Volledige versie bekijken : Kerstpakket voor je bouvier
Marga
14 december 2010, 21:12
Morgen te koop bij de Aldi een kerstpakket voor je bouvier !
Kost 7,99 .
Er zitten kauwstaven, botten, worstjes en speelgoed in.
5266
Op de website van de Aldi staat het ook.
http://www.aldi.nl/OFFER_NL_MI/OFFER_50/OFF12.SHTML
loraine
15 december 2010, 06:24
haha, heb al het Pedigreepakket van Kruidvat. Dit is overigens wel een leuke prijs. Zucht, hoop dat het speeltje ook Rodanproof is....
Het zal een leuker pakket zijn, dan die menig mens zal krijgen. Weet wat ik nl weer krijg.
Jessie-m
15 december 2010, 16:23
Het zal een leuker pakket zijn, dan die menig mens zal krijgen. Weet wat ik nl weer krijg.
Hoi Loraine een nieuwe portomonee ?
loraine
15 december 2010, 17:11
Hoi Loraine een nieuwe portomonee ?
Nee een saai kerstpakket van het werk, een portomonaie allleen wanneer de baas hem goed vult, met wat erin hoort, haha...
MaraJade
17 december 2010, 12:35
haha, heb al het Pedigreepakket van Kruidvat. Dit is overigens wel een leuke prijs. Zucht, hoop dat het speeltje ook Rodanproof is....
Heb je dat blik Loraine? Daar zaten alleen maar kauwspulletjes in... vonden ze hier trouwens wel lekker.
loraine
17 december 2010, 20:40
ja, heb dat blik. De koekjes zijn er nog van. De dentastix passen hier overigens goed in. Handig bewaarblik. Koop altijd die extra grote, in België. In dat Aldipakket schijnt een speeltje te zitten.....dat wordt hier meestal direct gesloopt, vandaar Rodanproof.