Volledige versie bekijken : Wie woont er in België en van waar komt jullie boe4?
defender110
27 november 2005, 14:50
Enkel uit nieuwsgierigheid :)
chris
27 november 2005, 15:51
Ik woon in West-Vlaanderen en mijn boef komt van de Kuanyhoeve
magda
27 november 2005, 17:44
Wie is de vader van jullie boef?Het kan zijn dat het een nakomeling van één van onze boeven is.
Groetjes,Magda
kevin
28 november 2005, 18:52
ik woon in provincie antwerpen
en mijn 2 boefen komen van va, de bergh poppe ignace
uit sinaai
chris
29 november 2005, 10:36
Wie is de vader van jullie boef?Het kan zijn dat het een nakomeling van één van onze boeven is.
Groetjes,Magda
De vader van mijn boef is Troy Pepper van de Duca Vallei.De moeder is Vaska van de kuanyhoeve
magda
29 november 2005, 12:28
Van Moeders kant is het een nakomeling van onze Zandor.Leuk om te weten
Groetjes,Magda en hoscy,een kleinzoon van Zandor
johnny
29 november 2005, 13:58
ik ben johnny uit west vlaanderen en mijn boeven zijn stoffel van 'tfredevinck,vinnie van caya's home en xena van assenrade
chris
29 november 2005, 14:58
Van Moeders kant is het een nakomeling van onze Zandor.Leuk om te weten
Groetjes,Magda en hoscy,een kleinzoon van Zandor
Idd,Zandor is de vader van Tyfoon,de vader van Vaska.Ik heb Tyfoon twee weken terug nog gezien en hij blaakt van gezondheid.
magda
29 november 2005, 16:07
Ook wij zien Tyfoon nog regelmatig omdat Kurt onze Hoscy knipt
elco hoeve
1 december 2005, 07:44
Hallo Chris en Magda,
Ik ben Cor en wist niet wie jullie waren.Nu weet ik het.We hebben elkaar nog gezien in Kortrijk.Daar heb ik Cyk van Kuanyhoeve en de pup van Nick nog showklaar gemaakt.Groetjes Cor van Osch.
chris
1 december 2005, 08:48
ha Cor,nu weet ik ook wie elco hoeve is.En de champ kan ik mij nu ook voorstellen.Heb haar leren kennen in heteren.Jammer dat Kortrijk voor u zo gelopen is.Ik vond de uitslag niet terecht.Maar ja,we kennen de reden hé
the champ
2 december 2005, 10:47
ja chris
we weten nu wie jullie zijn hahahha
neem je volgend jaar een zonnenbank mee voor als het GEEN mooi weer is HAHAHAH
doe de groetjes thuis en we zien elkaar vast nog wel doeiiiiiiii
the champ
chris
2 december 2005, 11:17
Als wij afkomen naar Nederland dan is het prachtig weer.Hoop ik toch.Die zonnebank zal moeilijk worden,waar moet ik dan mijn honden laten?Tot de volgende.
Hitaca
5 december 2005, 14:55
Enkel uit nieuwsgierigheid :)
Ik kom uit Mol en mijn Boef is Caatho van d'Engelsehutte.
Daiko
21 december 2005, 18:32
Hallo, wij wonen in Evergem bij Gent en onze boef, Daiko van Lietbeka, komt van Lebbeke.
Groetjes en dikke poot
Eicko
20 maart 2006, 17:10
ik kom uit west-vlaanderen. we hebben twee honden: cyk van de kuanyhoeve en een zoon van hem, eicko de la belle vie
sofieenfrederik
21 maart 2006, 11:19
Wij komen uit Melle bij Gent en onze lieve boef Falco is een cuppy
pubbes
21 maart 2006, 13:41
Wij wonen met zijn allen in Merksplas (provincie Antwerpen).
Loebas komt van Van 't Aulnenhof. Deze kennel was gelegen in Walshoutem maar ik denk dat deze niet meer bestaat.
Kiarah is op 1 jarige leeftijd bij ons gekomen. Er was tegen mij gezegd dat ze van Van Gedrawoel kwam. Na 6 maanden later de papieren te krijgen bleek ze van een opkoper te kopen.
Gust komt van Dorlenka in Oppuurs.
Berre en Brix zijn 2 nestgenoten. Moeder: Kiarah, Vader: Gust.... (ook bij honden gebeuren accidentjes....).
magda
21 maart 2006, 15:32
Wie is de vader van jullie boef?.Dat vraag ik omdat onze Zandor daar verschillende malen gedekt heeft.Helaas is het contact met Conny en Gydo verloren gegaan.
pubbes
22 maart 2006, 20:06
Hey Magda,
Ik veronderstel dat je vraag gericht is aan Sofieenfrederik. Ik ken wel een Conny maar daar hoort geen Gydo bij....
Heb wel eventjes gekeken, voor alle zekerheid, en in mijn stambomen staat geen Zandor vermeld...
Ebonoss
24 maart 2006, 11:28
Hallo Daiko,
Wij wonen weliswaar niet in België, maar hebben wel een prachtige en fijne boef uit België. Onze Ebony komt net als jullie Daiko van de kennel Lietbeka uit Lebbeke. ze is geboren op 18-08-2005. Haar pa is Arrno v/d Kuanyhoeve en haar ma is Zola de la Belle Vie. Puur uit nieuwsgierigheid: wie zijn de pa en ma van Daiko??
groetjes uit Nederland.
Overstort.
Daiko
10 april 2006, 20:31
Hallo,
Hopelijk hebben jullie er ook zo'n fijne boef aan. Daiko zijn vader is ook Arrno van de Kuanyhoeve en zijn moeder is Britt van 't Pachthof. Daiko is geboren op 24 mei 2004.
Groetjes en dikke poot...
Annemiek
24 april 2006, 19:25
Hoi,
Mijn bouvier komt van Dendermonde , Termunahof.
Vader Stig von Gewdraa Oel.
Moeder Shallowah von Gewdra Oel.
Is geboren op 1 mei 1997 uit een nest van 11 bouvers
Cyvah
24 april 2006, 20:59
Ik woon dan wel in Sluis (op de grens)
Maar onze nieuwste aanwinst heet Ereza von Mared Haus.
Uit Oudenaarde-Eine.
Groetjes Bram