Volledige versie bekijken : Bouvierforumwandeling Bussloo
Jan en Anja
3 september 2011, 19:10
Hallo allemaal,
Zoals ik aan een paar mensen heb beloofd :-), zou ik gaan kijken naar een datum voor een forumwandeling bij recreatiegebied Bussloo. Voorstel is om op zondag 16 oktober a.s. met een, liefst grote groep, bouviers en bouvierliefhebbers te gaan wandelen aldaar. Laten we er weer een gezellige middag van gaan maken met hopelijk een lekker najaarszonnetje.
Wie heeft er zin en tijd om mee te gaan?
Groetjes,
Anja
kenter
3 september 2011, 20:24
Zoals ik al zei op hyves, alleen Kanjer houdt dat misschien vol..zelfs hetvrouwtje moet eerst in training! Maar zal het in de agenda zetten.:encouragement::encouragement:
Hanneke
3 september 2011, 21:58
Babs en Cobus hebben de wandelschoenen al klaar staan
Champ
4 september 2011, 09:57
Daar doe ik graag mijn wandelschoenen voor aan.
Het lijkt mij leuk om andere forumbezoekers te leren kennen.
Staat in de agenda.
Kiertje
4 september 2011, 19:04
Leuk, hebben er zin in, Kyra en Sangha staan al te trappelen om weer eens met soortgenoten op stap te gaan. Vanwege de afstand maken we er maar "een weekendje weg" van.
Voorlopig ff onder voorbehoud want vrijdag 14 okt. heb ik een kleine operatie bij de tandarts staan. Ik ga ervan uit dat ik met een lading paracetamols toch in staat zal zijn op zondag te wandelen. Maar dat weet ik pas de 15e.:)
Wilma
4 september 2011, 20:27
Staat in de agenda.
Ik zat er al een tijdje naar uit te kijken.:encouragement:
Chanel
4 september 2011, 21:45
Zoals al op Hyves medegedeeld............ wij zijn van de partij!
tiger-angel
5 september 2011, 11:01
Helaas kunnen wij de 16e oktober niet aanwezig zijn in Bussloo. Want we gaan met Sammy onze pyreenese berghond naar de clubmatch in Wijchen. Maar als we weer een boefje hebben zijn we zeer zeker een andere keer erbij
veel plezier in ieder geval
groetjes, Irene
Champ
12 september 2011, 20:15
Even een vraagje van mij.
Ik zag dat het wandelgebied erg groot is in Bussloo.
Waar gaan we verzamelen?
Hanneke
12 september 2011, 20:45
Bij kiosk de Robberskamp
Ebonoss
13 september 2011, 10:19
Babs en Cobus hebben de wandelschoenen al klaar staan
:excitement:Ebony en wij zijn ook op de schoenen.......:02.47-tranquillity:hebbie trouwens een rugzakje voor Cobus?
Hanneke
14 september 2011, 10:39
:excitement:Ebony en wij zijn ook op de schoenen.......:02.47-tranquillity:hebbie trouwens een rugzakje voor Cobus?
Die neemt Gert toch mee, past Cobus prima in
Ebonoss
14 september 2011, 21:30
Die neemt Gert toch mee, past Cobus prima in
:highly_amused:Is goed, hij heeft ze in diverse formaten, dus graag ff van te voren het gewicht van Cobus doorgeven, dat jonge grut groeit immers met de dag!
Catootje
25 september 2011, 21:32
Yunishka en Prince hebben er zin in en ik ook!
Hoe zat 't ook weer Anja?
13.45 verzamelen bij kiosk de Robberskamp en om 14.00 starten met de wandeling?
Voor route-beschrijving en meer informatie over Bussloo: www.rgv.nl
Tot 16 oktober!!
Chanel
25 september 2011, 21:40
Waarschijnlijk gaat Diesel en baasje(s) ook mee..... dus wij zien er naar uit!!
