Volledige versie bekijken : Zoek de verschillen
Jaap
19 september 2005, 16:41
Ik kwam terecht op een website waar ik een foto tegenkwam van een hond die ik zonder de text zeker als een Bouvier des Flandres herkend zou hebben :
http://puppyshop.com/caninebreeds/dogimages/blackrussianterrier.jpg
Het is afkomstig van de volgende websitepagina :
http://dogs.puppydogweb.com/blackrussianterrier.htm
Als je zo de omschrijving leest van het ras komt het wel aardig overeen met de Bouvier.
djerba
19 september 2005, 20:02
hoi jaap
nou daar zie je inderdaad geen verschil in dat is wel appart en zelfs wel een beetje raar dat twee verschillende rassen zoveel op elkaar kunnen lijken.
gr en een poot van djerba
Jaap
20 september 2005, 08:20
Ik kwam gisteren 1 verschil tegen op enkele andere foto's er van en dat was dat die Black Russian Terrier een rechtere staart heeft net als een Labrador ipv een staande staart in een krul als de Bouvier.
djara
20 september 2005, 08:48
Ik heb ze gezien op een show en daar zie je wel verschillen. De russische terrier is wat slanker gebouwd dan de bouvier. En op shows zie je veelal gestroomde bouviers en de terrier is meestal zwart.
Voor mijn opleiding als hondentrimster moet ik ook de hondenencyclopedie met de 350 erkende rassen kennen. Toen ik de foto in de encyclopedie van de russische terrier zag, dacht ik zelfs dat het een bouvier was. Ik als bouvierliefhebber heb me wel even geschaamd.
bella
30 september 2005, 19:22
Hallo allemaal,
Weet iemand misschien wat gistocal poeder is,wat het doet en waar het te koop is?????
ivm een soort allergie uitzoek dieet heb ik een recept gekregen uit Utrecht en moet dit poeder erover heen.
groetjes,Bella
Francine
30 september 2005, 19:56
Hoi Bella,
Gistocal is te koop bij elke dieren winkel. Voor zover ik weet is het gewoon gist en calcium.
Groetjes, Francine
Ton
30 september 2005, 20:10
hoi jaap
nou daar zie je inderdaad geen verschil in dat is wel appart en zelfs wel een beetje raar dat twee verschillende rassen zoveel op elkaar kunnen lijken.
gr en een poot van djerba
Dit ras is ontstaan uit een kruising met een bouvier en de Riesenschnauzer.
Later is daar nog bloed van de Tchirony Terrier en de Airedale Terrier bijgekomen
bella
30 september 2005, 21:47
Hallo allemaal,
Weet iemand misschien wat gistocal poeder is,wat het doet en waar het te koop is?????
ivm een soort allergie uitzoek dieet heb ik een recept gekregen uit Utrecht en moet dit poeder erover heen.
groetjes,Bella
Dank je wel Francine.
groetjes,Bella
Carin
30 september 2005, 22:40
hoi Bella
Gistocal is een vitamine-preparaat en er zitten dus nog meer vitamines en mineralen in als alleen maar gist en Calcium. eigenlijk zit alles erin wat je hond aan vitamines en mineralen nodig heeft.
op de verpakking staat ook precies hoeveel je er van moet geven zodat je hond voldoende vitamines binnenkrijgt.
groetjes en succes met de allergietesten.
Carin