PDA

Volledige versie bekijken : wiiner

jolandavanlook
27 november 2010, 19:52
ik ben benieuwd of er mensen morgen naar de winner gaan.
Ik ben vandaag ook geweest en was erg leuk.morgen gaan we ook voor de boefjes

Hanneke
28 november 2010, 08:32
Volgens mij zit iedereen al in Amsterdam,anders had er wel iemand gereageert;)

Alice
28 november 2010, 20:42
Oepsssss zie het nu pas !!!! wij waren inderdaad op de winner :)

Jan en Anja
28 november 2010, 21:20
Wij zijn ook op de winner geweest om te kijken en te supporteren.

jolandavanlook
29 november 2010, 11:04
Ik vond het geweldig om zo veel bouviers bij elkaar te zien.
Ik zag ook nog een heel klein boefenpupje zo schattig

Elly de Roos
30 november 2010, 11:49
Ik ben dit jaar niet geweest, waarom............gewoon, omdat ik het momenteel onbetaalbaar vind om te komen. Om 1 hond in te schrijven, 1 persoon te betalen, parkeegeld en dan mijn benzine ben ik al over de 100€ kwijt, dus mij zien ze daar verlopig niet meer. Ten 2de show ik ook met katten en die moesten voor hun 2de kamp. punt wat ze ook gehaald hebben. Aangezien ik 4 katten in kan schrijven voor 1 show als de winner is voor mij momenteel de keuze makkelijk. Overige shows zijn ook duur, maar de Winner spant toch echt al jaren de kroon!!

kirsten3110
1 december 2010, 14:50
Ik ben ook geweest op de Winner, was erg gezellig en ook leuk. Alleen die kosten?! Echt niet normaal!! We hadden gelukkig vip kaarten vanuit me stage zodat we de entree van €13,50 p.p. niet hoefden te betalen. Alleen het parkeergeld dus voor ons, wat ook achterlijk was. €15 voor te parkeren!!! Moet toch niet gekker worden. Zonde dat de kosten zo hoog zijn, want het is een mooie show en ik denk doordat het zoveel kost veel mensen thuis blijven.

loraine
1 december 2010, 16:33
Ga er eens met een gezin heen, parkeren...dan nuttig je er nog wat.....

Marga
2 december 2010, 18:15
Ik vind het nogal wat zulke prijzen.
Daar heb ik het geld niet voor in de dure december maand.
Voor dat geld kan ik een lekkere maaltijd maken of een leuk cadeau voor mezelf kopen