Ebonoss
26 september 2011, 15:02
:highly_amused:Heerlijk, dat wordt weer ouderwets gezellig, we hebben d'r zin in!!!!!
Theun1
2 oktober 2011, 13:44
Hallo ookwij willen graag mee met onze hond storm.
Het lijkt ons gezellig om dit een keer mee te maken.
Met vriendelijke groet wilma en johnny teunissen
Danjel
3 oktober 2011, 01:45
als er niks tussen komt kom ik met bouvier Storm en bouvier-newfoundlander Brutus, 2 herplaatsers.
groet, Danjel.
pollekke
3 oktober 2011, 03:10
Wij komen met Lycos, lijkt ons wel leuk.
groeten Egbert en Rita
Hanneke
3 oktober 2011, 08:30
Ik ben de tel inmiddels kwijt geraakt,maar zo te zien wordt het een volle bak ,ik heb de route gisteren al voorgelopen ,maar een handdoek meenemen is geen overbodige luxe
6259
Zo zag Cobus er binnen mum van tijd uit
Anita
3 oktober 2011, 09:06
Ik ben de tel inmiddels kwijt geraakt,maar zo te zien wordt het een volle bak ,ik heb de route gisteren al voorgelopen ,maar een handdoek meenemen is geen overbodige luxe
6259
Cobus je bent een man naar mijn hart , eerlijk gezegd heb ik toch wel een zwak voor je 6261
die naam doet het hem die past perfect bij je 6260
loraine
3 oktober 2011, 11:01
Haha, zo ziet merel er van Anita altijd uit.......Cobus kijkt regelmatig dus foto's hier op het forum....
Hanneke
3 oktober 2011, 15:30
Nee Loraine ,Cobus toont graag eigen initiatief en is van nature erg vindingrijk,je wilt niet weten wat meneer allemaal uithaald.
Jan en Anja
3 oktober 2011, 18:50
Hallo allemaal,
Wat geweldig nog weer een paar nieuwe aanmeldingen. Dat wordt zeker gezellig. Tot op heden heb ik 21 aanmeldingen en ik schat zo'n 25 à 30 hondjes.
En Carin inderdaad 13.45 uur verzamelen op de parkeerplaats bij Kiosk Robberskamp, ingang 2. De ingang is aan de Noordkant van Busslo aan de Kneuterstraat (Wilp)
En dan om 14.00 uur beginnen we aan de wandeling.
Wij hebben er hier ook zin in. En Hanneke ... bedankt voor de tip van de handdoek. We zullen er aan denken. Wel een lekkere zandsnuit ;-)
Carla de Vries
3 oktober 2011, 20:41
Het lijkt mij ook een leuk moment om kennis te maken met andere forummensen.
Komt de eigenaar/beheerder van het forum ook?
Catootje
3 oktober 2011, 21:30
Ja Anton.......kom jij ook? Petra in elk geval wel met twee van de Boeffies. Kom op Toon, wandelschoenen uit de kast, tijd voor forumpromotie! :encouragement:
Chanel
3 oktober 2011, 22:06
6259
Daar helpt geen handdoek aan Hanneke, hahaha
Hanneke
4 oktober 2011, 07:55
Ik vrees ook dat ik Smit Tak in moet huren met zandzuigers
Viola
4 oktober 2011, 13:35
Is het een idee om een mobiele douchel voor honden met elkaar te huren?
Jan en Anja
8 oktober 2011, 14:27
UPDATE 16 oktober a.s. de bouvierwandeling in Bussloo!
Tot op heden 22 aanmeldingen, een paar onder voorbehoud. Geweldig dat er zoveel animo is. Dat belooft een gezellige middag te worden. Ik kreeg van Nicole de tip om vroeger te verzamelen vanwege de grote groep mensen en hondjes, dan duurt de wandeling vaak wat langer is haar ervaring ;-) (Zal veel gekletst worden, dus langzamer gelopen haha)
Dus het wordt:
13.15 uur verzamelen bij Kiosk Robberskamp, ingang 2 (ingang a.d. Noordkant van Bussloo aan de Kneuterstraat (Wilp))
13.30 uur vertrek wandeling
Verwachting is dat we dan toch weer rond 16.00 uur uitgewandeld zijn en nog iets kunnen drinken bij de kiosk ter afsluiting.
