PDA

Volledige versie bekijken : īt is bijna zover...VUURWERK...!!!

yippie
20 november 2005, 20:36
hoi allemaal
...īt duurt nie meer zolang..dan..isīt ouwejaar.....met allemaal vuurwerk enz..īt gaat natuurlijk om al die vriendjes die niet zo goed tege dat knallen kenne.....Lizzy en ik kenne dīr best tege....Lizzy loopt dīr eiglijk zo doorheen ...die trekt zich daar nikisnieniks van aan....ikke ben er ook al een beetje aangewend....want baasjes heb e CD met allemaal vuurwerk geluide...late hore ...regelmatig in november en december.....zodat ikke dīr al een beetje aan gewend ben...als al dat lawaai losbarst....īk vin īt nogwel een beetje raar......maar baasjes gaan altijd heelgaaf met me spele...nou en tís dan zo over.......voor alle baasjes van alle vriendjes....heb baasjes ff die CD op me webbie gezet....voor jullie.....dussss...als alle baasjes..allemaal ff http://www.chantewaboef.nl/week41-50/week46.htm drukke.. dan gaat et allemaal vazelf goed....ff oefene ...en je bent er zo aangewend....ennuuhhhh..graag gedaaan..hoor....doooeeeiiiii Chantewa:)

droopy
3 december 2005, 13:25
mijn baasje geeft me op de dag zelf altijd een megagroot bot waar ik lekker aan mag kluiven............mmmm zalig hoor dat vuurwerk.
groet Pebbles

boevengek
13 juli 2006, 06:53
Ik vind vuurwerk helemaal niet eng,
ik ga altijd mee de tuin in om te kijken!
Mijn vriendje Max gaat altijd vreselijk tekeer en ik begrijp niet waar hij zich zo druk om maakt.
Mijn andere vriendje Tjabbo zit de hele avond als een schaduw tegen me aangeplakt en wil alleen naar buiten als ik ook ga.
Mijn vrouwtje word altijd boos op me als ik het wil pakken, snap er niks van ze word toch ook niet boos als ik achter de bal aanga!
Loop ik half december altijd maar aan de riem.
Ben blij als het weer voorbij is, VRIJHEID!
Veel sterkte allemaal!
Groetjes Eros.

Nonique
13 juli 2006, 09:48
Yippie en Chantewa,

Wij hebben zoeven je bestandje gedownt en werkelijk
THANX !!!

Het is hier direct een feest van jewelste!
Wat een giga goed idee om deze geluiden regelmatig te laten horen tot het feest echt losbreekt.

TOP, echt super idee !!

yippie
13 juli 2006, 16:33
graag gedaan..en voor iedereen met puppieīs en iedereen met honden die bang zijn: je kunt er niet vroeg genoeg mee beginnen en regelmatig hiermee een feestje bouwen garandeerd bijna een perfect oud en nieuwjaar...en ook daarna af en toe even afdraaien..

succes..!!!

Henk & Johanna
Chantewa

Nonique
13 juli 2006, 17:03
Het is ook mogelijk om het rechtstreeks te downloaden?

Vermits uiteraard Yippie hier geen bezwaar tegen heeft:

Vuurwerk, met dank aan yippie (http://www.chantewaboef.nl/week41-50/vuurwerk/vuurwerk.zip)

Echt super idee !

Ebonoss
13 juli 2006, 18:14
:D Leuk idee Yippie, Ebony was direct in the mood!! Ik liet het haar horen en ze pakte direct haar piepbal! Dat is er een die groot is en een afschuwelijk krijsend loeihard pokkegeluid produceert. :o Dus wij hebben hier zowel vuurwerk van de computer die is aangesloten op een paar -laten we zeggen - redelijke boxen en dat gekrijs van die bal mogen horen! Ebony vond het prachtig, dik genieten, hoe harder hoe mooier!
:cool: Namens Ebony, Yippie bedankt voor dit speelmoment!