, 12:47
5224's Morgens was je nog redelijk goed. Je at je bak leeg, was waaks en kwam nog even een botje halen. Het leek een dag te worden, net als de afgelopen weken.
Niets was minder waar. Het zou één van de vreselijkste dagen uit mijn leven worden. In de loop van de morgen kreeg je plotseling hevige pijnen. Veel en veel erger dan voorheen. Urenlang heb je gehuild terwijl wij machteloos toe moesten kijken toen zelfs een driedubbele dosis pijnstillers niet meer hielpen. Die rottumor had nu al gewonnen.
Ik wist het, het moment was daar. Ik moest de beslissing nemen.
De weg naar de dierenarts was een hel. Bij elke beweging van de auto verging je van de pijn. Daar aangekomen raakte je compleet in paniek, terwijl ik net deed of we gewoon een inenting gingen halen, maar je wist het.
Dit was het enige wat ik nog voor je kon doen. Langer met deze helse pijnen was oneerlijk en onwaardig.
Je hebt gevochten tot het einde, je wilde nog niet weg; je wilde gewoon weer mee naar huis, maar ik moest je loslaten hoewel ik niets liever had gewild.
Mijn lieve meissie, mijn Sam .... ik mis je zo!
loraine
7 november 2010, 12:54
Marian, heel veel sterkte gewenst!
Je wist dat het moment zou komen, maar evengoed is die stap altijd zwaar. Dat weet iedereen wel, maar toch...
Dit was uiteindelijk het beste. Jullie hebben al zo'n zware tijd gehad, nu heeft ze rust.
Ebonoss
7 november 2010, 12:59
Ach lieve Sam, verschrikkelijk, ik zit in tranen.
Rust zacht lieve meid, ik zal me je altijd herinneren als een mooie, stoere en hele lieve boefse.
Marian en Rob, ik kan jullie alleen maar heel sterkte toewensen voor de komende tijd.
Heel veel liefs en een dikke pakkerd voor jullie beiden,
Heleen.
Lieve Sam, we zullen je missen op de Forumwandelingen en in Heteren waar je altijd even kwam kijken.......
anitaheijnen
7 november 2010, 13:35
Hoi Marianne en Rob,
Heel veel sterkte met het verlies van jullie lieve meissie.
Ik vind het ontzettend moedig van jullie.
Je moet maar denken uit ons midden maar niet uit ons hart.
Ik denk aan jullie.
Hanneke
7 november 2010, 14:03
Heel veel sterkte gewenst en we zullen Sam ook missen tijdens de bouvierwandelingen en andere evenementen .
kenter
7 november 2010, 15:35
Ook hier de tranen, zo oneerlijk dat weer een lief boeffie ons heeft verlaten..ik wens jullie heel veel sterkte..al weet je in je hart dat het goed is, toch doet het zoveel pijn en is het zo moeilijk om je meissie los te laten..een moedige doch vreselijke beslissing.
http://photobyelly.nl/20090413paaswandeling_bussloo/medium/0155.jpg
Catootje
7 november 2010, 16:04
Ook ik zal me Sam blijven herinneren als een mooie stoere meid en missen zullen we haar zeker als we weer een wandeling hebben.
Heel veel sterkte de komende tijd!
Liefs van Carin en van Jazz, Yunishka en Prince een dikke troostknuffel.
Lahaye075
7 november 2010, 16:26
Heel veel sterkte met dit groot verlies..........
annebasco
7 november 2010, 16:32
Heel veel sterkte de komende tijd en een dikke troostknuf van Basco!
wilma walthuis
7 november 2010, 17:08
Koud word je van zulke berichten, iedere keer weer...
heel,heel veel sterkte gewenst met dit hele grote verlies.
groetjes Wilma en een troostpootje van Xiu
Anita
7 november 2010, 17:36
De tranen prikken in mijn ogen na het lezen van dit hartverscheurende bericht.
Heel veel sterkte bij de verwerking van dit grote verlies.
Rust zacht lieve Sam.
Wilma Noordzij
7 november 2010, 17:38
heel veel sterkte toegewenst...
aljanssen
7 november 2010, 18:34
De pijn van het verlies gaat weer door mij heen.
