Volledige versie bekijken : Dag lieve Bolle................
Catootje
6 september 2011, 09:23
Jazz-Ma Anta van de Kralenhoeve
10-7-2000 * 5-9-2011
Op 5 september is mijn lieve Bolle, mijn rots in de branding, mijn proppie, heel rustig ingeslapen.
Na 11 actieve en heerlijke jaren was het tijd om afscheid te nemen.
Jazz laat een enorme leegte achter maar ook heel veel mooie herinneringen.
Rust zacht lieve Bolle, ik zal altijd van je houden.
6144
loraine
6 september 2011, 09:35
Hoi Carin,
denk aan die fijne jaren...was echt een schat op de foto's. Kende haar niet persoonlijk, maar moest altijd aan onze Donar denken, ook al was ze wat "boller".
Ze heeft een goed leven gehad, zelfs nog 2 andere maatjes, de laatste jaartjes.
Zag nog een gedichtje van je in je foto-albums. Over Nikie en Jazz....hoe toepasselijk.
Yunishka en Prince zullen wel een fijne steun zijn in de verdrietige momenten.
edwin44
6 september 2011, 09:42
Hallo Carin
heel veel sterkte toegewenst, Jazz zal doorleven in je herinnering
groeten,
Edwin
MaraJade
6 september 2011, 12:13
Hey Carin
Heel veel sterkte met het verlies van Jazz. Denk aan de mooie jaren, want die heeft ze altijd gehad bij jou. Heb ook altijd genoten van de avonturen van de 'bolle'.
Sterkte.
Mara
Monster&Me
6 september 2011, 13:05
Heel veel sterkte met het verlies van je lieve hondje Jazz.
annebasco
6 september 2011, 17:09
Hoi Carin,
Heel veel sterkte met het verlies van je steun en toeverlaat Jazz.
Dikke troostknuffels van Basco.
Anita
6 september 2011, 17:40
Lieve Carin ook al weet je dat niets het eeuwige leven heeft is het toch weer schrikken als ik zo,n bericht lees , ik zie haar nog zo fier door de bocht gaan in Gorinchem niets verraden haar leeftijd ze wilde nog zo graag , je was zo trots op je Bolle en zij op jou jullie waren een hecht team.
Laat je twee andere kanjers Yunishka en Prince je troost zijn die je nu zo hard nodig heb , heel veel sterkte meis.
anitaheijnen
6 september 2011, 19:52
Lieve Carin,
Ik wil je heel veel sterkte wensen met het verlies van jouw lieve Jazz.
Het was zo`n lieverd en ik ben blij dat ik haar gekend heb.
Jullie waren zo`n super team maar je hebt ook nog Yunishka en niet te vergeten Prince.
Hen kan je alle liefde geven en ik weet dat Jazz jouw goed in de gaten houdt vanaf de sterren hemel.
Heel veel liefs Anita en een dikke knuffel van Roxy.
Champ
6 september 2011, 19:58
Beste Carin,
Heel veel sterkte wensen met het verlies van jouw lieve Jazz.
Wilma
6 september 2011, 20:42
Hoi Carin,
Wat een rot bericht om te moeten lezen dat Jazz is overleden.
Ik wens je veel strekte met het verwerken van het verlies van je meissie.
Ebonoss
6 september 2011, 22:08
Lieve Carin,
ik lees het Memoriam net pas en ik wens je héél veel sterkte toe met het verlies van de Bolle. Ze was een geweldige boefse en je weet dat ik altijd een zwakke plek voor haar had ......
Ook weet ik dat ze idd een rots in de branding was voor jou in mindere tijden en ik kan alleen maar zeggen dat ze een fijn en betekenisvol leven heeft gehad samen met jou en later met de andere boefjes.
Voor de andere boefjes was ze een geweldige mentrix en heeft ze veel positieve invloed gehad.
Lieve Jazz/Stoere, ik zal je missen nu ik je nooit meer zal zien zie op shows en Forumwandelingen.......
Slaap maar lekker lieverd, jij bent één van die boeven die ik nooit meer vergeet!
Gert, Heleen en Ebony
peter-jolanda
7 september 2011, 09:10
Hoi Carin, wens je heel veel sterkte met het verlies van je kanjer Jazz.
Afscheid moeten nemen van je maatje is nooit makkelijk maar wel de juiste waardige beslissing voor Jazz, je hebt haar een heel erg mooi leven gegeven
(waar menig mens een voorbeeld aan mag nemen)en alles voor haar gedaan en ook voor je andere 2 kanjers. Ik heb diep respect voor jou.
Jazz, rust zacht
Liefs Jolanda en een troostlebber van Dunja en zappa
Kiertje
7 september 2011, 13:53
Zo viert ze 10 juli nog haar 11e verjaardag en 2 maanden later lees ik dit droevige berichtje.
Heel veel sterkte met het verlies van je lieve bolle Jazz.
Lonneke
7 september 2011, 20:53
Sterkte met het verlies van je kanjer Jazz
aljanssen
8 september 2011, 07:37
Veel sterkte met het verlies van jouw bolle (Jazz).
Het verdriet is groot en het gemis enorm maar de herinneringen zullen de komende tijd de pijn verzachten en een warme plek in je hart innemen.
Ik leef met je mee.
