Volledige versie bekijken : noa
Zoals jullie zien heb ik eindelijk een foto van der geupload.Het piepen is een heel stuk minder geworden.We hebben de piepbeesten weggehaald en grote knuffels voor in de plaats gegeven en dat help redelijk.Nu heb ik toch nog een vraag en ik weet dat deze vraag veel van meningen verschild.Ze is nu dus 13 weken en laatst bij de dierenarts geweest ze had een navelbreukje,nu zij de dierenarts omdat het geen nood is om tijdens de sterilisatie het breukje teverhelpen.Ik vroeg waarneer dat dan kan hij zei:voor de eerste loopsheid graag.Ik lees er wel zo veel over dat ik het niet meer weet.Om ooit een nestje van der tekrijgen is uitgesloten i.v.m navelbreukjes bij broers en zusjes van der.En je dit weer overgeefaan der pups.
Groetjes Miep
Leuk fotootje!
Ik laat ons boeffie binnenkort "helpen" maar heb haar wel een keer loops laten worden vind dat toch beter dan meteen laten steriliseren zonder ooit loops geweest te zijn.
De hond van m'n moeder had ook een navelbreukje en zij is er aan geholpen gelijk met de sterilisatie.
Ook pas nadat ze een jaar was en dus de eerste loopsheid gehad had......
Onze dierenarts is van mening dat dit het beste is dus.......
Veel succes met Noa!!
Groetjes van Angelique en een pootje van Jena en Thyrza!
:)
Van oorsprong geplaatst door miep
...Het piepen is een heel stuk minder geworden.We hebben de piepbeesten weggehaald en grote knuffels voor in de plaats gegeven en dat help redelijk....
Groetjes Miep
:D :D :D (zie ook mijn reactie op 'piepen' & over de 'inprentingsperiode') : hopelijk denkt noa nu niet dat ze een 'piepbeest' is... :)
(het komt wel goed, miep)
Bedankt weer voor jullie reactie.
Ik heb al vele boekjes gelezen hier over.Maar mijn dierenarts zegt dat alles wel goed gaat komen met dat piepen.Zeker niet op iedere piep reageren.Dat van het steriliseren hou ik in mijn achterhoofd .
Bedankt weer poot van Noa Groetjes van Miep