Je hebt de juiste beslissing genomen en haar verder lijden bespaart, Sam is overgegaan in een herinnering en ik wens je heel heel veel sterkte met dit grote verlies.
Joke Janssen
Kiertje
7 november 2010, 19:05
Bij het lezen van het ziekteproces van jullie lieve Samyrah komen bij mij herinneringen weer boven aan een soortgelijke situatie. Het gemis is enorm, maar je weet dat je de juiste beslissing hebt genomen, hoe moeilijk dat ook is.
Heel veel sterkte gewenst bij dit grote verlies.
Groetjes, van Marie-José
:)$ :)$ Kyra en Sangha
Elly de Roos
7 november 2010, 19:52
Hoi mar, heel veel sterkte met het verwerken van julli kanjer. Ze is nu bij haar verre achterneef.
Groetjes Elly en een dikke knuff van Keiko
louise
7 november 2010, 20:17
Veel sterkte wensen we jullie met dit grootte verlies!!
Louise en Dunja:)$
samaurai
7 november 2010, 20:33
heel veel sterkte in deze moeilijke tijd
campcolla
7 november 2010, 20:36
ook van ons heel veel sterkte
woorden schieten te kort maar eens komt er een dag dan zijn jullie weer bij elkaar aan de andere kant van the rainbow bridge daar zal ze op jullie wachten
woeffies brenda enzo en britney
Petra en Anton
7 november 2010, 20:55
Marian en Rob,
Heel veel sterkte met het verlies van jullie lieve Sam
Akker
7 november 2010, 21:57
heel veel sterkte toegewenst van ons.
dit doet erg veel pijn en heeft ons weer diep geraakt.
Jet Leo Misty en Balou
Monster&Me
8 november 2010, 08:37
Wat vreselijk dat je deze moeilijke beslissing moest nemen. Je weet dat het het beste is, maar was is het verschrikkelijk.
Heel veel sterkte met het verlies van je lieve hond.
Ingeborg
8 november 2010, 10:18
Hallo Marian und Rob,
wir wüschen euch hiermit nochmals viel Kraft. Vor ein paar Tagen ward ihr mit Sam und Chanel bei uns. Sam zeigte ihren beiden Kindern –Chanel und Diesel- noch, wer der Chef im Ring war und wir hatten die Hoffnung dass sie noch Wochen bei uns bleiben könnte. Doch Freitag hörten wir morgens, dass sie schrecklich piepte und wir wussten, dass du loslassen würdest. Wir sind sehr traurig.
Marian, Rob - Samy ist nun auf dem Regenbogen angekommen und vielleicht schaut sie uns zu, zusammen mit Max, Nigel und Kitt . Für uns lebt Sam weiter in Chanel, Diesel, Dazzle und Binky.
Liebe Grüsse Ingeborg und Dieter und ein Pfötchen von Diesel
Monique
8 november 2010, 11:47
Ik wens jullie erg veel sterkte bij het verwerken van dit grote verlies.
vera
8 november 2010, 17:22
Beste Marian en Rob,
Heel veel sterkte gewenst bij het verlies van jullie lieve Sam.....
Veel te snel gegaan!!
Dikke knuffel voor Chanel.......
Alice
8 november 2010, 20:36
Heel veel sterkte met het gemis van jullie kanjer !!!
Jan en Anja
8 november 2010, 20:47
Marian en Rob,
Wat is het toch nog snel gegaan. Vorige week kreeg ik nog een mailtje van je met een 'update' en nu heb je al afscheid van die kanjer moeten nemen. We zullen haar missen zoals al meerdere schreven tijdens de wandelingen en in Heteren. Gelukkig wordt haar nu verder pijn bespaard, maar wat zijn dit moeilijke beslissingen. Marian en Rob, heel veel sterkte met dit grote verlies van jullie lieve kanjer SAM! Troostknuffels ook voor Chanel.