Aanmelders zijn:
Wijzelf (haha) - Hanneke - Carin (Catootje) - Champ - Elly Wendrich - Cennie & Tona - Heleen - Marianne v. Es - Anita - Yvonne (o.v.b) - Wilma - Vera (o.v.b.) - Petra & Anton - Silvia & Erwin - Nicole (o.v.b.) - Cootje - Silvia Arends - Jantina - Wilma + Johny - Danjel (o.v.b.) - Egbert & Rita en Carla.
Ook een aantal nieuwe gezichten wat erg leuk is. Mocht er onverhoopt iemand toch niet kunnen, stuur mij dan even een berichtje via hyves of het bouvierforum vóór 11.30 uur, want rond 12.00 uur moeten wij gaan rijden! Hopelijk allemaal tot dan!
En zijn er nog nieuwe gegadigden, meldt je alsnog aan, hoe meer gezelligheid hoe meer vreugd!!
Kiertje
15 oktober 2011, 18:05
Hoi, wij zijn al sinds gisteren in Bussloo en het is hier SCHITTEREND. We hebben al een mooie wandeling gemaakt en verheugen ons op morgen. Het is hier zomers en morgen belooft net zo'n dag te worden. Dus als je nog twijfelt .........Doe jezelf en de boefkes een plezier.
Tot morgen.
Anita
15 oktober 2011, 18:23
Helaas moeten wij verstek laten gaan, we hadden er heel graag bij willen zijn maar Ben heeft een operatie aan zijn neus gehad en is herstellende, hij voelt zich nog niet zo goed om zo,n eind te rijden en de wandeling te maken.
Natuurlijk wens ik iedereen een TOP dag toe, aan de opkomst te zien gaat dat zeker lukken, wij hopen er een volgende keer wel bij te zijn.
roofvogelcentrum-hades
15 oktober 2011, 19:13
Hallo allemaal, ook wij zijn van de partij met bink.Wij nemen onze york ook mee.
groetjes matthew en natasja
Danjel
15 oktober 2011, 21:11
ik kom definitief wel! met 2 bouviers en een buurmeisje.
groetjes Danjel.
PS: toeval dat ik nog op de site kom, ik zie nu pas dat het vroeger vezamelen is. weet iedereen dit wel?
Hanneke
15 oktober 2011, 21:36
Ik wel :-) Ik denk dat de meeste mensen het wel weten,op Hyves heeft het ook gestaan
Chanel
16 oktober 2011, 08:23
13.15 Uur was bekend (via Hyves).
Tot vanmiddag !!!:tennis:
Hanneke
16 oktober 2011, 08:28
Had ze even aan moeten passen,maar het is 13.15 omdat we best met een grote groep gaan is de ervaring dat het anders erg laat wordt. Want voor dat je van start gaat moet iedereen ook even kennis maken met elkaar en bij kletsen en moeten de toiletten weer overuren draaien:-)
Hanneke
16 oktober 2011, 08:32
Daar is Cobus het niet mee eens,beetje lopen slijmen dat het een kerel naar je hart is en het vervolgens af laten weten:-(
Er zijn ook terrasjes,dus Ben hoeft niet mee te wandelen.
Sterkte met manlief
Ebonoss
16 oktober 2011, 09:01
:02.47-tranquillity:
Helaas moeten wij verstek laten gaan, we hadden er heel graag bij willen zijn maar Ben heeft een operatie aan zijn neus gehad en is herstellende, hij voelt zich nog niet zo goed om zo,n eind te rijden en de wandeling te maken.
Natuurlijk wens ik iedereen een TOP dag toe, aan de opkomst te zien gaat dat zeker lukken, wij hopen er een volgende keer wel bij te zijn.
