PDA

Volledige versie bekijken : Hondenschool in Brabant, goede tip!

paulien
17 oktober 2005, 07:59
Hallo Allemaal,

Onze Doerak is 15 weken en hij heeft nu 2 x puppycursus gehad.
Dat is hartstikke leuk om te doen!
Doerak doet het echt goed, want hij luistert al best goed vinden wij en daarnaast doet hij de oefeningen ook al boven verwachting goed. Thuis besteden we er ook best wel veel aandacht aan. Het is ook heel gaaf om te zien als ie weer een oefening goed doet, dan ben je zó trots op zo'n beessie!
Voor de mensen die in Brabant wonen en naar een goede hondenschool willen, die zouden eens de website van Rinus Biemans in Dongen moeten bezoeken: http://home.planet.nl/~biema155/home2.html
Ze zijn uitgeroepen tot beste hondenschool van Nederland! En het zijn zulke lieve mensen! Laatst hadden we een probleem met Doerak en toen heb ik Rinus gebeld 's avonds om 22.15 uur en om 22.40 uur hing ik op. Hij neemt echt de tijd voor je en heeft hartstikke goede tips!
Ik weet eigenlijk niet precies of ik nu wel reclame voor deze hondenschool mag maken, maar ik heb er zelf helemaal geen baat bij. Het is gewoon meer dat ik zo enthousiast ben en misschien zijn er mensen die nog op zoek zijn naar een hondenschool in Brabant, nou, dan moet je zeker eens naar een informatieavond gaan bij Rinus Biemans!