Lieve Sam, RUST ZACHT, je blijft altijd in onze herinnering.
jean92
9 november 2010, 09:47
Lieve Marian en Rob,
ook hier bij ons komt al het verdriet weer omhoog, het is zo zwaar een kind van je te verliezen, voor jullie was het denk ik ook een kindje. Maar denk altijd er aan dat zij nu wel van haar lijden verlost is en zij nu zeker bij alle andere bouviers in de hondenhemel. Zoals wij het hier lezen heeft zij echt heel veel pijn gehad op haar laatste dag, want voor dat een bouvier pijn laat zien moet het echt ver zijn.
Wij wensen jullie heel veel sterkte met het verwerken van het verdriet. Er komt een dag dat jullie het een plaatsje kunnen geven.
een dikke knuffel van Kaya
Johan en Elly
Dazzle
9 november 2010, 13:15
Ook hier nog even een reactie....
Hoe moeilijk het ook is en blijft (went nooit) om zo'n beslissing te nemen.... en hoe cliché ook, maar het is goed zo!
Heb Sam van heel dichtbij meegemaakt.. zien opgroeien, meegeleeft met de geboorte en zien opgroeien van haar nest en o zo dierbaar... Dazzle hieruit voortgekomen, mijn dikste maatje!! een voortlevend wezentje, nou ja "tje".. uit Sam!!
Ook heb ik haar mogen begeleiden, de laatste rit naar de DA... wat had die meid het even slecht, het ging ons door merg en been..... het ging zo snel...
Je hebt er goed aangedaan, zo'n cliché... maar wel waar, maar de pijn, verdriet en gemis is er niet minder om!!!
Tijd heelt gelukkig wonden... ook dit vind zijn plaats wel weer, zoals bij al ons voorgaande kanjers, geef het even de tijd en geniet ondertussen verder van Chanel die super vrolijke meid, waar een stuk van Sam in voortleeft, zoals ook bij Dazzle en Diesel en Bink.
Sam heeft een pracht leven bij jullie gehad, ze was een Kanjer met hoofdletter K, te vroeg heeft ze helaas moeten opstappen, je hebt alles gedaan wat je voor haar kon doen, en daarom is het goed zo.... de herinneringen zullen altijd voortbestaan, vergeten doen we haar nooit!!!
http://bouvierforum.nl/smilie/smilies/love0025.gif
nic
10 november 2010, 19:32
Hoi Marian en Rob,
Tjezus, schrik toch wel een beetje van dit bericht, hoe snel het gegaan is.
Ik wens jullie veel sterkte toe!
De wandelingen in Bussloo zullen niet meer hetzelfde zijn......
Veel liefs van mij
thecla
10 november 2010, 22:51
heel veel sterkte met het verlies van sam.
zet
11 november 2010, 19:47
Wat afschuwelijk! Ik lees het nu pas. Eerst ff met ongeloof omdat ik het verhaal van de uitslag over "het gek plassen" gemist had. bah wat zul jij je afschuwelijk voelen. Onze Anoek had ook op nagenoeg dezelde plek een tumor (precies op het punt waar de urinebuis en de urineleider in de blaas komen). Toen ik jouw stukje las herkende ik het meteen, maar had toch stiekum de hoop dat jullie Samyray iets anders zou hebben. Zij was ook 's morgens nog heel vrolijk aanwezig, had ook nog een half uurtje van te voren lopen blaffen. Maar toen ik terug kwam stond zo stokstijf van de pijn en bewoog geen meter meer. Ik was blij dat ze niet jankte ik vond dat al meer dan erg genoeg.
Wat afschuwelijk te horen hoe het bij jullie gegaan is. Tja, terwijl we weten dat het het allerbeste is wat we kunnen doen voor onze lieve hondjes doet het heel, heel erg veel pijn ze op deze manier te laten gaan.
Ik wens jou hééééél veel sterkte met het verlies van Samyrah.
sterkte!
Jozette en een pootje van Nolan
Wilma
13 november 2010, 10:06
Wat een afscuwelijk bericht weer.
Sterkte met het verwerken van het verlies van Samyrah
Dorus
13 november 2010, 22:46
Wat een groot verdriet ...
Heel veel sterkte ....
jumbojet
13 november 2010, 22:58
Heel veel sterkte toegewenst met dit grote verlies.
Veel liefs.