Groet Joke Janssen
kirsten3110
8 september 2011, 10:38
Heel veel sterkte met dit verlies!
thecla
8 september 2011, 13:26
hallo carin,ik lees nu dat jazz er niet meer is,ik wens jou heel veel sterkte met dit verlies,we denken aan je.
campcolla
8 september 2011, 15:20
heel veel sterkte met dit grote verlies van je maatje meissie allessie Yazz
ze heeft een super leven bij je gehad daar kan menig dier jaloers op zijn
ook heeft ze 2 super vrienden Nish en Prince gehad die ze heel veel heeft geleerd
en waar je vast nog veel van terug zou zien, ook heb je haar veel leed bespaard
daar is ze je echt dankbaar voor.
heel veel sterkte voor jouw en je 2 andere kanjers
in gedachten zijn we bij jullie
woeffies brenda enzo en britney
R.I.P Yazz
droesje2
11 september 2011, 21:01
Ach meiske toch ik lees het bericht net pas, heel veel sterkte met het verlies van je kanjer.
groetjes van henneke en de boefkes.
Kwinty
12 september 2011, 14:50
Carin, ik wens je veel sterkte met het verlies van je lieve boef Jazz.
Ingrid
14 september 2011, 16:36
Hoi Carin
Lees nu pas je bericht maar wil laten weten dat ik met je mee leef.
Sterkte
nadientje
14 september 2011, 18:49
Sterkte met het verlies van je bolle
Heleenstorm
20 september 2011, 16:38
Ik lees nu pas je bericht.
Heel veel sterkte!!
samaurai
27 september 2011, 08:13
ondanks dat ik je volledig op hyves volg, wil ik je via hier toch ook nog een dikke knuffel geven
in al je verhalen en updates daar mis ik jazz enorm .....
jalybo
27 september 2011, 11:40
Hoi Carin, las net pas het bericht over Jazz. Jazz was er bekend en geliefd op dit forum. Wij wensen je heel veel sterkte met het verlies van die bolle en leven met je mee.
Nicky-1
27 september 2011, 20:31
Hoi Carin,
Ik ben pas nieuw hier, maar wil je toch heel veel sterkte met het verlies toe wensen..
Ondertussen loopt hier een boefje van 1,5 jaar rond, ook van de Kralenhoeve.. Het geeft mij goede hoop om te lezen dat jouw boefje 11 jaar geworden is (mijn vorige mochten maar 3 jaar worden).
Nogmaals, heel veel sterkte toegewenst!
Catootje
28 september 2011, 21:21
Thanks allemaal. Inmiddels zijn er 3 weken verstreken en het lijkt wel alsof nú pas tot me doordringt dat mijn Bolle er écht niet meer is. Ik mis haar verschrikkelijk. Ik heb hier op 't forum de verhalen nog eens terug gelezen en daarbij weer menig traantje gelaten. Het was zo'n heerlijk Boeffie, echt een portret. De band die ik met haar had was heel bijzonder en dát is wat ik nu mis. Ik hou zielsveel van Yunishka en Prince, maar ze zijn nog zo jong, die band moet nog worden opgebouwd. Ik mis het slenterrondje met m'n Bolle, effe saampies keutelen voor het slapengaan, het naar elkaar kijken en wéten wat de één van de ander verwacht. Ik mis haar vrolijke koppie met het knakoortje. Maar het zij zo, het was tijd om afscheid te nemen, ik weet dat het goed is, het krijgt wel een plekkie.
@ Nicky: ik hoop dat jij met jouw Kralenhoevetje nét zoveel plezier zult hebben als ik met Jazz heb gehad. Ik begreep dat je naar Ria toe gaat, altijd leuk om terug te gaan naar de fokker! Doe Ria de groetjes van me.
campcolla
29 september 2011, 12:22
he carin en boeffies,
jeetje wat vlieg de tijd,de band die jij met je bolle had die kan ik heel goed,wij zitten nog vaak zat te kijken bij je filmpjes
en zien dan ook brenda in yazz en dan gaan hier ook weer de traantjes.
heb dezelfde band met brenda (13) en het duurt idd ff met je andere boeffies maar dat gaat ook goed komen.ze zijn idd nog jong maar het komt goed het gemis is groot maar de mooie herrineringen blijven je altijd bij.
knuffies van ons en geniet maar lekker van je 2 andere kanjers
woeffies van onze boeffies brenda enzo en britney
Nicky-1
29 september 2011, 12:30
Thanks allemaal. Inmiddels zijn er 3 weken verstreken en het lijkt wel alsof nú pas tot me doordringt dat mijn Bolle er écht niet meer is. Ik mis haar verschrikkelijk. Ik heb hier op 't forum de verhalen nog eens terug gelezen en daarbij weer menig traantje gelaten. Het was zo'n heerlijk Boeffie, echt een portret. De band die ik met haar had was heel bijzonder en dát is wat ik nu mis. Ik hou zielsveel van Yunishka en Prince, maar ze zijn nog zo jong, die band moet nog worden opgebouwd. Ik mis het slenterrondje met m'n Bolle, effe saampies keutelen voor het slapengaan, het naar elkaar kijken en wéten wat de één van de ander verwacht. Ik mis haar vrolijke koppie met het knakoortje. Maar het zij zo, het was tijd om afscheid te nemen, ik weet dat het goed is, het krijgt wel een plekkie.
@ Nicky: ik hoop dat jij met jouw Kralenhoevetje nét zoveel plezier zult hebben als ik met Jazz heb gehad. Ik begreep dat je naar Ria toe gaat, altijd leuk om terug te gaan naar de fokker! Doe Ria de groetjes van me.
Ik doe haar de groeten!
Jij nog veel sterkte met het gemis. De band met je andere 2 boeven komt nog wel ;)