:02.47-tranquillity:JAMMER maar helaas....
doe de groetjes aan de patient en wens hem beterschap!
Anita
16 oktober 2011, 15:59
Daar is Cobus het niet mee eens,beetje lopen slijmen dat het een kerel naar je hart is en het vervolgens af laten weten:-(
Er zijn ook terrasjes,dus Ben hoeft niet mee te wandelen.
Sterkte met manlief
Ik durf Cobus echt niet meer onder ogen te komen, oke ik ben een verzuimer maar wel met een goede reden misschien kan Cobus mij vergeven:(
Anita
16 oktober 2011, 16:01
:02.47-tranquillity:
:02.47-tranquillity:JAMMER maar helaas....
doe de groetjes aan de patient en wens hem beterschap!
Volgende keer zijn we er zeker bij maar het was nu niet verstandig om zo,n rit te maken ook vanwege zijn reuma die ook parte speelt
Bedankt voor de beterschapwens(l)
Hanneke
16 oktober 2011, 18:13
Ik durf Cobus echt niet meer onder ogen te komen, oke ik ben een verzuimer maar wel met een goede reden misschien kan Cobus mij vergeven:(
Cobus is niet nadragend en heeft zich verder prima vermaakt met zijn soortgenoten,het was erg gezellig.
kenter
17 oktober 2011, 07:28
Helaas ook niet aanwezig..rot rug en geen conditie..om dan een paar uur op een terras te gaan zitten wachten is ook niks ..hoop volgende keer wel mee te kunnen..met of zonder boef ..
Hanneke
17 oktober 2011, 11:19
Met bouvier uiteraard,het is niet voor niks een bouvierwandeling
loraine
17 oktober 2011, 11:36
De eigenaars zijn al vaak boeven op zich......
Champ
17 oktober 2011, 20:47
Zo jullie hadden het weer wel mee zeg.
Helaas heb ik sinds vrijdag de griep te pakken waardoor ik er niet bij kon zijn.
Volgende keer hoop ik er echt bij te kunnen zijn. :pray:
Hanneke
18 oktober 2011, 07:35
De eigenaars zijn al vaak boeven op zich......
Ik neem aan dat je voor jezelf spreekt
loraine
18 oktober 2011, 09:49
Ook voor jou, toch????????!!!!!!!
Hanneke
18 oktober 2011, 10:41
Nu ga je voor me invullen
loraine
18 oktober 2011, 13:56
Het beeld past wel, naar mijn idee..Dus ik vul het maar in.
Kiertje
18 oktober 2011, 18:58
Wandeling was SUPER gezellig in een wel heel mooie omgeving. Namen van sommige honden kwamen me bekend voor en het was heel leuk om daar ook het baasje bij te zien.
Anja, bedankt voor de organisatie. De voorjaarswandeling zijn we er zeker weer bij.
Ik heb een poging gedaan mijn foto's in een album te plaatsen. Plak onderstaande link in google en dan hoop ik dat het werkt.
http://s685.photobucket.com/albums/vv216/mjhendrix_2009/2011-16-10%20Bouvierforumwandeling%20Bussloo/
Catootje
18 oktober 2011, 19:51
Leuk! Ik heb er een paar gepikt hoor! Thanks!
Hanneke
18 oktober 2011, 19:53
Leuk! Ik heb er een paar gepikt hoor! Thanks!
Kleptomaantje
Chanel
18 oktober 2011, 20:16
Ik ook (nog een kleptomaan)....
Prachtige foto's. Bedankt!
kenter
19 oktober 2011, 14:12
Ik neem aan dat je voor jezelf spreekt
Doet ze zeker haha...maar...met boef..zal Kanjer zijn maar die kan helaas niet los en raakt erg over de top daardoor soms..dus misschien leenhond hihi..want de andere twee zijn al wat ouder en lopen niet zoveel..Brista in ieder geval niet..misschien Rowan nog dan.