PDA

Volledige versie bekijken : aanschaf pup

poly
16 november 2005, 13:42
Hallo
Wie kan mij helpen aan een adres waar ik zou kunnen gaan kijken voor een pup type werkhond. En dan bedoel ik een soort met het karakter van de bouvier van 20 jaar geleden. Erg op zichzelf en een goede werklust.
Mijn laatste boef is helaas al weer 6 maanden op 14 jarige leeftijd overleden. Deze kwam van 't eendrachtspark. Maar volgens mij bestaat die niet meer. De telefoon wordt niet opgenomen.
Ik ben al bij een paar andere fokkers wezen kijken maar die honden staan mij kwa karakter niet aan. Te druk of juist te sloom. Het uiterlijk maakt mij niet zoveel uit. Als hij maar gezond is ( HD en ED vrij) en wat wil.

groeten Poly

Zagaha
16 november 2005, 15:25
Ik geloof van v Caya´s Home puppen heeft.
Echt een werkhondenkennel
Succes!

poly
20 november 2005, 10:00
Hoi allemaal
Heb gisteren een bouvier van 6 maanden uit het asiel bij mij uit de buurt gehaald. Hij is afgestaan door zijn eigenaren omdat hij te dominant zou zijn. De mensen waren bang van hem. Hij is nooit geborsteld/gekamt is nu dus kaal geschoren. Als hij er weer beter uit ziet stuur ik wel een foto.
Voorlopig zal ik mijn handen eraan vol hebben, heb gisteren al de eerste aanvaring met hem gehad. Meneer is nl gewent dat hij de baas is en dat is hij hier dus niet.
grt Poly

djerba
20 november 2005, 12:57
hoi poly
ik hoop dat het goed gaat komen want zo,n hond verdient een goed tehuis die er wel aandacht aan besteden en met hem bezig zijn en als je er tijd insteekt kun je nog veel berijken ik wens jullie veel susses en ik ben benieuwd naar de foto,s
gr en een poot van djerba

Zagaha
20 november 2005, 13:46
Veel Succes!
Heb geduld

poly
20 november 2005, 18:49
Tuurlijk hebben we geduld met hem.
De eerste paar weken alleen maar negatief gedrag corrigeren op een positieve manier, een hoop aandacht geven ( ik werk thuis dus ben bijna de hele dag bij hem) en leuke dingen doen. Hij is niets gewend. Bang voor veel dingen en geluiden. Daar laten wij hem langzaam aanwennen.

We zijn vandaag naar een afgesloten strandje geweest. Daar heeft hij lekker kunnen rennen en zwemmen. Ook met andere honden en dat ging goed.
We hebben hem Bob genoemd, zijn eigenlijke naam Tchima, vonden wij niet zo leuk en dachten bij een nieuwe start hoort een nieuwe naam.

grt Poly

djara
21 november 2005, 08:02
Hoi Poly

Ik wens je veel succes met je nieuwe aanwinst!!

Groetjes Renske