PDA

Volledige versie bekijken : Hoe trots kun je zijn op je boef?

MaraJade
19 december 2010, 10:12
Hoi hoi

Zoals velen van jullie mss weten hebben we sinds 4 maanden 2 bouviers, Beau de zwarte bouvier van 3 en Chica, een blonde bouvier van 2.

Gisteren hebben Chica en ik samen examen gehad, en ik ben zo trots op mijn blonde meissie want we zijn 1ste geworden van de 11. Dat is toch heel netjes he! In Januari gaan we beginnen met de cursus vergevorderden en krijgen we allemaal de leuke dingen zoals terug sturen plaats en zo.

Maar ik ben heel trots op mijn meisje, natuurlijk heb je altijd mensen die commentaar leveren als je hond het beter doet dan die van hun.

Maar we hadden 4 tienen op de lijst staan, waarvan een 10 vermenigvuldigd werd met 4. Dus tja, dat telt aan. Alleen had ik dus wel de pech dat Chica een konijn zag lopen en ze dus helemaal wild is van konijnen en er bij het voorkomen achteraan ging. Tja, pech gehad maar we zijn geslaagd en daar gaat het om. Heb zin in de volgende cursus maar nu eerst genieten van onze kerstvakantie.

Gr. Mara, Beau en Chica

Hanneke
19 december 2010, 12:01
Met zo'n mooie cijferlijst kun je thuiskomen,ik had geen tienen op mijn rapport hoor ! Gefeliciteerd

loraine
19 december 2010, 12:10
Haha, ik had ook geen 10tjes erop, onze meiden daarentegen wel....
Proficiat!!! Toppie.
Laat de anderen maar kletsen, moeten ze maar beter oefenen, toch?????
Jullie hebben je best gedaan, en zeker knap, daar Chica niet van pup af aan bij je was. Altijd afwachten hoe dat loopt dan.
Geniet van de vakantie

Jan en Anja
19 december 2010, 21:45
Hoi Mara,

Wat geweldig zeg, en terecht dat je trots bent op Chica. Ik heb met Enjoy ook 1x een 10 op haar lijstje staan voor volgen en wat ben je dan trots. Verder nooit zo hoog gehaald maar wel mooie puntjes, dus dat telt. Geniet van jullie vakantie en veel succes met de vervolgcursus.

Anita
19 december 2010, 22:51
Prachtige overwinning met je meisje , dit is de dankbaarheid van Chica voor alle goede zorgen , je hebt haar een nieuwe kans gegeven
en ze wil je daar intens voor belonen.
En wat een ander zegt lap je aan je laars , laten ze voorlopig maar een voorbeeld aan je nemen aan alle inzet die je er in steekt.

anitaheijnen
20 december 2010, 05:47
Hoi Mara,
Gefeliciteerd super gedaan samen.
En nu lekker genieten van jullie vakantie.

Heleenstorm
20 december 2010, 16:57
Hoi Mara,

Ontzettend gefeliciteerd! Klasse!!

Ingrid
22 december 2010, 10:36
Hoi Mara
Een 10 hoger kan niet dus ik begrijp dat je trots bent op je meisje.
Het moet heel bijzonder zijn als je hoort dat je een 10 krijgt.
Gefeliciteerd!!!!!!