Volledige versie bekijken : Mooi
Anita
27 november 2011, 15:03
Dit moet je zien! zet wel je geluid aan en voor de gevoelige ziel een zakdoek:-))
http://www.youtube.com/watch_popup?v=7bXtPlNy1kc&feature=digest_refresh_thu
loraine
27 november 2011, 15:51
Machtig mooi filmpje. Heb het droog kunnen houden hoor....Moest zo toch in het echie kunnen. Wolf en mens..
Nicky-1
27 november 2011, 16:27
Ow bah.. daar kan ik dus niet tegen he.. Ik weet dat wolven/honden vlees eters zijn, maar ik hoef echt niet te zien hoe een konijn opgepeuzeld word...
Maria
27 november 2011, 16:48
Heel mooi en ontroerend.
nadientje
27 november 2011, 16:57
Het blijven toch fantastische beesten om te zien! Maar ik vraag me alleen altijd af hoe dit soort films gemaakt wordt, vooral ook met die pup enzo. Zo'n klein ventje kan toch nog niet echt commando's lijkt me. Dus ik vraag me soms een beetje af hoe diervriendelijk sommige films uiteindelijk zijn. Misschien onzin hoor, maar laatst stond ook al in de krant dat die hond uit harry potter doodleuk bij het asiel was gedumpt nu alle boeken zijn verfilmd.... Sommige mensen (zeker ook in 'showbizz') hebben alleen maar dollartekentjes in hun ogen in plaats van daadwerkelijk om de dieren te geven :greedy_dollars:
Anita
27 november 2011, 17:03
Helemaal mee eens hoor nadientje maar als je goed oplet zijn het verschillende pups dus ik denk wel dat er goed mee omgegaan is, al met al het blijft een schitterend filmpje.
nadientje
27 november 2011, 17:07
Helemaal mee eens hoor nadientje maar als je goed oplet zijn het verschillende pups dus ik denk wel dat er goed mee omgegaan is, al met al het blijft een schitterend filmpje.
Dat viel mij ook al op inderdaad. En het blijft zeker een heel mooi filmpje! De 'echte' White Fang film is trouwens ook wel erg leuk om te zien! :) En Call of the Wild ook (gaat niet echt over wolven, maar over sledehonden). Voor mensen die van lezen houden: het boek van the Call of the Wild (Jack London) is zeker ook de moeite waard!
loraine
27 november 2011, 17:21
bedankt voor de tip Nadien
Bonno1
27 november 2011, 17:29
Prachtig filmpje. Was de acteur niet een hele jonge Ethan Hawke??
vera
27 november 2011, 17:38
Prachtig filmpje Anita!!!!!
loraine
27 november 2011, 17:39
Wel bekend koppie, zou kunnen
Anita
27 november 2011, 17:40
Helemaal top Bonno dat heb je goed gezien 7321 ik wist het ook niet maar heb het even opgezocht.
nadientje
27 november 2011, 17:54
bedankt voor de tip Nadien
Graag gedaan :)
annebasco
27 november 2011, 18:59
Zoooooo...ontroerend, wat een machtig filmpje Anita, dank je wel!
Anita
27 november 2011, 19:05
Zoooooo...ontroerend, wat een machtig filmpje Anita, dank je wel!
Graag gedaan kanjer 7334
Chanel
27 november 2011, 22:59
Echt een prachtige film. Bedankt Anita.
Doet me op één of andere manier denken aan het prachtige boek Chakka mijn wolvekind door Bevie J. Gravlin, die een wolvenpup opvoedde. Ook hier moet je zo af en toe een traantje wegpinken. Alleen wordt in het boek wel heel duidelijk dat het een vrijwel onmogelijke taak is een wolvenpup bij de mens op te voeden.
ikke
15 januari 2012, 17:19
Zeer mooi en ... Natuurlijk een film maar als de bedoeling is meer respect en begrip voor het dier op te brengen dan is dit zeer geslaagd en ja de natuur is niet romantisch, the struggle for life laat dat niet toe.
Ikke