PDA

Volledige versie bekijken : wie weet al of je naar de tentoonstelling in Goes gaat maart '06?

Kendra
15 november 2005, 20:27
Wie heeft er al een idee of je met je hond naar de tentoonstelling in de Zeelandhallen in Goes in maart '06 gaat?

Elly de Roos
15 november 2005, 22:05
Ik doe mee met mijn boef Bica in de Veteranenklasse. En wat ik ook weet dat er ook honden van Carin Gouma van de bouvierkennel: "de Fremery" mee doen. Groetjes Elly en een knuff van Bica

Kendra
16 november 2005, 13:21
wat houdt de veteranenklasse eigenlijk in?

het is voor mij alweer zo lang geleden dat ik shows heb gelopen met mijn reu, dat ik dat allemaal vergeten ben. :o

Monique
16 november 2005, 14:27
Hoi,

Ik doe wel mee, maar niet met een boef. Ben helaas nog een tijdje boef loos. Maar ik ben er wel met een red merle Border Collie (zeldzaam kleurtje). Het is voor mij een thuiswedstrijd namelijk.

Ik hoop wel met een aantal van jullie te kunnen komen kennismaken. Lijkt me leuk.

Elly de Roos
16 november 2005, 20:39
Hoi Monique, Ik zou niet weten wat ik mij daarbij moet voorstellen hoe zo'n hond er dan uit ziet qua kleur. Zou je mij via deze site een foto kunnen zenden? Pure belangstelling. Ik heb wel een boef, maar vind andere honden die dan zeltzame kleuren hebben ook leuk om te zien.

Groetjes en knuffies aan jou hond.

Elly en Boef Bica

Monique
16 november 2005, 22:05
Hoi Elly,

Ik heb geen idee hoe ik via deze site een foto kan versturen. Mocht je mijn red merle meisje willen zien kijk dan op: www.belllindi.tk of op: http://space.ezwebhost.nl/dogblog/jazzlynn daar staan foto's van haar (en de rest en mijn overleden bouvier).

Veel kijkplezier